Gå til innhold

Litle Lady vil også ha små...


Litle Lady

Anbefalte innlegg

Gjest Adrianna

Hei på deg :) Nettopp ført meg inn i rekken av prøvere her inne, og ser at du også nettopp har begynt med dagbok :sjenert: Blir spennende å følge med! Selv hadde jeg IKM for to dager siden, og har bestemt meg for testing på lørdag hvis ikke tante Rød har innfunnet seg før den tid.. ( :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert: *skremmer bort tante Rød*...

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::sinna::kjempesinna: *skremmer bort tante Rød for deg også*

Ha en fin dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok då har eg vært på julehandel igjen.... snart ferdig her i gården... bare litt småtteri som skal til no.. ;) Pleie alltid å væra kjempe seint ute så dette er bra til å være meg då... :sjarmor:

#Spidergirl#: Håpe eg får nett treft dg når du komme heim då... :) G.I.D :klem:

Adrianna: Hei på dg! Så kjekt at du ville stikke innom meg då! :hoppe::vinke: Ja eg er også veldig fersk her... Skal bli spennande å følga med dg og! :smilbla: Sjønne du er på overtid og greier.. så spennande då! Du er jammen flink som klare å venta med å testa.. :rosasmil: Håpe på d besta då! :klem:

Å så håpe eg du har klart å skremma vekk tante rød fra meg og! :klappe::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømm i korsryggen her jo.... bare vil at det skal bety anna enn kommande tanterød!!!!!!!!! M¨åtte bare få d ut.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg bakt kakemenner med mammo og vesle atpåklatten av en bror (på 8 år..) hørt på julemusikk, sett på julebarnetv og kost meg masse! :ler: Og mammo har ymta enda en gang frampå at ho har lyst å li bestemor snart... :sjenert: En ting er familie som maser.... enda verre er d med kollegaer og alle andre rare folk som maser..Skikkelig festelig liksom... Når en er komt opp i en viss alder og er i parforhold så forventes d liksom at en skal til med unger og greier og da har alle liksom bare RETT til å spørre å grave om det.... merkelig at folk syns at d er helt greit ..... Og ka om om fiolk sliter litt med d og få små da? Jammen mangt folk kan få seg til å si å sånn ass.... Skal ikkje mer til enn å se til trøtt ut en dag på jobben så er d mas om en er gravid? Og ik om en skal begynne snart da...??? :forvirret: Er ikke dette typisk? :icon_neutral:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gørrtypisk! Skulle ikke mere til enn at en her på jobb hørte meg feil så hoppa han omtrent ned fra stolen "Er du smelt på tjukka?!?". Det var ikke det jeg sa i det hele tatt, menmen... :roll:

Mammaen min maser ikke, selv om jeg vet at hun har voldsomt lyst til å bli bestemor(lillesøstrene mine sladrer ;) ) men svigermor derimot... Hun har mast "bare for gøy altså!" i over 5 år nå, og jeg er bare 24!

Jeg synes man burde være forsiktig med sånne kommentarer, for som du sier er det forferdelig for dem som ikke får det til, og garantert ubehagelig for dem som ikke engang tror de vil ha barn i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Hvordan står det til i dag?

Rart hvordan begynner å mase når det sårer/irriterer som verst. Du får ønske deg hørselvern til jul ;)

Håper du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjempe irriterende med folks nyskjerrighet. Jeg for min del har vært prøver så lenge og har også fått konstatert PCOS, så jeg vet jo grunnen til min barnløshet, jeg har begynt å svare folk, bare for å få dem til å holde munn. Svarer dem litt frekt :frustrert: sånn at de blir flitt flau over at de spurte.

Ha en fin ettermiddag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ligger det an her inne da? Når er ikm? Var det ikke nå i løpet av helgen..? :sjenert:

*nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: for koselig besøk!! Det varmer i desember!! ;)

En ting er familie som maser.... enda verre er d med kollegaer og alle andre rare folk som maser..Skikkelig festelig liksom... Når en er komt opp i en viss alder og er i parforhold så forventes d liksom at en skal til med unger og greier og da har alle liksom bare RETT til å spørre å grave om det.... merkelig at folk syns at d er helt greit ..... Og ka om om fiolk sliter litt med d og få små da? Jammen mangt folk kan få seg til å si å sånn ass.... Skal ikkje mer til enn å se til trøtt ut en dag på jobben så er d mas om en er gravid? Og ik om en skal begynne snart da...??? :forvirret:  Er ikke dette typisk?  :icon_neutral:

:roll: Ja, enkelte mennesker en sannelig ikke til å tro. Vi har vært sammen i 11 år og giftet oss for halvannet. Derfor tror enkelte at det er deres rettighet å buse ut deres tanker: "Nå er det sannelig på tide med en liten en..." Helt greit hva de tenker, men så får de holde det for seg selv.

