Gå til innhold

Linn3c


Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ettersom Linn3c har snakket om dette prosjektet med tidlig hjemreise, spurte min mann meg i morges om de skulle reise hjem allerede i dag. (Ja, jeg og mannen er nok litt opptatt av detaljer og valgmuligheter rundt dette med fødsel, siden jeg jo skal opp på samme sykehus og føde vårt første om ca 3 måneder. Men tidelig hjemreise er ikke såååå aktuelt for oss, siden dette er vår første. Dessuten står det i infoskrivet at det fra oppstarten i alle fall bare gjelder de i "indre Bergen", og jeg er ikke så sikker på om vi regnes som det da, som bor i Indre Arna :ler: )

Uansett, jeg sendte Linn3c ei melding om dette i dag jeg, og fikk som svar at joda, de rieser hjem nå snart. Og helt objektivt sett er selvsagt den lille jenta verdens nydeligste, kunne hun bekrefte. Tviler ikke :babyjente:

Synes Linn3c er tøff jeg, som drar hjem allerede, selv om de har kontaktinfo til jm, får jm på besøk på mandag, og hun jo har vært gjennom dette en gang før. Men tviler ikke på at det går kjempebra.

Og tok det som en selvfølge at den vesle jenta selvsagt er kjempeskjønn.

Dette ble litt langt og rotete, bare for å fortelle dere at alt står bra til med Linn3c og den vesle jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

koooos dere, og prioriter selvsagt familien forran å oppdatere deg (og oss) Det er det nok av tid til etterhvert, men nå har du ei lita babyjente og en litt større strorebror som selvsagt er viktigere, og et behov for hvile, søvn og mer hvile, du har tross alt nettopp født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHHH så gøy!!

GRATULERER SÅ MYE MED JENTEN!

Håper alt står bra til med dere alle, og at du hadde en bra fødsel. Venter i spenning på fødselsrapport ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, har du kommet hjem allerede? Du er galen :-D

:velkommen: hjem, godt og høre dere har det bra.

Og morro å få kommet hjem til 17 mai.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...