Gå til innhold

Jul i Tøyengata

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må si jeg ble skuffa over jul i tøyengata. Riktignok bare sett 2 episoder, men jeg lo ikke en eneste gang. Skuffende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har da trukket litt på smilebåndet. Men som flere her synes jeg ikke Siw Anita er gebrokken nok. Kommer til å fortsette å se denne serien.

Skrevet

Jeg synes ikke jul i Tøyengata var noe særlig morsom jeg, litt skuffet..

Gjest Silmarill
Skrevet
Neinei. :icon_smile: Robert Stoltenberg var han med Borettslaget. Robert Gustavsson er en svensk komiker som også har vært en del å se på norsk tv, bl.a. i TV2-nøttene.

Det var det jeg skulle si også :ler: På julenøtter forrige gang var han ihvertfall festlig med alle disse "gode" rådene sine! Jeg fulgte det ene rådet hans når det gjalt å være riktig utstyrt til fyring av raketter på nyttårsaften! Da var jeg(og noen andre) utstyrt med hjelm og slalombriller :ler:

Må inrømme at jeg er litt skuffet selv da når det gjelder Jul i TOyengata, men jeg gir dem flere tjangser(sier det sikkert i episode 23 også) :ler:

Må følge med, han frukthandleren er jo kjempeflink til "gebrokkent" da! Siw Anita er ikke så flink syns jeg!

Skal se i dag også fordet :)

Skrevet

etter tre episode kan jeg konkludere med følgende

tragisk umorsom serie

dette var virkelig lavmål

Skrevet

Litt skuffa jeg. Men gir den nok et par sjanser til før jeg event gir opp.

Gjest -eline-
Skrevet (endret)

Skuffa jeg og, men jeg gir de noen episoder til, det kan jo hende det blir litt morsomt etterhvert... Mullah Blund var jo litt artig da ;)

Endret av -eline-
Skrevet

Syns den er ganske morsom jeg faktisk.

Gjest Mayamor
Skrevet

Likte ikke denne serien og kommer ikke til å sløse bort mer enn den halve timen jeg allerede har kastet bort! ;)

Skrevet

ep 2 og 3 var jo dårligere enn den første

dette lover ikke bra

Skrevet

Var litt morsomt første episode. Så litt i dag men dette var ikke bra.

Kommer nok ikke til å se på denne serien noe mer.

Skrevet

Fikk ikke sett første episode, men 2 og 3. Hadde trodd det skulle være morsommere...

Skrevet

Tragisk!

Humor i dette???? Nei det fatter jeg altså ikke!!

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Håper fortsatt det tar seg opp :sjenert:

Syns kanskje 2 av 10 minutter er morsomme :)

Liker fortsatt han frukthandleren best, han er skikkelig flink til å spille! (tror det er han som spilte Pelle i Hotel Cæsar)

Endret av Silmarill
Gjest Miss Guided
Skrevet

4 sjanser har de fått og nå er det jammen meg nok..........

Skrevet
(Han i den jernvarehandelen eller hva slags butikk det var, hadde et veldig... spesielt utseende.)

Er ikke det selveste Ali da, som har kledd seg ut som nordmann? Trodde jeg, hvertfall......... :ler:

Skrevet

Det er Z. Ali som spiller den fæle nordmannen, ja. Ekkelt utseende.

Hadde gledet meg stort til denne serien, men har skuffet. Jeg skal fortsette å se det likevel. Synes det som blir vist på TV-skjermen hos skomakeren er ganske morsomt.

Skrevet

Jeg synes det blir bedre etterhvert som jeg blir kjent med karakterene. Innimellom har de noen knakende gode poenger. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...