Gå til innhold

Litle Lady vil også ha små...


Litle Lady

Anbefalte innlegg

Gjest Leiababe

Hei og hå, og takk for hilsen i dagboka mi :) Håper syklusen din blir litt mer stabil etterhvert da, slitsomt når en aldri helt vet hva som skjer liksom.. Og selv om det kan være skummelt å dra til legen for å sjekke ut ting og tang, kan det jo uansett være greit å få greie på om det er noe du bør tenke på, og kanskje plukke opp noen gode råd. Uansett, masse lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror dere får det til i 2007! Vent og se! :hoppe:

Det verste dere kan gjøre er å stresse. Hormonene dine går totalt bananas hvis du er for opptatt av å bli gravid, vet du. Kos deg i stedet!

Håper siste dagen i 2006 blir fin! Jeg har brennevin og raketter i hus, så jeg er klar ;) Glad i deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTTÅR!!! jA DÅ ER VI KLARE TIL Å BEGYNNE PÅ NYTT MED HÅP OM SPIRE I MAGEN DA... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiababe: Ja skal følge nøye med nå med eggløsningstester å sånt... sjekke slim og livmor( sorry detaljene!! :ler: ) så får vi se..... finner eg ut at eg ik har eggløsning el noe.. så får d bære rett til legen å få orden på sy-sakene... ;)

Lipstick: Håper du hadde d fint på nyttårsaften då... :sjarmor: Eg hadde en rolig fin nyttårsaften med familien åp sånn.. :) Får håpe d kan bli spire i dette året då.. er nok som du sier at stress gjør alt enda verre... sjøl om eg ikkje akkurat føle at eg stresse sjøl så er d vel sikkert noe i d....Men når har lyst på og virkelig "driver å prøver" så er d litt vanskelig å ikkje væra opptatt av d liksom.... ;) Eg går jo litt å tenke på at pga PCOen så kan eg heilt sikkert ikkje bli gravid å sånn.... litt vanskelig å ikkje tenka på d sjøl om eg bare bør kula an ned.... Men ska værtfall sjekka skikkelig opp i detta om eg har EL-løsning no då... så får eg heller ta sorgene siden hvis til.. ;)

Shatika: Jo takk!! Håper jo på at dette er lykkeåret no då.... vi får se...... Er bare SÅ utålmodig.... vil helst at d skal skje nå! med en gang!!!! :ler: Uff... stresser bare meg selv slik at d sikkert kommer til å ta SÅÅÅÅÅÅ lang tid istdedet... huff... :forvirret: Ja ja... får bare håpe håpe.... Å så må du og ha lykke til med jakten på spire i 2007! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... mannen er vekke..... skal væra vekke helt til 11 januar..... føles bare SÅ lenge!!!! :grine: Uff for en brel eg er...... er ik vant til å være åleina lenger...men d er jo så godt å bare væra med mannen då.... :hjerter_rundt: Er så frustrerande at han er vekkreist no.... er redd for at han ikkje er her kanskje når EL-tiden er her.. Ifølge en 28 dagers syklus så skulle eg hatt EL-dag kommende 4 jan her..... men sist så hadde jo eg en tullete syklus på 41 dager... så utifra den så skal eg ikkje ha EL-dag på leeeeenge endå.... Håper d er sånn.... må bare våge seg å kødde d til no...!! Må liksom bare komma i riktig tid denna gangen då... sånn at d muligens er noe håp... Bare håpe håpe.... ;)

Han har vært vekke noen dagar allerede no... savne han masse allerede... :rodme: Går ned døstokkane til mammo og andre no.. rastløs når eg er åleina.. :sjenert: Huff... for en brel eg er no... må ta meg sammen her.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kvier meg jo litt då.... har ik lyst å få noen budskap eg ikkje vil ha f.eks.... Og siden eg har ragert så voldsomt på hormonprodukt som p-pille tidligere å sånn... så frister det ikkje så veldig å begynne med pergo el noe (vet jo ingenting om dette så d er jo litt skummelt på en måte...) Men må man så må man..

Hei og godt nytt år Litle lady :klem: .

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har selv veldig ustabile syklusser. Fått vite at jeg ikke har eggløsning, så Pergo måtte til, har vært gjennom en kur og fått vite at jeg har hatt eggløsning som følge av kuren :hoppe: , kjempe glad for det. Jeg var veldig redd selv for å prøve hormonbehandling, jeg har nemlig hatt ekstreme reaksjoner på p-piller. fortalte dette til legen. Jeg har hatt bivirkninger på Pergo, men det kan ikke sammenlignes med hvordan jeg var da jeg brukte p-piller. Da var jeg rett og slett psykotisk i perioder. De bivirkningene jeg har hatt nå , har bare vært brystspreng og søvnforstyrrelser. Du skriver ikke hvordan du reagerte på p-piller, så det er jo ikke sikkert at vi har hatt de samme reaksjonene. Fortell det til legen din. Min lege har vist forståelse for det, men ga meg de oppmuntrende ord om at dette er forbigående og forhåpentlig så resulterer det i noe jeg ønsker meg aller mest i hele verden, en liten baby.

Lykke til uansett. Ha et kjempe godt nytt og fruktbart år i 2007 :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Eg trur i år er året for det meste. Meg og M skal finna oss nokon fantastiske mannebein og du skal få baby. :klem: Eg lurer på om pco kan vera ein liten pådrivar til at man reagerer sterkt på prevansjonsmidler. Eg blei jo heilt gal og hadde masse problem med p-sprøyto. Legane dro seg veldig i håret ei stund, men dei tente likavel eit håp om at eg skulle få ein liten spire når eg var klar eller så skulle di hjelpa meg. Så no skal det gå med deg! Men ikkje stress. Kos deg dette året så får du ta alt det gode som kommer igjennom året.

