Gå til innhold

Litle Lady vil også ha små...


Litle Lady

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært litt av og på prøver her et år.. men først for alvor med eggløsningstester å sånt nå siste par mnd.. ;) Kanskje hjelper d litt å skrive dagbok her mens vi prøver.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leiababe
:velkommen:, og gratulerer med ny dagbok :) Kan være veldig godt å skrive ned hva en tenker og føler innimellom. Håper du du får resultatet du ønsker om en uke :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi så kjekt at folk gidder å stikke innom meg liksom!

Caprocorn: Spennande då...tenk hadde vi fått 2 blå liksom... hjelp tida bare siger av gårde jo! Hehe..;)

Belle: Takk skal du ha!

Lillelou: Takka! Jo jeg har en flott søndag, og du?:)

Leiababe: Takk sla du ha! Ja d virker som d kan være bra å få skrive og uttrykt seg litt ettersom jeg ser i de andre bøkene her...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caprocorn: Spennande då...tenk hadde vi fått 2 blå liksom... hjelp tida bare siger av gårde jo! Hehe..;)

Ja, det hadde vært noe det. Tdenes beste julegave ;)

Men tiden går litt sent da. Lyst å teste nå jeg..men vet jo det er litt tidlig da.. :sjenert:

Får vel bare vente.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og velkommen i gjengen med prøverdagbøker :klem:

Det er så nydelig å kunne prate med andre i mer eller mindre samme situasjon, for dette er virkelig en tid med mange motstridende følelser. Og så lærer vi masse av hverandre :)

Lykke til videre da! Vi snakkes sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt for å få tida til å gå her nett no.. har til og med hatt foreldre med lillebror på middag idag:D

Imorra blir det julehandel for alle penga...... mangler fremdeles litt her...akter å prøva å få kjøpt ferdig mest mulig av julegavene denna uka no når eg har litt fri her...;) Fikk kjøpt litt til yngre brødre her idag og tantebarn igår... så no begynne d jo å gå seg til på et vis...;)

Liostick: Ja vi satser alt no.. hehehe:D

Capricorn: Ja d er svært så fristandes å ta en test "bare litt før" men hvis eg ik venter på tante rød først... så er eg redd eg blir endå meira skuffa hvis ikkje.....:)

Wayah: Takk! Ja d med masse hormoner og følelser er ikke bare bare i sånne tider... då er d jo litt greit å liksom få øst de ut et sted ikke sant...;) Lykke til t deg og bye the way!;)

#Spidergirl#: Krysser fingrer og tær! hehe:D

Gopia: Joda d står bare bra til her! Om noen dage så får eg se om eg har d enda bedre!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å få unna julehandelen...

Når er IKM? Det er jo kjempespennende å følge alle her i dagbøkene. Man blir liksom litt "tante" når det klaffer for noen :ler:

Lykke til i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fått handla litt julegaver idag og... men jeg blir liksom bare ik ferdig... finner ikke helt d jeg har tenkt.... å så er d ting de ikke har osv.....:( men d ordner seg vel tilslutt..

Så nå mens jeg spiste middag her for meg selv.. så såg jeg på den lille havfruen filmen som jeg kjøpte på DVD igår.. Lenge siden jeg har sett den altså... og jeg som er bare SÅ hormonkjerring for tida.. satt og sippa som bare d! He he he!!:D

Belle: Jeg har IKM den 9.. men har noe ustabil syklus pga PCOen min så d er litt opp og ned... men sånn ca iværtfall...:)

#Spidergirl#: Ja du og Mona sku iværtfall vært faddere og litt "tanter"selvfølgelig...;)

Lipstick: IKM betyr visst IKKE KOM MENSEN el noe sånt... så det er jo når en forventer tanterød då liksom... Og eg vil ik at den skal komma no værtfall...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...