Meaty Skrevet 2. desember 2006 #61 Skrevet 2. desember 2006 Jeg gleder meg skikkelig. Ingenting kan jo gå galt hvis Robert Gustavson er med ← Jeg digger Robert Gustavsson OG Zahid Ali, men har ikke TVN! Lurer på om det er et sted på nettet jeg kan se dette...
Piff Skrevet 2. desember 2006 #62 Skrevet 2. desember 2006 Jeg synes ikke det var noe tess... Synes ikke Siw Anita Andersen imiterte en gebrokken inder noe særlig. Skuffende.
Gjest Silmarill Skrevet 2. desember 2006 #63 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg likte ungkarsnissen, med alle de syke damene. HUsker hun ene som sa på svensk. Jag har trodd på jultomten siden jag var litan. Jeg lo høyt og lenge ← Den serien var dårlig syns jeg. Syntes ikke det var spesielt gøy jeg. Det varte jo bare 10 min ← Fikk du bare med deg 10 min?Da fikk du ikke sett mye av den, jeg så i 20 min. Den tar seg nok opp etterhvert som vi blir kjent med figurene, jeg gleder meg til å se de kommende episodene *jeg vil, jeg vil, jeg vil at det skal være morsomt* Endret 2. desember 2006 av Silmarill
Gjest Leiababe Skrevet 2. desember 2006 #64 Skrevet 2. desember 2006 Synes det var ganske morsomt jeg. Satser på at det blir bedre og bedre etterhvert som vi blir kjent med de forskjellige karakterene.
Frida Frosk Skrevet 2. desember 2006 #65 Skrevet 2. desember 2006 Fikk du bare med deg 10 min?Da fikk du ikke sett mye av den, jeg så i 20 min. Den tar seg nok opp etterhvert som vi blir kjent med figurene, jeg gleder meg til å se de kommende episodene *jeg vil, jeg vil, jeg vil at det skal være morsomt* ← 20 min? Jeg så da på hele, men den var da ferdig 10 over åtte? Eller er det jeg som er helt fjern...
Gjest Silmarill Skrevet 2. desember 2006 #66 Skrevet 2. desember 2006 20 min? Jeg så da på hele, men den var da ferdig 10 over åtte? Eller er det jeg som er helt fjern... ← eller jeg Synes det var ganske morsomt jeg. Satser på at det blir bedre og bedre etterhvert som vi blir kjent med de forskjellige karakterene. ← Jeg også tror det *håper*
Gjest Kardemomme Skrevet 2. desember 2006 #67 Skrevet 2. desember 2006 Varte den i 20 min? Så på klokka og den var 20.09 når serien slutta?? Hmm... :klø:
Gjest Silmarill Skrevet 2. desember 2006 #68 Skrevet 2. desember 2006 Varte den i 20 min? Så på klokka og den var 20.09 når serien slutta?? Hmm... :klø: ← Neida det var bare jeg som var litt fjern som jeg skrev i inlegget over deg! Men, hva syns du om serien så langt?Litt for tidlig å si kanskje?
Betsy Skrevet 2. desember 2006 #69 Skrevet 2. desember 2006 Jeg skal ikke dømme serien nedenom og hjem etter én episode, men kan ikke si jeg trakk noe særlig på smilebåndet i det hele tatt...
Gjest Tweek Skrevet 2. desember 2006 #70 Skrevet 2. desember 2006 Den serien var dårlig syns jeg. Nei den var gøy av og til Så bare et par ganger, er jo ikke sånn serie jeg bare måå være ved en tv når det begynner. -------------------------- ←
Gjest Virvel Skrevet 2. desember 2006 #71 Skrevet 2. desember 2006 Ingen store latterbrøl under første episode, nei, men jeg digger Zahid Ali, så jeg har bestemt meg for å synes at dette er morsomt. :-D Det tar seg nok opp, som flere av dere sier. Mulla Blund var kul, da... "Alle innvandrere har rett til å gå i joggedress på 17. mai!"
Gjest Tanita Skrevet 2. desember 2006 #72 Skrevet 2. desember 2006 Har den vært allerede ikveld? Når er dagens reprise?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. desember 2006 #73 Skrevet 2. desember 2006 I kveld (og sikkert alle andre dager óg): 20.00 Jul i Tøyengata (1:24) 20.15 Jul i Tøyengata (2:24) 00.05 Jul i Tøyengata (1:24) 00.20 Jul i Tøyengata (2:24)
Gjest Silmarill Skrevet 2. desember 2006 #74 Skrevet 2. desember 2006 Reprisen begynner NÅ! Neste episode kl.20.15 (nå gjentar jeg Gjennglemt Sykkelås )
Gjest Tanita Skrevet 2. desember 2006 #75 Skrevet 2. desember 2006 Oki! skal se episode 2, syns den første var litt kjedelig...
lidia Skrevet 2. desember 2006 #76 Skrevet 2. desember 2006 heter han ikke stoltenberg a?? Robert, altså.. Synes heller ikke hun Siw Anita imponerte noe særlig. Men satser på at serien kommer seg etterhvert
Ionaa Skrevet 2. desember 2006 #77 Skrevet 2. desember 2006 Midt i blinken for meg....knegga høyt flere ganger jeg
Gjest Virvel Skrevet 2. desember 2006 #78 Skrevet 2. desember 2006 heter han ikke stoltenberg a?? Robert, altså.. ← Neinei. :icon_smile: Robert Stoltenberg var han med Borettslaget. Robert Gustavsson er en svensk komiker som også har vært en del å se på norsk tv, bl.a. i TV2-nøttene.
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2006 #79 Skrevet 2. desember 2006 Hm. Kan ikke ha på meg at jeg synes dette kan være lovende etter å ha sett to episoder. Synes ikke det var noe morsomt i dag.
lidia Skrevet 3. desember 2006 #80 Skrevet 3. desember 2006 Neinei. :icon_smile: Robert Stoltenberg var han med Borettslaget. Robert Gustavsson er en svensk komiker som også har vært en del å se på norsk tv, bl.a. i TV2-nøttene. ← skjønner at jeg har fulgt med på tv idet siste ja... synes han ene ligna på han i borettslaget skjønner du..han som skulle kunne navnet på all den frukten..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå