Gå til innhold

Jul i Tøyengata

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes heller ikke serien ser noe bra ut. Tenker jeg henter frem "Nissene på låven" på DVD og setter på den...! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den kommer seg bra,jeg. Var litt kjedelig til å begynne med.

I går da skomakeren oppdaget at han hadde analkuler på treet da lo jeg godt :ler:

Skrevet

Ikke analkuler men juuuuuuuuulekuler :lol:

Ja, jeg lo også godt. Steike...haha...

Og alt hva de finner på i den serien.

Kan nesten skjønne at original-skomaker'n takka nei til å møte skomaker-Ali med analkuler som rekvisitt :ler:

Skrevet (endret)

Syns det er gøy å se på, ser hver episode jeg. :)

Endret av Arwen
Skrevet

Er det noen som fortsatt følger med på den serien her? Jeg gav opp etter tredje episode, men nå har jeg kanskje litt dårlig tålmodighet.

Gjest synseren
Skrevet

Etter å ha lest denne tråen ble jeg nysgjerrig på Jul i Tøyengata. Selv om de er godt over halvveis, skal jeg få med meg morgendagens episode :).

Gjest Anonymisert_120626
Skrevet

Jeg lo godt da de trodde luciatoget var Ku Klux Klan :ler:

Skrevet

Jeg må ærligtalt si at jeg er veldig skuffet over serien. Jeg kommer ikke i julestemning og jeg synes den ødelegger mye av det inntrykket jeg hadde av "Jul i skomakergata". :tristbla:

Men for all del, den er til tider morsom, selv om jeg personlig ikke er spesielt glad i den type humor.

• 2 uker senere...
Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Må inrømme at jeg er litt skuffet selv da når det gjelder Jul i TOyengata, men jeg gir dem flere tjangser(sier det sikkert i episode 23 også)  :ler:

Må følge med, han frukthandleren er jo kjempeflink til "gebrokkent" da! Siw Anita er ikke så flink syns jeg!

Her skrev jeg sist den 3 desember og da sa jeg at jeg var skuffet!

DET ER JEG ENDA :Gjesp: Den var faktisk gøy i nesten hele går!

Syns fortsatt at frukthandleren er morsom/flink + Mullar Blund :nisseblunk:

Nå gleder jeg meg til "Lille nøtteaften" som kommer i morgen tv2 kl.20.00 og julenøtter.

Endret av Silmarill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...