Kunne aldri falt meg inn å gjøre det samme. For meg har det alltid vært sårt at folk utbasunerer slike ting, særlig etter at vi mistet i sommer. Skjønner ikke at folk ikke klarer å tenke at private ting er privat... :sur:

Nei, du - ting ordner seg!! Lykke til !! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greide ik å vente så jeg tok en test igår... var negativ selvsagt... :tristbla: Men anntar at d gjelder siden det er IKM idag.. Kjipt dette her.. :grine: Men d kommer jo alltids et nytt år.... :tristbla: Tanterød har derimot latt vente på sg.... sikkert fordi eg ikkje ville at den sku komme... så blir den vel forsinka ja... :roll:

Wayah: Ja folk burde være litt mere forsiktig med sånne kommentarer då... Hmm.. like gammel som meg du da ;)

Lipstick: God helg til dg og! :klem:

Ronja: Må nesten "få d til først eg då.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forts....

Gopia:God helg til dg og! :sjarmor:

lubelillen: Joda d går no greit her.. :sjenert: Med dg og håpe eg..? :) Hørselvern ja... :ler: Ik dumt.. :klem: tilbake..

Belle: Eg og har fått konstantert PCO... snart et år siden no.... skal vel snart inn igjen... vurdere pergo da el noe... :sjenert: Skulle gjerne hatt en bra setning i slengt i folk ja.. har du en god en el? ;)

Capricorn: Joda IKM er idag... ingen tante rød enda.... men negativ test igår så jeg anntar at d får bli en annen gang.. Vi får satse på nytår då.. ;)

Molly Mu; Ja d er festelig med alle som "bare spør for moroskyld" ikke sant.. :forvirret: Kunne ik falt meg inn å bust ut med sånt til andre heller... hvis de er sammen lenge og ik får sg barn så regner jeg med at enten er de ik intresert.. el så sliter de... og da ska ik eg mase værtfall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leiababe: Vel tok jo en test dagen før IKM da... regner med at den må vise rett alikevel? ;) Og den var negativ...... så.... ik noe på meg denne gangen..... Men jeg er på overtid her... sku hatt tanterød igår og ikveld idag er d enda ik tegn en gang.... vil så gjerne komme igang med neste pp ... :tristbla: Men d kommer vel... :sjenert: Ellers så har eg stortsett bare slappa av i helga og passa lillebror.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle: Eg og har fått konstantert PCO... snart et år siden no.... skal vel snart inn igjen... vurdere pergo da el noe... :sjenert: Skulle gjerne hatt en bra setning i slengt i folk ja.. har du en god en el? ;)

Lei for at du har PCO :klem: , det kan jo gjøre det hele litt vanskeligere. Angående bra setninger har jeg i grunnen ingen å komme med på stående fot, jeg tar det litt ut fra situasjonen og hvem som spør. En venninne sa til meg en gang at vi snart kom til å få barn, som om det skulle være en selvfølge. Hun fikk bare svaret "jeg kan ikke få barn". Da ble hun veldig ydmyk og trodde først at jeg tullet. Jeg vet jo godt at jeg nok med tiden skal kunne få barn, men det klappet i hvertfall gapet hennes. Jeg sier som oftest noe i den retningen at jeg er drittlei av at folk skal grave å spørre sånn, og om de har tenkt over at det faktisk kan være et sårt emne for folk for det er ikke like lett for alle...

Lykke til i hvertfall, både med prøving og med å få lukket munnen på folk rundt om kring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært nedover i d grisaværet idag... beynne å bli en smule lei detta regnet og den vinden......:( Paraplyen bare vrenge sg og greier...juhu.. Men må man så må man... Hadde nemmlig time hos frisøren då.... d var jo litt godt då...:-D

Julehandel... har en gave igjen.... vært litt flink no..:D (pleie vanlivis å væra litt ute i siste liten liksom....) Så sista gaven handles inn imorra... så ferdig..

Så no er d vel bare å vnta på kommande jobbehelg.... kan ik si eg glede meg akkurat... huff....:( Er eg riktig heldig så får eg tanterød då isteden for nesten en uke siden som eg sku hatt dn då..... men d er jo typisk...;)

#Spidergirl# så kjekt at du komme heim no... vi no nesten treffast på cafe el noe... å så må du få pakken din..;)

Belle: Takk skal du... er ik bare bare når d ik er så lett nei... men d vet jo du og alt om..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...