Gå til innhold

Linn3c


Linn3c

Anbefalte innlegg

God morgen :)

(Mannen skal ut og fly, så her er vi tidelig oppe, kjører til flyplassen om et kvarters tid...)

Ny dag, og nye muligheter. Kanskje kommer de effektive vondtene i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden Malama hadde vært her inne så tidlig var jeg sikker på at det var kommet baby :fnise:

Masse lykke til med kommende fødsel :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for natta-helsingar, ønskje om vondtar og lykkeønskjer rundt fødselen. :klemmer:

Eg har sove ganske så dårleg i natt, vridd meg og prøvd å finna behageleg sovestilling, noko som byrjar å blir vanskelegare no som magen er ein ganske ruvande del av meg. Eg har lege våken i "timesvis" og kjent på murringar i ryggen og innbilt meg at det har blitt sterkare, også har eg sovna igjen. Eg har vore på do fire gongar, og eg har hatt leggkrampar.

Når klokka blir åtte skal eg ta ein telefon til fysio og be om fysio-time, må sjekka om bekkenet er skjeivt - det kjennes litt slik ut innimellom alle murringane.

Beklagar sytinga, jenter - eg er i godt humør i dag, men måtte berre klaga litt om den dårlege natta mi. Er nok meininga at ein skal bli skikkeleg lei viss ein går over den "o' almektige termindato" slik at ein berre VIL ha ut babyen sin.... ;)

Håpar alle får ein fantastisk dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Malama hadde vært her inne så tidlig var jeg sikker på at det var kommet baby :fnise:

Masse lykke til med kommende fødsel :klemmer:

Ikke meninga å forvirre deg da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjer eg jo kvar dag, så det går nok bra. ;)

Har snakka med fysio og jordmor no, har fått timar hos begge i dag. Først fysio 1150 og så JM 1300. Så då går eg og hentar H etterpå og bussar heim med han sovande i vogna, i staden for å venta lenge på bussen og så heim i ein time og ned igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! :)

No ventar eg berre på at klokka skal bli halv ti, så eg kan ringa tilbake til barnehagen og snakka med styrar ang. reduksjon av plassen til H frå hausten (eller før). Har eit par spørsmål som eg må ha svar på før me bestemmer oss heilt for korleis me skal gjera det. Det er jo til sjuande og sist opp til meg kor mykje eg orkar å ha han heima, men eg ser ikkje heilt poenget i å ha han fullt i barnehagen når eg og veslesystra skal vera heima likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville hatt ham i barnehagen, jeg... Så fikk han kompiser å leke med, og mor mer tid til babyen og seg selv. :) Men det er meg, da. Du må selvsagt bestemme selv og finne ut av hva som passer for deg. ;)

Endret av lunacia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er ikkje spørsmål om å ta han heilt ut av barnehagen. Han skal gå der litt. Det eg skulle snakka med styrar om var korleis det fungerte sånn i praksis, kor mange % reduksjon ein kan ha og slikt. Koss ein gjer det med oppdeling av dagar og så bortover.

Dei to nærmaste naboane her har delt plass i kvar sine barnehagar, så eg tenkjer at eg prøver å få det til slik at H har fri same dagane som dei, så kan me gjera kjekke ting saman på fridagane i lag alle ni! Me blir tre mødre, ein gut fødd i okt 05, ein i aug 06 og H i okt 06, og tre jenter fødd i 08. :) Blir knallkjekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Det hørtes kjekt ut med naboer som har barn akkurat likt som deg :-D Kan tenke meg dere kan finne på mye gøy sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom ein tur i lunsjpausen for å sjekke ståa.

Kjedelig at vondtene har stoppa opp litt. Håper dei tar seg opp igjen snart.

Men du kan egentlig vente ein dag eller to til, for eg er ikkje heilt ferdig med å strikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, søren. Bommet jeg med gjettinga mi :sur:

Får håpe det ikke drøyer så lenge da.

Kanskje snuppa vil bli født på 17. mai ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hørtes kjekt ut med naboer som har barn akkurat likt som deg :-D Kan tenke meg dere kan finne på mye gøy sammen :)

Signerer Pysepus. :)

Ja, me kosar oss masse-masse! :)

Innom ein tur i lunsjpausen for å sjekke ståa.

Kjedelig at vondtene har stoppa opp litt. Håper dei tar seg opp igjen snart.

Men du kan egentlig vente ein dag eller to til, for eg er ikkje heilt ferdig med å strikke ;)

Tihi! Ser ikkje ut for at det blir noko meir i kveld, men ein kan aldri vita... ;)

Aha, skjønner. :) Du finner sikkert ut av det. :)

Ja, skal snakka med mannen om det i kveld og finna ut kva me vil. :)

Nei, søren. Bommet jeg med gjettinga mi :sur:

Får håpe det ikke drøyer så lenge da.

Kanskje snuppa vil bli født på 17. mai ;)

Ja, det blir vel til det... :sjenert:

jeg har vært ute å handlet til babyen i magen og den store gutten utenfor i dag ;)

Oioioi! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre... Blir nok ikkje tid til fødsel før midnatt i kveld, så lite som eg kjenner akkurat no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...