Gå til innhold

Hverdagsliv


Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Da var ny dagbok åpnet!

Har ikke tid å skrive akkurat nå, men den er nå her! Skal skrive fødselsrapport i gravidedagboken som en avslutning på den, men ikke akkurat nå. Nå våkner Sjefen ;)

:klem: fra Epona - nå mamma!!!

Endret av Epona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Innom å får deg opp på side 1. Håper dere fortsatt koser dere med prinsen.

Blir vel koselig å ha et lite nurk sammen med seg på julaften i år. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok vennen!! :smilyblomst:

Håper at alt står bra til med den lille familien!! :hjerter_rundt:

Gleder meg til du får tid til å skrive littegranne igjen...blir koselig å få høre hvordan dere har det!

Er kjempespent på hvordan den vesle prinsen ser ut....og har dere funnet navn også? :sjenert: Skikkelig nysjerrig jeg altså!!

Kanskje vi snakkes på msn en dag du har litt overskudd til sånt?! Hadde vært koselig det!

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny dagbok! Håper du storkoser deg som mamma! :)

Ikke ha dårlig samvittighet for å la andre gjøre det meste disse dagene, så du kan samle krefter og være pupp når det trengs.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SNART ER DET JUUUUL!!!!!!!!!!! Og vi er mammaer som skal ha julegaver til våre små engler under treet i år :legrine: Det er sååå herlig å leve!!

Føler meg nesten manisk idag :ler:

Ha ei herlig helg og en rolig adventstid!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok!

Ville egentlig bare innom og takke for fødselshistorien din. Selv om det ikke er så viktig for deg, så er det fin lesing for sånne som meg, som venter på å føde!

Det hørtes ut som en virkelig tøff, men samtidig litt herlig opplevelse. Herlig på den måten at man merker hvor mye kroppen egentlig klarer.

Gleder meg masse til å få ut mitt eget lille nurk, og bare kose meg hjemme. (OG få noe annet å gjøre enn å sove og sitte på KG! :sjenert: )

Høres hvertfall ut som du koser deg som mamma, og det er det aller viktigste! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...