Gå til innhold

Under Construction


Little sister

Anbefalte innlegg

Ja har jeg (endelig?) kommet hjemfra Trondheim, og nesten fått pakket ut. (var borte i 14 dager!)

Ble litt mer shopping enn jeg hadde håpet på :fnise:

Men de har heldigvis ikke fått inn så mye høstklær.

Har kjøpt meg lakksko :overrasket: av alle ting! Et par tunikaer, gensere og en jakke, bla. Nå merkes det at jeg har vært arbeidsledig i to måneder, det er kjipt å ikke kunne kjøpe det man har lyst på.

Vi var ute og spiste hver dag også, kjempekoselig!

Så har vi vært en del ute på byen, og jeg elsker utelivet i Trondheim!

Men det beste var å få se alle veninnene mine, som har flyttet dit, savner de allerede!

Jeg fikk også mobilen min stjålet, der her helt utrolig hvor avhengig man er av den! Veninna mi hadde fest, og jeg hadde lagt mobilen i veska, og noen hadde vært og tatt den! Var endel jeg ikke kjente der, men er litt vanskelig å tro at noen kunne ha tatt den. Men er det eneste muligheten, da den er sporløst forsvunnet. Veldig kjipt..

Nå har jeg fått influensa og ligger for det meste og sover, har nesten ikke pakket ut noen ting. Skal dra til Oslo på tirsdagskvelden, så er vel bare å pakke på nytt.

Er det noen som har tips om hva man kan gjøre, og ting man kan se i Oslo blir jeg glad! Er fem år siden jeg var der sist. Har bare tre dager på meg, skulle ønske det var mer.

Nå må jeg opptadere meg her på KG! :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så fint å høre at du koser deg i Trondheim! :) Trives godt her jeg også, men jeg har aldri bodd noen andre steder... Utrolig kjedelig med mobilen din! :mobil: Så surt! Og så kjedelig at noen man er på fest sammen med kan gjøre noe sånt... Men det høres jo ut som oppholdet ble veldig vellykket likevel! :tommelsmil:

Du skulle vel begynne å jobbe igjen snart, sånn at arbeidsledigheten bare var midlertidig?

Ellers ønsker jeg deg riktig god bedring og god tur til Oslo! Jeg har dessverre ikke noen tips til hva du kan gjøre der, for det er enda lenger siden jeg har vært der enn deg... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ephemera, hyggelig med besøk :klemmer:

Jo begynner i ny jobb 27. August heldigvis, kjedelig å være så mye hjemme om dagene. Blir veldig fort døgnvill..

Håper det ikke blir streik i Widerøe! hadde tenkt meg hjem den 25 august..

Jeg og veninna mi ska ha sovekupè til trondheim, det blir sikkert kjempekoselig :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...