Gå til innhold

Under Construction


Little sister

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag skal jeg gjøre ferdig julegavene. Har tom fått med sambo til byen etter jobb i dag :overrasket:

Har funnet meg noen vintersko jeg ønsker meg fra sambo, så jeg har lagt de av til i dag :ler:

Så har jeg bestilt den babydoll kåpa fra hm, men i str 34 og 38 da de ikke hadde 36 :sur: Håper den passer i en av de størrelsene.

Nå gleder jeg meg skikkelig til jul :nisse:

Søstra mi og samboeren og deres to gutter på ( en på 2,5 år, og en på 2 måneder) så dette blir en koselig jul :) Så vi skal være hjemme hos mamma hele familien.

Har endel jobb i jula, men julaften + helligdagene har jeg fri :)

Bestilte en pakke fra strawberrynet den 5 des, og de kan fortsatt ikke finne informasjon om pakken :overrasket::frustrert:

Så er det typisk at den pakken hadde en verdi på ca 1000 kr. Dert skal jo også stå på sporingen at den er havnet i tollen, så jeg skjønner ingenting :frustrert:

Har skrevet mail til sn, og de skulle se om de fant ut noe om pakken.

kansje jeg må bestille en gang til, men det blir ikke å komme til julaften.

Har bestilt pakker etter dette, og de har kommet frem..

Håper alle får en fin førjulsuke

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på deg når jeg var i byen idag :) Du anbefalte jo kosedressene fra PopIn, men jeg trodde de ble for små og smale til meg nå. Idag prøvde jeg den og den var jo superfin!! Så fin og lang i beina og lang i ermene! Jeg bare måtte ha og tenkte først på rosa. Men så ble jeg litt usikker og bestemte meg for brun. Når jeg kom ut på gata så jeg den i lys grå i vinduet og tenkte at nei, jeg må ha grå isteden! Så var det inn og bytte da. Jeg skjemtes, men ekspeditrisa sa at hun hadde den i tre farger selv og hadde lyst på en fjerde ;) Og jammen måtte jeg ikke innom en annen PopIn-butikk litt senere på handlerunden og kjøpe den i rosa også! Og nå har jeg lyst på den i brun! :ler:

Hvilke farger har du den i?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg bestilt den babydoll kåpa fra hm, men i str 34 og 38 da de ikke hadde 36  :sur:  Håper den passer i en av de størrelsene.

  :nissevink:

Hei, hei. Sniker meg inn og titter i dagboka di, jeg. :nissevink:

Er det den røde(fås også i svart og blå) kåpa med tre store knapper du har bestillt? Den er nydelig, men noe stor i størrelsen, så hvis du er en 36 til vanlig kan det godt være at 34 vil være midt i blinken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med besøk :hoppe:

Har nettop vært på jobb, er så sliten..

I dag har jeg vasket og vasket, helt til jeg dro på jobb kl fem.

Jeg tenkte på deg når jeg var i byen idag :) Du anbefalte jo kosedressene fra PopIn, men jeg trodde de ble for små og smale til meg nå. Idag prøvde jeg den og den var jo superfin!! Så fin og lang i beina og lang i ermene! Jeg bare måtte ha og tenkte først på rosa. Men så ble jeg litt usikker og bestemte meg for brun. Når jeg kom ut på gata så jeg den i lys grå i vinduet og tenkte at nei, jeg må ha grå isteden! Så var det inn og bytte da. Jeg skjemtes, men ekspeditrisa sa at hun hadde den i tre farger selv og hadde lyst på en fjerde ;) Og jammen måtte jeg ikke innom en annen PopIn-butikk litt senere på handlerunden og kjøpe den i rosa også! Og nå har jeg lyst på den i brun!  :ler:

Hvilke farger har du den i?

:kose:

Så koselig :klem:

Jeg har den i grå og blå, og venter på at de skal få inn rosa og brun i str s. De ble fort utsolgt for dressene. De er skikkelig gode! Har på meg den blå nå.

Har kjøpt den i julegaver til noen veninner også.

Hei, hei. Sniker meg inn og titter i dagboka di, jeg. :nissevink:

Er det den røde(fås også i svart og blå) kåpa med tre store knapper du har bestillt? Den er nydelig, men noe stor i størrelsen, så hvis du er en 36 til vanlig kan det godt være at 34 vil være midt i blinken.

Ja det er den kåpa, i svart. Bruker vanligvis 36 på hm, så håper den passer i 34.

På mandag var jeg og sambo i byen på julegaveshopping, og da fant jeg noen nyydelige vintersko. De var fra cat, og var i brunt skinn, men pelsfor og knyting hele veien opp til kneet. :hjerter: Og kjempedeilige å gå med. Så de får jeg i julegave fra sambo :hoppe::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi, pakken fra sn har nå kommet fra tollen, gleder meg til å få den :)

Nå skal jeg dusje og fikse meg, så skal jeg på jobb, og så skal jeg rett på fest etterpå.

