Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. desember 2006 #81 Del Skrevet 15. desember 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. desember 2006 #82 Del Skrevet 16. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. desember 2006 #83 Del Skrevet 16. desember 2006 Innom for å ønske deg ei god helg; bedre sent enn aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. desember 2006 #84 Del Skrevet 17. desember 2006 Heisann! Skal de døypa Skjønningen? Når så i så fall? Ha ei fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 17. desember 2006 #85 Del Skrevet 17. desember 2006 Så koselig å lese om livet med den lille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 17. desember 2006 #86 Del Skrevet 17. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 18. desember 2006 #87 Del Skrevet 18. desember 2006 Heisann! Takk for hilsener! :bukke: Travelt travelt travelt for tiden... Sambo okkuperer maskinen av studiegrunner, og jeg har ikke tid å sitte forran her likevel.. Julegavehandel, julegavepakking, julegavesending, planlegging av turen hjem til jul, klesvask så vi har ting å pakke etter hvert, og i tillegg alt annet som må gjøres i et hjem. Og en herlig liten gutt som krever enormt med tid og oppmerksomhet! Gullet skal døpes ja, men har ikke fastsatt noen dato. Skal ha dåpen hjemme i Bergen, så det må plalegges litt hvilken helg i forhold til eksamener og annet.. Blir nok i begynnelsen av februar, når han er rundt tre mnd. I morgen skal vi på 6-ukerskontroll med ham! Og i dag skal jeg på legekontroll med meg selv... Litt spent og litt nervøs... Blitt kaldt her nå, og alt er hvitt av rimfrost. Ene bilen har frosset igjen, og vi lurer på om vi får den opp før våren... Men det er helt sant - ingentig har nyttet hittil. Nå må jeg tømme oppvaskmaskinen før Gullet våkner. Han har seg en lur oppi vognen. God jul til alle, hvis jeg ikke er innom før den tid! PS: takk for sist Bizzy! Og takk for sist Fjellrypa og Toblerone. Vr veldig koselig å få hilse på deg, Toblerone, håper vi kan gjenta det når Fjellrypa har fått babyen sin! PSPS: Jeg kom inn i en av mine gamle vanlige bukser på onsdag som var!!!! Foreløpig den eneste av de gamle som passer. Ble likevel så glad at på torsdag kjøpte jeg meg en ny bukse! Deilig å ha vanlige bukser som passer!!! No more gravidebukser på en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 18. desember 2006 #88 Del Skrevet 18. desember 2006 Håper legetimen i dag gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. desember 2006 #89 Del Skrevet 18. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. desember 2006 #90 Del Skrevet 18. desember 2006 Takk for kosebukser, seier no eg. Å, skal de til Bergen for å døype? Då hadde det jo vore gøy å prøvd å treffast då... kanskje..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. desember 2006 #91 Del Skrevet 18. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. desember 2006 #92 Del Skrevet 21. desember 2006 Oensker deg og dine en Riktig God Jul! fra Holly og Nurket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. desember 2006 #93 Del Skrevet 22. desember 2006 Til verdens beste Epona med familie vil jeg bare si GOOOOD JUL OG RIKTIG GODT NYTT ÅR!!!! Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 22. desember 2006 #94 Del Skrevet 22. desember 2006 Boksåpner får opp det meste - kanskje biler og...? Ønsker deg og dine en riktig god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 22. desember 2006 #95 Del Skrevet 22. desember 2006 God Jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. desember 2006 #96 Del Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 23. desember 2006 #97 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom for å ønske deg og dine ei riktig koselig julefeiring. Håper dere får noen rolige og koselige dager. Glad i deg vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. desember 2006 #98 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom en kjapp tur for å ønske deg og dine En god jul og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. desember 2006 #99 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul! Klemmar frå Linn3c og Småtten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. desember 2006 #100 Del Skrevet 23. desember 2006 Ønsker den nybakte familien en fantastisk fin jul Stor klem fra Charmina og småtrollene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå