Gå til innhold

Under Construction


Little sister

Anbefalte innlegg

Prøver meg på en dagbok :smile:

Jobber i klesbutikk, så blir en del shopping på meg ;)

I går var jeg på julebord, og hadd kjøpt en nydelig kjole til andledningen. Hadde kjøpt en veske også, men i dag så jeg at den var revnet :frustrert: Men fikk i allefall brukt den i går.

På fredag fikk jeg pakkene fra hm med Victor og Rolf klær :hoppe:

og endte opp med dette:

-Svart trenchcoat

-svart strikkekjole med belte i livet

-svart bluse med hjerter på

-beige t-shirt med print

-Undertøy i silke (bh, boxer og string)

-neglise i silke

-hvit tank-top og string

-svart hjerte strømpebukse

-ulljakke til sambo

På torsdag var jeg og fikk vokset legger, farget og buet øyevippene, resultatet ble kejmpebra :tommel:

Og i morgen skal jeg til frisøren :)

Jeg danser ballett, og hvert år har vi en Juleforestilling, det er fra Tirsdag til Søndag, og jeg gleder meg :danse:

På onsdag skal jeg være vikar i barnehage, og håper jeg får en del jobb i barnehage fremover (er utdannet barme og ungdomsarbeider), så i morgen må jeg se etter gode uteklær.

Er ett år siden jeg jobbet i bhg, så lurer på hvordan dette blir.

Har vært på ballett-øving i hele dag, så nå skal jeg se en film, Nynnes dagbok.

Skal få sambo til å lage et nettbasert galleri til meg, slik at jeg kan laste opp bilder :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk. Grønn

Hei, og velkommen til Shoppingdagbøkene! Kjekt at det er flere som henger seg på! Blir spennende å lese om dine kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en kjedelig kveld ved pcen, ble det litt shopping på sn.

* Dermalogica - Gentle Cream Exfoliant (vet egentlig ikke om denne passer meg :sjenert: )

*Deo stick fra biotherm til sambo

*Hard to get fra tigi til sambo (navnet passer han perfekt :ler: )

*peeling til sambo

*shaving foam til sambo

*ansiktsmaske fra Lancome, siden den var så billig :ler:

Ble mye til sambo, men jeg har det jeg trenger nå..

Noen som har erfaring med "Gentle Cream Exfoliant", "hard to get", eller "Emprenite Mask" ?

Har lyst på nye produkter fra Kerastase, men vet ikke hvilke enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har erfaring med "Gentle Cream Exfoliant", "hard to get", eller "Emprenite Mask" ?

Nå er de tydeligvis ikke så veldig stødige i fransk på SN :ler: , men Pure Empreinte Masque er god - den renser skikkelig opp, kjenner at den virker. Men jeg må bruke fuktighetsmaske etterpå, ellers blir den for sterk for huden min (er ganske tørr).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!  :)

Tusen takk :-D

Nå er de tydeligvis ikke så veldig stødige i fransk på SN  :ler: , men Pure Empreinte Masque er god - den renser skikkelig opp, kjenner at den virker. Men jeg må bruke fuktighetsmaske etterpå, ellers blir den for sterk for huden min (er ganske tørr).

Takk for svar, kopierte navnet rett fra SN :ler:

I dag har jeg vært hos frisøren og stripet hele håret lysere, samt stusset tuppene. Synes det ble litt for lyst, men vi fikk ikke tid å legge inn brune striper i dag, så skal tilbake for å gjøre det.

Så fikk jeg telefon fra en barnehage idag, og de ville ha meg som vikar i morgen :)

Så i dag har jeg kjøpt ny regnbukse. Bergans. Den var skikkelig behagelig å ha på. Denne kan jeg også bruke til fjellturer, snowboard, og gårturer. Så dette var en investering . :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har du også fått dagbok :)

Blir spennende å følge med her!

:klem:

Ja, det synes jeg også :Nikke:

Vurderer å bli supermedlem, slik at jeg kan legge til bilder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er blitt syk :frustrert:

Og det har jeg ikke tid til.

I morgen skal jeg på jobb, trille på nevøen min i byen, mens søstra min skal på aromaterapi (heldige hun!)

Han er så søt, han er en måned gammel :hjerter: , og gjør ikke annet enn å sove :ler:

I morgen er det lønningsdag, og håper på litt shopping, men har vel nok med V&R klærne som jeg ikke har fått brukt så mye enda.

men må vel se etter litt julegaver.

Har laget adventskalender til meg og sambo i dag :ler: (smågodter)

Ha en fin kveld alle sammen, nå skal jeg legge meg og bli frisk :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! :klem:

Tusen takk.

I dag var siste ballettforestillinga.

I helga har jeg kjøpt En kosedress fra Popin, og en lip fusion lipgloss som var på tilbud på sn. Har også kjøpt litt flere julegaver.

Har influensa enda, og vondt i øre og hals :tristbla: Så verker hele kroppen :syk:

Nå skal jeg se jul i tøyengata, så en film

Ha en fin søndag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag ble det enda en kosedress fra popin på meg :)

Har kjøpt litt flere gaver også i dag, og sendt mobilen på service. Håper den blir ferdig snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg blir jo aldri frisk :sur:

I går klare jeg på et vis å falle ned trappa! :overrasket: Er skikkelig svimmel og rar. Så nå har jeg vondt i ryggen også. Men jeg slapp billig unna, kunne blitt verre.

Måtte ringe barnehagen jeg skulle være vikar i, i dag, for å si at jeg var for syk til å komme :tristbla:

Det gir jo ikke akkurat et godt inntrykk, men er man syk så er man syk.

Nå har jeg bestilt litt stæsj på sn,

- Dermalogica - Gentle Cream Exfoliant

- Kerastase Resistance Age Recharge

- Decleor - Natural Mirco-Smoothing Cream

Ble to forskjellige peelinger, og vet ikke hvordan noen av de er, men de er sikkert gode :)

Har brukt så mye fuktighetsmaske nå når jeg er syk, at jeg har fått masse småkviser :ler: Men huden er skikkelig tørr samtidig.

Fikk også kjøpt noe julegaver på sn.

Nå har jeg bare familie/svigerfamilie igjen å kjøpe gaver til, og så må jeg kjøpe litt mer til sambo.

Skulle egentlig ha ryddet i dag, men jeg får se hva jeg gidder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...