Gå til innhold

Under Construction


Little sister

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det :)

I dag fikk vi oss endelig leilighet, og tilogmed i byen :hoppe:

Den er ca 100 kvadrat, og har alle ønskelige fasiliterer!

Jeg er overlykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klem:

Nå går det unna her :)

I dag har jeg kjøpt:

NY MOBIL :hoppe: (Se w810i)

*En beige kåpe

*en lys demin bukse

*to basic topper med lang ern

*en basic topp med kort erm

*ullgenser

*en litt pyntet topp

*kosejakke

*strømpebukse

*en haug med singletter i div farger

Alt fra Popin

Snart må vi kjøpe møbler og hvitevarer og div til leiligheten, men ahr noe fra før.

Blir skikkelig gøy å innrede, når leiligheten er så fin og har såpass høy standard!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Oj, nå er det lenge siden jeg har skrevet her..

Har handlet kjempemye klær i det siste, og alt mulig til leiligheten.

I dag skal jeg kjøpe en veske jeg har hatt lyst på i lang tid :)

Og i helgen skal jeg på shoppingtur (så langt som til Trondheim.....)

Men alle veninnene mine har bosatt seg der, så blir gøy å se de igjen.

Så skal vi ut på byen på lørdagskvelden, og jeg sliter skikkelig med å finne ut hva jeg skal ha på, og med av klær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Kansje på tide at jeg skiver litt her :ler:

Har shoppet kjempemye i sommer, og har brukt halvparten ca 1 gang..

Er arbeidsledig i to måneder (juli/august) og det er kjempesurt, og ikke minst kjedelig!!

Syns det kan bli knallvær her i nordland nå, så jeg får brukt alle sommerklærne.

Har veldig lyst å dra til trondheim et par uker, men vet ikke hvor gøy det er med så lite penger :tristbla:

I august skal jeg til Oslo på Chris Cornell konsert, og har vunnet meet & greet, så jeg skal få møte han før eller etter konserten! Noen tips til antrekk?

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :icon_razz: Så koselig å se deg igjen!!

Så kjedelig å være arbeidsledig i to måneder? Det vil si, det høres litt deilig og avslappende ut, men det var de pengene da... Selv har jeg jo fødselspermisjon med betalt "ferie" frem til januar, så jeg skal ikke klage.

Men jeg ville ventet litt med den Trondheimsturen. Det er så utrolig lite å finne i butikkene nå. Men - oi - du skulle jo reise hit uten penger :murvegg: ...

:klø:

Da passer det best å reise til Trondheim når du har begynt å jobbe og har fått penger igjen! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er veldig lite i butikkene nå, og der er vel bare bra :ler:

Er vel mest fordi mesteparten av veninnene mine bor der, og så elsker jeg trondheim :rødme:

Har litt over fire uker i gjen til jobbstart, og er litt kjedelig å bare gå hjemme..

Ephemera: Du er heldig som har en baby og være sammen med om dagene, regner med du har nok og fylle dagene med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg koser meg masse!! :rødme:

I tillegg har sambo ferie i tre uker nå, så da er det ekstra kos! Han driver og gjør litt arbeid på huset nå, og så skal vi reise på ferie til Sverige etter hvert. Ikke så veeeeldig spennende, men jeg gleder meg masse. Det er ikke bare bare å dra så mye lengre med en liten baby. Gleder meg til å komme meg bort og ligge på hotell og spise hotellfrokoster og kose meg i mange dager - og til å kjøpe svensk godteri (og sikkert litt klær) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes skikkelig koselig ut :)

Nå har jeg bestilt billetter til Trondheim, to uker blir jeg :)

Har bestillt dette skjørtet, som jeg skal hente i morgen. Håper det er fint skjørt

Gleder meg til Roberto Cavalli for Hm 8 november, håper det blir mye fine klær :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtt skjørt :)

Og velkommen til Trondheim!! Håper du får det koselig :)

Og den H&M-eventen skal jeg også bli med på - i alle fall for moro skyld. Jeg vet lite om hvordan de klærne er...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I august skal jeg til Oslo på Chris Cornell konsert, og har vunnet meet & greet, så jeg skal få møte han før eller etter konserten! Noen tips til antrekk?

:vinke:

Å, så heldig du er som skal på Chris Cornell konsert, også skal du få møte ham!! Både musikken og han er jo bare rå...! :sjarmor:

God fornøyelse! Blir sikkert en kjempeopplevelse!

Når det gjelder antrekk så tror jeg at jeg hadde gått for jeans og en kul topp... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Karamba =)

Ja jeg gleder meg kjempemye!!

Må nok ha gode sko på i tillegg :ler:

ha så lyst å pynte meg med feks kjole, men vet ikk ehvor praktisk dette er på konsert..

Jeg har allerede begynnt å pakke til Trondheimsturen. Har masse nye klær jeg ikke en gang har tatt av merkelappen på.

Så det at jeg ikke kan shoppe så mye gjør vel ikke noe.

Blir borte i 13 dager, så må ha med kjempemye. Har pakket fem par sko allerede :ler:

Satser på at det blir knallvær :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Gleder meg til Roberto Cavalli for Hm 8 november, håper det blir mye fine klær :juhu:

Det blir nok bra! Kjenner ikke noe særlig til han, men det er jo alltid litt stas med gjesteopptredener av skikkelige designere! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag reiser jeg til trondheim :juhu:

Her om dagen fikk jeg crocs i bursdagsgave, mary jane.

Jeg som aldri skulle ha på meg slike sko! Men de er jo kjempegode.

Skal i hovedsak bruke de på jobb (jobber i barnehage)

Har bursdag på søndag, og ser det har meldt knallvær.

Det er bestandig fint vær på bursdagen min :sol:

Skal reise med fly i ettermiddag, synes egentlig fly er skummelt, men tog tar alt for lang tid (6-7 timer).

Skal trene og ha hjemme-spa i dag :)

Må vel få i meg noe frokost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei :vinke:

Så hyggelig med en trondheims tur.

Hvilken farge har du på crocsene dine?

Jeg trodde heller aldri at jeg skulle sette mine ben i slike sko, men de er jo så deilige å ha på seg.

Så heldig du er som alltid har pent vær på bursdagen din :sol:

Fly er litt skummelt ja, men det tar jo så kort tid i forhold til alle andre alternativ å man vill jo frem fortest mulig ;)

Trening og hjemme-spa hørtes veldig fristende ut, kanskje jeg også skal trene litt i dag :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Trondheim!! :-D Eller, du er vel kanskje fremme allerede? Det er meldt fint vær i helga i alle fall! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...