Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 12. februar 2007 #281 Del Skrevet 12. februar 2007 Åååååh... Så HERLEG å lese om korleis de har det!!!!!! Eg gledar meg veldig til å sjå dykk att søta!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. februar 2007 #282 Del Skrevet 12. februar 2007 Så superkoselig å lese om hverdagen deres. Virekr som om dere har det flott (selv om soving og vond mage selvsagt kan være litt vanskelig da) Ha en fortsatt fin mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #283 Del Skrevet 12. februar 2007 Så bra de likar det de les. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 12. februar 2007 #284 Del Skrevet 12. februar 2007 Så bra de likar det de les. ← Det gjer vi! Men du svarte ikkje på spørsmålet mitt....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #285 Del Skrevet 12. februar 2007 Takk for oppdatering!! Gledar meg til eg er i din situasjon!! Grattis med dagen, forresten! Apropos gratulasjonar, kva dato har du bursdag, no igjen.....? Herleg at de har begynt på babysvømming! Det har vi lyst til også, men det er ikkje noko organisert her no, trur eg. Vi kjem nok likevel til å ta den vesle med oss i svømmehall etterkvart. Gledar oss! ← 19. Babysvømming er kjempegøy! På fredag skal me prøva å dukke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #286 Del Skrevet 12. februar 2007 Eg får komma meg avgarde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. februar 2007 #287 Del Skrevet 12. februar 2007 Ja, vi liker det vi leser, og jeg må bare smile når jeg ser den søte avataren din. JEg satser på at min kjære kan få noen tilbakemeldinger på arbeidstid i dag, og at disse kan være såpass at det kan tillate et sosilt liv, så kanskje vi kan møte skjønningen igjen også. (og foreldrene, selvsagt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 12. februar 2007 #288 Del Skrevet 12. februar 2007 19. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 12. februar 2007 #289 Del Skrevet 12. februar 2007 Gler meg til å sjå dåke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 12. februar 2007 #290 Del Skrevet 12. februar 2007 Hender det at dokke er innom Ikea for tida....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #291 Del Skrevet 12. februar 2007 Då har me vore hos svigers og treft alle søskenbarna til H, og foreldra deira! Så koseleg med så masse besøk her i boka mi då, kjekt at nokon held liv i ho, når eg ikkje klarar det sjølv. Malama: Koss vart det med jobbing i veka? silvius: Me gler oss til å sjå deg også! ¤Ronja¤x2: Ja, eg tenkte meg innom Ikea i løpet av veka, faktisk. Kva då? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #292 Del Skrevet 12. februar 2007 På tide å legga seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 13. februar 2007 #293 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) ¤Ronja¤x2: Ja, eg tenkte meg innom Ikea i løpet av veka, faktisk. Kva då? ← Vi er på jakt etter eit par slike, forstår du... Hadde det gått an å fri til deg, dersom du ser den, og du har tid og ork og plass..., og eg ber veeeldig pent? Eg rekk ikkje innom Ikea når eg kjem om to veker, forstår du... endring: ser det er utsolgt for slike korger i Bergen, skal få pappa til å fikse nokon i Oslo eg... Endret 13. februar 2007 av ¤Ronja¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. februar 2007 #294 Del Skrevet 13. februar 2007 Min kjære sier han håper å få til kortere dager fremover (og jeg antar han da sammenligner med i går, og da tok vi jo faktiks halv fem-toget, så det var jo ikke SÅÅÅ sent) Og i helga har vi ingen planer (utover kremboller på søndag da ) Så da spørs det vel kanskje hvordan deres uke ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. februar 2007 #295 Del Skrevet 13. februar 2007 Koselig å lese dagboka di. Det høres ut som om dere storkoser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. februar 2007 #296 Del Skrevet 13. februar 2007 Innom og leser hos deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #297 Del Skrevet 16. februar 2007 Vi er på jakt etter eit par slike, forstår du... Hadde det gått an å fri til deg, dersom du ser den, og du har tid og ork og plass..., og eg ber veeeldig pent? Eg rekk ikkje innom Ikea når eg kjem om to veker, forstår du... endring: ser det er utsolgt for slike korger i Bergen, skal få pappa til å fikse nokon i Oslo eg... ← Om dei kjem innigjen stikk eg gjerne innom for deg! Min kjære sier han håper å få til kortere dager fremover (og jeg antar han da sammenligner med i går, og da tok vi jo faktiks halv fem-toget, så det var jo ikke SÅÅÅ sent) Og i helga har vi ingen planer (utover kremboller på søndag da ) Så da spørs det vel kanskje hvordan deres uke ser ut? ← Denne veka har me hatt fullt opp heile tida, og helga blir nok litt okkupert av bursdagsfeiring. Men neste veke trur eg ikkje at me har sååå masse. Koselig å lese dagboka di. Det høres ut som om dere storkoser dere ← Det gjer me! Innom og leser hos deg.... ← Takk! Skal innom deg straks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. februar 2007 #298 Del Skrevet 16. februar 2007 Denne uka har nok min kjære også jobbet litt mer enn han hadde tenkt, samt påtatt seg et "lite" prosjekt på fritida, som kommer til å ta store deler av helga dessverre, så... ja, da kanskje neste uke da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #299 Del Skrevet 16. februar 2007 Skal me prøva å avtala noko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. februar 2007 #300 Del Skrevet 16. februar 2007 Større sjangs for at det bir noe av da ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå