Gå til innhold

Hverdagsliv


Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:grine::grine::grine: Jeg også, det har vært så koselig å lese om hverdagen din! Jeg og Julegaven ligger like etter, og det er så koselig å følge dere! :grine::grine:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Det er dumt du drar....

Føler jeg kjenner deg, har jo vært med på oppturer og nedturer. Det er godt du har det bra. Gi meg et lite vink når du kommer tilbake !

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen, har du sletta deg? :grine::grine: Håper du kommer tilbake, men uansett så har vi jo kontakt IRL vi da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var dumt! Er ofte innom og les hos deg sjølv om eg ikkje er så flink til å legge igjen spor etter meg. Kjekt å lese om korleis det går med deg og Gullet! Han er forresten stor! Trur nesten han må vere endå større enn Malin var på samme alder, og ho var større enn alle dei andre babyane i barselgruppa. Ho begynte å bruke str 74 då ho var 5 mnd og 80 då ho var 7-8 mnd.

Men det er vel ikkje nødvendig å slette seg sjølv om ein er nettlei og vil ta ein pause? :klø: Då må du jo registerere deg på nytt og masse styr viss/når du får lyst til å skrive her igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååååååå bli helt på gråten.... :grine:

Du kan ikke kutte boka di.... Hvordan skal vi få følge med på hvordan det går med Gullet???

Vil bare si att det har vært veldig hyggelig å få følge livet litt i lille filleby, og livet som prøver og mor!

Lykke til videre!

:klem::klem::klem:

Endret av tass2406
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

så trist at du har slettet dagboken din. Selv er jeg ikke så flink lenger å legge igjen spor, men vil jo ha dagboken for det.

Vi snakkes da :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Kommer virkelig til å savne å lese om hverdagen deres.... :grine:

Håper du ikke tar så altfor lang pause....vi har jo altids sms og fb, men det var liksom litt kjekt å få lese i dagbokform.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...