Endret av #Spidergirl#
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt etter jobb gitt.... og med det været ute så er det ikke store håp for at eg springe ut å leike "sprek" idag akkurat.... :le^^

Belle:Det var iværtfall en trøst at du ikkje fikk like dumme bivirkninger av Pergo som ved p-piller.... Ble og helt psykotisk av P-piller..... gjorde alt eg vanligvis ikkje ville gjort.... Som å kaste lenestl etter typen (stakkars min kjære! :forvirret: ) for en fille ting å sånt.. :ler: Huff.... kjente meg selv ikkje igjen i det heila tatt.. :sjenert: Skikkelig guffent.. ble jo bare monster ( :frustrert: ) av de pillene ass.. :( Sjønner jo nesten at folk på p-piller kan begå mord og annet galskap liksom... :ler::plystre: Men d er jo som legen sie... at dette med pergo er jo for HELT andre ting.... :babysmokk: som går over og kanskje ender opp i noe vindunderlig... :hjerter_rundt: Får håpe d... krysse fingre og tær! :sjarmor:

#Spidergirl#: Jasså du har planar om å annsaffa deg et fanastisk mannabein altså!! :ler: Lykke til iværtfall! :sjarmor:

Har foresten hørt andre med PCO som og kan se ut t å ha problemer med hormon prevensjoner... men har ik egentlllig fått bekrefta d fra lege el noen andre at detta faktisk er tilfelle... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Godt nyttår Litle Lady!! Dette skal være året med stor Å :)

Kjedelig når mannen er borte, blir liksom så stusselig når man ikke er vant med å være alene. Kjenner meg igjen der. Før syntes jeg det bare var deilig å være alene, men etter å ha vært samboer i noen år, merker jeg det veeldig godt når han ikke er der.

Får håpe du slipper å vente så lenge på EL nå da, og at du snart for en superpositiv test :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt år og nye muligheter. Skal krysse fingerne for deg.

Forstår godt at de ikke er kjekt å ha mannen borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg en strålende dag :)

og kjempemasse lykke til med 2007 spire. Det ordner sei i år, skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pergo er nok ikke det verste du kan finne på å bruke, ikke hvis du vil bli gravid i hvert fall ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiababe: Kjedelig å være åleina når en er så vant me at mannen er der ja.. ;) Håper bare at han er heima før EL no då.. :sjenert:

Bettie:Ja håper virkelig på nye muligheter og full klaff i nye året her.. :) Og måtte det skje fortset mulig.. ;)

Liljen: Takk skal du ha! :) Det er i året som er året med stor Å vettu.... er no det blir vår tur!! Bare vent og se! :sjarmor:

Lipstick: Ja d er vel ikkje så gale med Pergo hvis det er det som må til.....til tross for bivirkninger å sånn så er jo tross alt for å bli gravid og få en liten jente el gutt.. :):sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag tidlig tok jeg foresten en EL-test som iværtfall jeg syntes det var en svak ekstra tillegsstrek da... men når eg prøvde igjen ikveld så var d bare en strek igjen.... Så da var vel bare hele greia noe kluss anntar eg...... :forvirret: Står jo at dersom streken er svak så er d ikke noe.... Hmmmm... merkelige greier detta her... Men no ane eg jo ikkje koss syklusen er så eg får bare testa i vei framover.. :sjenert: Hvis eg tenke tilbake på koss syklusane mine har vært siste månedene så har jo de ligget på ca 31 dagar.... og då burde eggløsningen væra rundt no.. ca imorgen kanskje..... Så kem veit...Men på ei anna sida så hadde eg jo en super-rar syklus nå sist på 41 dager.... og då er d jo faktisk ik eggløsning før 14-19... noe som då er ei god stund til.. hvis d skullle bli likt denna gangen og då.... Men det veit eg jo ikkje sant... Så derfor får eg bare testa fra og med "den syklusen jeg har pleid å ha" til og med rare syklus fra siste gangen.. ;) Men må inrømme at det føles som om eg har litt mens-murringar så kem veit ka som er på vei.. aldrig godt å si.. :ler: Nei så d er vel best å testa i vei i lang periode for å finne ut om eg i det heila tatt har noen eggløsning ikkje sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aua ryggen etter kveldskiftet idag.... kjempe travelt var det også.... :sjenert: Og eg som skal på jobbehelg.... skal eg si eg gleder meg gitt... :ironi: Juhu.. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Har du tenkt mir på å bestilla deg ein time hos gyn visst ting ikkje ordner seg i løpet av mnd kanskje?

God jobbehelg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ryggen.... støl og vondt... og sår under fotsålene.... nett litt travelt på avdelingen idag ja... :sjenert: Å så tidligvakt imorra.... åååååå d skal bli så godt når jobbehelga er over!!! :ironi: Bare dumt eg må jobbe på mandag og..... føles som om helga aldrig er over da jo.. :(:sjokkert: Får bare psyke meg opp videre her..:sprettoy:

#Spidergirl# Ja eg har tenkt på det med å best. time til gyn... synd at eg bare er nødt innom dn teite fastlegen for å si at "eg vil ha en henvisning til han spesialisten eg var til sist, som veit ka han gjør i motsetning til deg..." Å så kan eg gå å venta noen måneder liksom... Men først skal eg bruka de EL-testane til neste mens... og hvis d ikkje vise seg at eg har eggløsning, så bestille eg time... ;)

Leiababe: Jobbehelg du og ja... kjipt det der å måtte jobbe når alle andre har fri... ;) Eg jobber i helsevesenet... du og el? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...