Missbumblebee Skrevet 7. desember 2006 #21 Del Skrevet 7. desember 2006 Grattis med ny dagbok! Fin fødselshistorie du kom med! Rart å tenke på at jeg våknet av at vannet var gått bare noen timer etter at du fikk gutten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 7. desember 2006 #22 Del Skrevet 7. desember 2006 Æsj... 1-1.. ← Veit... Og så annullert då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 7. desember 2006 Så kjekt at de stakk innom Missbumblebee og ¤Ronja¤. Me vann til slutt då! 3-2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 7. desember 2006 #24 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja, vi knuuuuste bartesvina!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. desember 2006 #25 Del Skrevet 7. desember 2006 Nydelig lesing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 8. desember 2006 ¤Ronja¤: JA! Kipa: Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 8. desember 2006 Lysvåken Småtass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 8. desember 2006 Framleis våken tass, men trøytt mams... Må prøva å få oss litt søvn no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 8. desember 2006 #29 Del Skrevet 8. desember 2006 Så nydelig juleavatar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. desember 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 8. desember 2006 Takk! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 8. desember 2006 #31 Del Skrevet 8. desember 2006 GLEDER meg til å få dere på besøk og se hvor stor småtten har blitt! Han ser ut som en skikkelig go'gutt. Men jeg skal ikke stjele ham, ta det med ro, jeg verdsetter nattesøvnen min, og har funnet ut at han er mye våken når jeg vil sove, så du får nok lov å ta ham med tilbake også. Men det er først neste helg da (under forutsetning av at det ikke blir verre med morfar, da utsetter jeg det og drar oppover, men det ser ganske stabilt ut, så jeg krysser fingrene for en tur oppover i januar...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 9. desember 2006 #32 Del Skrevet 9. desember 2006 Avataren din er bare så nydelig *bare sååå misunnelig..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. desember 2006 #33 Del Skrevet 10. desember 2006 Han er kjempe nydelig ja! Logge på spillet om gullet sover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 11. desember 2006 Malama: Me gler oss til å komma! Ser alt bra ut med bestefaren din? ~Capricorn~: Takk! liv: Takk! Beklagar, eg var så sliten i går då me kom heim, så det vart ein avslappa tidleg kveld i heimen. Gjorde du noko kjekt? ***** Me var på landet til mormora og morfaren og tanta til Småtten i helga. Kjempekoseleg! Dei har venta heilt sidan han vart fødd på at me skulle komma og vera der ei heil helg slik at dei kunne knytta litt nærare band med vesleguten. Det blir alltid så kort når dei kjem til oss, sidan det er så lang veg og dei aldri kan overnatta her på grunn av hundane deira. I går reiste me heimatt tidleg for me var inviterte i multibursdagsbesøk hos tanta og onkelen til mannen. Der var det seks "bursdagsbarn" - det er så mange i svigerfamilien min som har bursdagar i desember. Og for fyrste gong har dei tenkt så langt at dei slår alle saman. Det er jo ingen som har tid til å drive å fly rundt til alle no i førjulstida. Så då må ein gjerne velje.. Og det er jo ikkje alltid så lett, eller kjekt. Men no ligg skjønningen min våken i vogga si. No må me kosa oss litt før han sovnar igjen Ha ein fin dag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. desember 2006 #35 Del Skrevet 11. desember 2006 Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 11. desember 2006 Takk, og i like så! No skal eg rydda og gjera det fint her. Skal ha svigerfamilien på middagsbesøk i morgon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 11. desember 2006 #37 Del Skrevet 11. desember 2006 For en herlig juleavatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. desember 2006 #38 Del Skrevet 11. desember 2006 ja det har vært dobbel honor weekend i pvp Og ettersom en nå kan handle armor og sånt for honor så gjett hva jeg gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 11. desember 2006 #39 Del Skrevet 11. desember 2006 For en fin lesning om fødselen Jasså, dere snakker om WoW? *Spiller også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. desember 2006 #40 Del Skrevet 12. desember 2006 Innom og titter. Dere koser dere dere vel med gutten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå