Gå til innhold

Litle Lady vil også ha små...

Litle Lady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kylling: Jepp, fant en kvit bluse og en kul topp.... noe blir d jo alltids.. :sjarmor::klem:

Litjemor: Då får vi håpa at d gir ressultater her! :sjarmor::klem:

Leiababe: Ja ein gang må d jo bli våras tur og.. ;)

Lipstick: G.I.D og! :klem:

Skogsmusa :ironi::klem:

Helga som var blei en smule amputert her då eg blei "beordra " på jobb på søndags formiddag.... :tristbla: Mangla så voldsomt med folk og greier visst.. skikkelig festelig det der.. :forvirret: Eg som hadde tenkt meg ut å ranfla litt på lørdagen.. men den gang ei... :sur: Å så skal eg jo på min egen jobbehelg no kommande.... Skal si eg glede meg veldig.... juhu.. :ironi::tristbla: Føle eg aldrig har fri her jo.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lipstick: Jepp, helgejobbing er noe dritt... spes. når en blir beordra på helger en skulle hatt fri og.. :frustrert::tristbla: Men kommande helg er jo min egen helg då... men føler d går litt i ett her siden eg ikkje fikk sjikkelig fri helga som var når eg sku hatt fri liksom.. :sjenert: Jævla helsevsenet.. :sur:

Idag har eg spist middag ute og fått roser av min kjære.. :hjerter_rundt::hjertesmil::hjerter::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Hei hei. Vil bare ønske deg en fin helg på jobb :) Vi som jobber i helsevesenet får bare stå på.. Lite fristende i grunn, men vi er jo flinke ikke sant :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok meg litt ut i helga gitt.. har nemmlig en mindre bror .. som har har ei dame som ble 18 år... og måtte jo feires ikkje sant.. :ironi::hoppe::perebrus::bursdag: Var veldig koselig då.. forsa litt hjemme hos oss først før vi for på byn å tulla.. :ler: Men d var kos då...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nett beynt på treningsenter her... er ik så flink å trimma hvis eg ikkje "tvinge meg sjøl t noe.. :ler: Har bokka heile rsten av uka mi med aktiviteter der nede.. :legrine: Så no skal eg bli sterk :trene: og sprek her! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resten av uka? :overrasket:

Ikke ta helt av i begynnelsen da, for da er sjansen for å gå på en smell rimelig stor! Knallbra at du har begynt å trene da. :klappe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest #Spidergirl#

Utrolig at det endelig har komt ein respektabel plass som det går an å trena på. Stolt av deg eg som :trene: Det er meir enn mange andre gjere :rodme::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag passa jeg vetlebroren på 8 år... :) Var på badet å herja litt.. kjenner at eg er stiv i musklane.. :ler: Håpe d er komt sg til stepen imåro.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sporty du har blitt da! ;) Må kose deg på step i dag. Jeg skal forhåpentligvis trene styrke :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...