Gå til innhold

Linn3c

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ikke vært så mye innom her, men spennende nå som det nærmer seg :)

Får hive meg med på tippingen jeg også da, tipper den 16. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å skravle litt med deg på vei til barnehagen :)

Skrevet

Heima igjen etter barnehage og ein tur på leikeplassen. No har me ete middag og skal ein tur ned på nærmaste senter og kjøpa lammeskinn til Putlo! :)

Skrevet

Babyshopping er gøy, jeg har vært på litt sånn i dag jeg også...

Skrevet

Kan en shoppe babyer og nå? :P Nå er Marken i seng - dvs om han ikke har klatret ut igjen da.

Skrevet

Nei, jeg shopper ikke babyer da...

Jeg shopper TIL babyen, selvsagt, men kaller det babyshopping, og tenker hver gang inni hodet mitt at "nei, jeg skal ikke shoppe baby selvsagt" :ler:

Skrevet

Hvordan går det Linn3c?

klem

Skrevet

Hei allesaman! :)

Eg og H har vore og treft ei veninne og ete is saman med henne. Kjempekoseleg!

Merkar ingen vondtar...

Skrevet

*innom og følger med*

Håper på noen vondter snart! :ler:

Skrevet
Hei!

Ikke vært så mye innom her, men spennende nå som det nærmer seg :)

Får hive meg med på tippingen jeg også da, tipper den 16. ;)

Koseleg med nytt "fjes" her inne! :)

Skal notere tippinga di etterpå!

Koselig å skravle litt med deg på vei til barnehagen :)

Deg også! :klemmer:

God tur! :)

Kos dere!

Takk, begge to!

Babyshopping er gøy, jeg har vært på litt sånn i dag jeg også...

Kan en shoppe babyer og nå? :P Nå er Marken i seng - dvs om han ikke har klatret ut igjen da.

Nei, jeg shopper ikke babyer da...

Jeg shopper TIL babyen, selvsagt, men kaller det babyshopping, og tenker hver gang inni hodet mitt at "nei, jeg skal ikke shoppe baby selvsagt" :ler:

Søte dåke er! :)

Tenk så greit om ein kunne shoppe babyar då, då hadde nok liv hatt MANGE! Og ja, Malama også, tenker eg. ;)

Så bra at Marken er i seng! Søv han også? :)

Hvordan går det Linn3c?

klem

*innom og følger med*

Håper på noen vondter snart! :ler:

Ja, det svarte eg vel forsåvidt på i stad, men det går bra. Litt for bra.. Har heilt feile vondtar, jo.. Berre symfysevondt og mensmurringar..

Skrevet

Hmmmm, så merkelig at det har gitt seg. Men sånn hadde jeg det også første svangerskapet... Det gikk i maserier stortsett hver kveld i fire uker før termin. Ringte føden flere ganger for jeg trodde ting var i gang. Men nå vet jeg jo hva forskjellen er og rier er faktisk bedre. For de gir seg. Det gjør ikke maseriene, de ligger der latent.

Og håper jo at du ikke går så lenge over da siden du ikke gikk veldig mye over med H :)

Skrevet

Hehe, ville ikke helt likt tanken på at babyer kunne shoppes tror jeg, men om de kunne flytte inn i magen til bestilt tid, så hadde jeg nok ikke ventet min første nå nei...

Men å handle ting til babyen er i alle fall kjempekoselig, mannen fastslo når jeg viste ham hva jeg hadde kjøpt at jeg hadde kost meg ja...

Skrevet

Sov godt da, og lade batteriene, så satser vi på masse vondter, MED virkning, i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...