Gjest Purple Skrevet 1. desember 2006 #41 Skrevet 1. desember 2006 Æsj, syns ikke det var noe gøy i det hele tatt. Nissene på låven var noe helt annet. Det var gøy det! Det eneste som traff meg nå i kveld var kommentaren "Ta deg en bannan din apekatt!" Da lo jeg høyt.
Gjest Bellatrix Skrevet 1. desember 2006 #42 Skrevet 1. desember 2006 Det var jo ferdig med en gang. Jeg var litt treig med å slå på tv-en og det eneste jeg fikk med meg var rulleteksten.
Rosenrød Skrevet 1. desember 2006 #43 Skrevet 1. desember 2006 Hmmm, ikke kjempeimponert, men skal gi det en sjanse.
Gjest Silmarill Skrevet 1. desember 2006 #44 Skrevet 1. desember 2006 Tror det må mer enn førsteepisoden til før jeg dømmer om serien er bra eller ikke! Lo ikke mange ganger av første episoden av Nissene på låven heller, så noen flere episoder må til før jeg uttaler meg om denne var gøyt eller ei! Greit nok det jeg så. Akkurat NÅ ser jeg på TV 2 med Kåre (m/tissen, ref. de omtalte bildene) og hans Mariann! Veldig bra, og Kåre har en flott stemme og utrolig flink til å danse! (nå sporer jeg ut min egen tråd, sorry )
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #45 Skrevet 1. desember 2006 Jeg er enig i at det er litt tidlig å dømme etter et kvarters intro - selv om jeg syntes det var ok i dag. Første gang jeg så Nissene på låven skal jeg innrømme at jeg ikke syntes det var spesielt moro, både fordi jeg ikke hadde noe forhold til reality-tv, og fordi jeg bare så tilfeldige episoder. Andre gang syntes jeg det var utrolig bra. Det som blir spennende med denne serien, er om de klarer å fylle ut persongalleriet sitt, utover (om enn gode) klisjeer. Det er dyktige folk, så jeg håper de greier det.
Gjest Tweek Skrevet 1. desember 2006 #46 Skrevet 1. desember 2006 Syntes ikke det var spesielt gøy jeg. Det varte jo bare 10 min
Gjest bamsemums Skrevet 1. desember 2006 #47 Skrevet 1. desember 2006 Noe skuffet, men skal se noen episoder til tenker jeg, før jeg gjør meg opp en mening. Men det som var synd var at, den var over før det begynte.
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2006 #48 Skrevet 1. desember 2006 Tja, ikke helt overbevist, men hadde kanskje for høye forventninger Syns idèen er god, og for meg som syns Skomaker Andersen er så hyggelig at det tipper over til det uhyggelige (beklager!) syns jeg det er helt greit at de tuller med den serien.
Anki1971 Skrevet 1. desember 2006 #50 Skrevet 1. desember 2006 Jeg hadde gledet meg stort til den serien, men ble passe skuffa... Får håpe resten av serien er bedre.... Nissene på låven ser ut til å være mye mer min smak
Gjest Silmarill Skrevet 1. desember 2006 #51 Skrevet 1. desember 2006 Jeg er enig i at det er litt tidlig å dømme etter et kvarters intro - selv om jeg syntes det var ok i dag. Første gang jeg så Nissene på låven skal jeg innrømme at jeg ikke syntes det var spesielt moro, Det som blir spennende med denne serien, er om de klarer å fylle ut persongalleriet sitt, utover (om enn gode) klisjeer. Det er dyktige folk, så jeg håper de greier det. ← Jeg skriver under, sånn tenker jeg også.Vi må jo se noen flere episoder før vi kan ta en avgjørelse da! Jeg tror denne serien blir gøyal(unnskyld Emblas ) selv om jeg syns det kan bli gøyt med en parodi på selveste skomaker Jens Petrus
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2006 #52 Skrevet 1. desember 2006 Noen som vet om det går i reprise?
MellonCollie Skrevet 1. desember 2006 #53 Skrevet 1. desember 2006 Noen som vet om det går i reprise? ← Tror det går ikveld klokka 00.05 eller noe i alle fall!
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2006 #54 Skrevet 1. desember 2006 Jeg skriver under, sånn tenker jeg også.Vi må jo se noen flere episoder før vi kan ta en avgjørelse da! Jeg tror denne serien blir gøyal(unnskyld Emblas ) selv om jeg syns det kan bli gøyt med en parodi på selveste skomaker Jens Petrus ← Tror du misforsto meg, jeg liker IKKE Skomaker Andersen, syns han er så koooselig og hyggelig at det tipper over til det motsatte (kanskje jeg som uttrykte meg litt klønete)
Gjenglemt sykkellås Skrevet 1. desember 2006 #55 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Kan vel ikke si jeg fikk så mye ut av den episoden egentlig. Stemmen til Skomaker Ali var litt irriterende (men jeg skjønner jo at den er ment som en pariodi.). Også er det litt teit når norske skuespillere spiller pakistanske, de får rare farger i ansiktene og overdriver sosiolekten. Men jeg skal godta det, og gi programmet en sjanse til. Vi har jo ikke blitt kjent med karakterene ennå. (Han i den jernvarehandelen eller hva slags butikk det var, hadde et veldig... spesielt utseende.) Endret 1. desember 2006 av Gjenglemt sykkellås
Gjest Leiababe Skrevet 1. desember 2006 #56 Skrevet 1. desember 2006 (Han i den jernvarehandelen eller hva slags butikk det var, hadde et veldig... spesielt utseende.) ← Det var pent sagt.. Han så jo helt j.....g ut... Ble veldig spesielt med den hvite og rare sminken i ansiktet
Daria Skrevet 1. desember 2006 #57 Skrevet 1. desember 2006 Min umiddelbare reaksjon var at det mest positive jeg kan si om første epsode er at den var kort... Tror ikke den blir en slager her i huset.
Drua Skrevet 2. desember 2006 #58 Skrevet 2. desember 2006 Hm... noe skeptisk. Spørs om jeg kommer til å følge med.
Riona Skrevet 2. desember 2006 #59 Skrevet 2. desember 2006 litt kjedelig 1. episode, men det var jo alle de andre seriene av samme type etter første program. Man må bli kjent med figurene og så forstår man humoren. tror jeg... -saver nissene på loven.
Chassi Skrevet 2. desember 2006 #60 Skrevet 2. desember 2006 Første episode av "Støveldæns"og-nissene-på-låven-kalenderen. Tenkte -hva fanden er dette for no??? Men gav det en sjanse og de er jo kule. Klassikere. Denne kan også "gå seg til".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå