Lipstick Skrevet 9. februar 2007 #141 Del Skrevet 9. februar 2007 God sjåpping i Haugesund i helga Glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 10. februar 2007 #142 Del Skrevet 10. februar 2007 GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 11. februar 2007 #143 Del Skrevet 11. februar 2007 Håper du har hatt en fin helg! Shopping? Fant du noe fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #144 Del Skrevet 12. februar 2007 Kylling: Jepp, fant en kvit bluse og en kul topp.... noe blir d jo alltids.. Litjemor: Då får vi håpa at d gir ressultater her! Leiababe: Ja ein gang må d jo bli våras tur og.. Lipstick: G.I.D og! Skogsmusa Helga som var blei en smule amputert her då eg blei "beordra " på jobb på søndags formiddag.... Mangla så voldsomt med folk og greier visst.. skikkelig festelig det der.. Eg som hadde tenkt meg ut å ranfla litt på lørdagen.. men den gang ei... Å så skal eg jo på min egen jobbehelg no kommande.... Skal si eg glede meg veldig.... juhu.. Føle eg aldrig har fri her jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 14. februar 2007 #145 Del Skrevet 14. februar 2007 Heisann!! Helgejobbing er jo kjedelige greier. Håper du får en fin onsdag, og valentinsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #146 Del Skrevet 14. februar 2007 Lipstick: Jepp, helgejobbing er noe dritt... spes. når en blir beordra på helger en skulle hatt fri og.. Men kommande helg er jo min egen helg då... men føler d går litt i ett her siden eg ikkje fikk sjikkelig fri helga som var når eg sku hatt fri liksom.. Jævla helsevsenet.. Idag har eg spist middag ute og fått roser av min kjære.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 15. februar 2007 #147 Del Skrevet 15. februar 2007 Heisann. Har du prøvd det med beina oppetter veggen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 16. februar 2007 #148 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei hei. Vil bare ønske deg en fin helg på jobb Vi som jobber i helsevesenet får bare stå på.. Lite fristende i grunn, men vi er jo flinke ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 16. februar 2007 #149 Del Skrevet 16. februar 2007 Ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 19. februar 2007 #150 Del Skrevet 19. februar 2007 Idag har eg spist middag ute og fått roser av min kjære.. ← Mannen din har skjønt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 19. februar 2007 #151 Del Skrevet 19. februar 2007 Heisann! Alt bra??? Håper det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 21. februar 2007 #152 Del Skrevet 21. februar 2007 savner deg og er gla i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 23. februar 2007 #153 Del Skrevet 23. februar 2007 Innom for å si hei og hinte litt om den nye dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #154 Del Skrevet 26. februar 2007 Tok meg litt ut i helga gitt.. har nemmlig en mindre bror .. som har har ei dame som ble 18 år... og måtte jo feires ikkje sant.. Var veldig koselig då.. forsa litt hjemme hos oss først før vi for på byn å tulla.. Men d var kos då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #155 Del Skrevet 26. februar 2007 Har nett beynt på treningsenter her... er ik så flink å trimma hvis eg ikkje "tvinge meg sjøl t noe.. Har bokka heile rsten av uka mi med aktiviteter der nede.. Så no skal eg bli sterk og sprek her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 26. februar 2007 #156 Del Skrevet 26. februar 2007 Resten av uka? Ikke ta helt av i begynnelsen da, for da er sjansen for å gå på en smell rimelig stor! Knallbra at du har begynt å trene da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 26. februar 2007 #157 Del Skrevet 26. februar 2007 Så flink du er som har begynt på trening.Det skulle jeg ha gjort og men det får holde med at jeg går til jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 26. februar 2007 #158 Del Skrevet 26. februar 2007 Utrolig at det endelig har komt ein respektabel plass som det går an å trena på. Stolt av deg eg som Det er meir enn mange andre gjere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #159 Del Skrevet 28. februar 2007 Idag passa jeg vetlebroren på 8 år... Var på badet å herja litt.. kjenner at eg er stiv i musklane.. Håpe d er komt sg til stepen imåro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 1. mars 2007 #160 Del Skrevet 1. mars 2007 Så sporty du har blitt da! Må kose deg på step i dag. Jeg skal forhåpentligvis trene styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg