Gå til innhold

Hverdagsliv

Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Heisann! Takk for hilsener! :bukke:

Travelt travelt travelt for tiden...

Sambo okkuperer maskinen av studiegrunner, og jeg har ikke tid å sitte forran her likevel.. Julegavehandel, julegavepakking, julegavesending, planlegging av turen hjem til jul, klesvask så vi har ting å pakke etter hvert, og i tillegg alt annet som må gjøres i et hjem. Og en herlig liten gutt som krever enormt med tid og oppmerksomhet! :hjerte:

Gullet skal døpes ja, men har ikke fastsatt noen dato. Skal ha dåpen hjemme i Bergen, så det må plalegges litt hvilken helg i forhold til eksamener og annet.. Blir nok i begynnelsen av februar, når han er rundt tre mnd. :)

I morgen skal vi på 6-ukerskontroll med ham! Og i dag skal jeg på legekontroll med meg selv... Litt spent og litt nervøs... :sjenert:

Blitt kaldt her nå, og alt er hvitt av rimfrost. Ene bilen har frosset igjen, og vi lurer på om vi får den opp før våren... :ler: Men det er helt sant - ingentig har nyttet hittil. :sjenert:

Nå må jeg tømme oppvaskmaskinen før Gullet våkner. Han har seg en lur oppi vognen. :)

God jul til alle, hvis jeg ikke er innom før den tid! :nisse:

PS: takk for sist Bizzy! Og takk for sist Fjellrypa og Toblerone. Vr veldig koselig å få hilse på deg, Toblerone, håper vi kan gjenta det når Fjellrypa har fått babyen sin!

PSPS: Jeg kom inn i en av mine gamle vanlige bukser på onsdag som var!!!! Foreløpig den eneste av de gamle som passer. Ble likevel så glad at på torsdag kjøpte jeg meg en ny bukse! Deilig å ha vanlige bukser som passer!!! No more gravidebukser på en stund! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kosebukser, seier no eg. ;)

Å, skal de til Bergen for å døype? Då hadde det jo vore gøy å prøvd å treffast då... kanskje..? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Innom for å ønske deg og dine ei riktig koselig julefeiring. Håper dere får noen rolige og koselige dager. :nisse: Glad i deg vennen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...