Er ikke ferdig på jobb før kl ni :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den i grå og blå, og venter på at de skal få inn rosa og brun i str s. De ble fort utsolgt for dressene. De er skikkelig gode! Har på meg den blå nå.

Har kjøpt den i julegaver til noen veninner også.

Jeg vet at jeg bare må ha den i brunt, jeg også :ler: Sambo ble litt forskrekket når jeg sa det, for jeg har masse kosedresser fra før også og han er lei av å se meg i det ;) Men etter fødselen skal man ha på seg behagelige klær - og nå mens jeg ruger også - og det er godt med nye kosedresser, nemlig! :sjarmor:

Er sikker på at venninnene dine blir glade for å få den i julegave også!

Kos deg med pakke og fest i kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul til dere også :klem::nissevink:

Har vært hos mamma og pappa noen dager, og der hadde lynet slådd ned og tatt telefonkabelen og nettet :grine:

Er hjemme hos sambo nå, så må skynde meg å lese litt på kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg kommet hjem fra varetelling, vi har spist så mye dollypizza at jeg snart :kvalm:

Jeg har blitt oppringt av tre barnehager i dag, så nå blir det kansje fast jobb fremover :hoppe:

Har en ekstra jobb i klesbutikk, en ekstra jobb i en kiosk, og er vikar i barnehager rundt om kring her.

Så var barnehagene veldig fornøyde med meg :)

Så på mandag skal jeg møte en barnehage jeg ikke har vært i, og snakke om en stilling jeg kansje kan få.

Jeg er nå i 100% vikariat i kiosken, og stortrives faktisk der. Men det er bare for en eller to måneder, så kan ta dobbeltskift noen dager.

Men så har jeg litt problemer med den klesbutikken :forvirret:

De forventer at jeg skal sitte og vente på jobb, og har ikke mulighet til å si nei til å jobbe, og forventer at jeg prioriterer de. (vi er tre stykker som jobber der :overrasket: ) Jeg trives egentlig ikke så godt i den jobben, så lurer litt på om jeg bare skal si opp..... Har kun fast annenhver lørdag, men jobber hver lørdag. Og skiftene er slik at de ødelegger hele dagen, og kan dermed ikke ta andre skift de dager jeg jobber der.. Så det er tre-fire timer som ødelegger for 7,5 timer :sur:

Men får halv pris på klærne da..

I morgen skal jeg i banken og snakke med noen om billån. Stakkars sambo som må kjøre rundt på meg hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Karamba og Ephemera :klem:

Måtte jobbe på fredagen, så ble utsatt til mandag.

Har jobbet og jobbet i helgen.

I går var jeg og sambo å så på en leilighet i byen, den var helt perfekt, men vi fikk den ikke :tristbla: Vi ahr fått tilbuid om alle andre vi har sett på men ikke denne. det var synd.

Nå har jeg fått kasjmirgenseren, og den var kjempedeilig! 100% kasjmir, men ganske tynn.

På jobben i klesbutikken fikk vi gavekort på 500, fordi vi hadde vært så flinke i 2006 :) Så skal kjøpe meg en buse og en tynn ullgenser for de pengene. Får jo halv pris på klærne i tillegg :sjarmor:

Har kjøpt så mye klær i det siste, og jeg har ikke oversikt en gang.. men nå er skapene fulle, så må vente til vi flytter med å kjøpe mer.

Har også kjøpt satin sengesett på princess, de er så utrolig gode.

Har også kjøpt endel handduker og laken.

Håper vi finner en stor leilighet snart!

Nå skal vi se en film, men vet ikke hvilken enda. Har nettop spist hjemmelaget pizza, og maaasse guakamole (som jeg elsker) :sikle:

Har bestilt litt fra hm nå, det kosesettet man får med såg godt ut. Men har kun bestilt en nattkjole, undertøy og sokker.

Må vente litt med sommerklærne, er jo nettop blitt vinter!

Ha en fin kveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk barnehagejobben :hoppe: Er jo ikke mer en 50 %, men blir vel mer etterhvert + at jeg har en del jobb de andre plassene :)

Har vært på shopping lamme søsteren min i dag også, og babyen hennes, han er 2,5 måneder nå :babysmokk::hjerter:

Etterpå ble jeg med de hjem en tur, så dro jeg på jobb, og nå er jeg hjemme :)

Har kjøpt en ullgenser, en singlet og en t-skjorte i dag fra Popin.

og to filmer har jeg også kjøpt faktisk.

Så hadde jeg snøballkrig i dag åsså, for første gang i vinter, det var kjempemorro :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...