Gå til innhold

Hverdagsliv


Gjest Epona

Anbefalte innlegg

*blåser støv av dagboken min*

Er visst litt KG-lei om dagen.. Og har liten tid til å sitte her. Dagene flyr, og Gullet er superaktiv og det skjer så utrolig mye! Nå er han rulle og forflytningsekspert. Legg ham på ryggen, gå ut av rommet for å hente rene klær fra vaskemaskinen og han ligger på magen med hodet andre veien når du kommer tilbake! Han kryper ikke sånn direkte, men forflytetr seg ved å vri overkroppen og armene, og har nylig begynt å bøye knærene under seg og "styre" litt med beina også. Kjempeartig!!

Grøtprosjektet går bra, han spsier så det suser. I natt sov han hele natten for første gang på drøye tre uker. Gjett om det var deilig! Sovnet kl 20, og sov til kvart på seks. Men siden har vi vært våkne både han og meg, alt for tidlig for min del men men..

Igår var Gullet med i stallen og så hest for første gang! Skal tidlig krøkes! :sjarmor:

Men nå er to nye smokker ferdigkokt og det er frokost tid, uten at det var noen direkte sammenheng. Babysang og bittelitt shopping (nødvendige innkjøp) står på planen i dag, og forhåpentligvis litt lesing. Stresset nå, vil jeg klare å komme igjennom pensum tro...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjellrypa: Du er virkelig skjønn!!! TAkk fro flott tilbiud! Skal huske på det hvis jeg blir helt desperat en dag! :klem:

Susan, Evergood og Mayamor: Takk for koselige hilsener! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min :klem:

Lenge siden jeg var her nå, men dagene bare flyr når man har full jobb, 2 barn og hus som skriker etter rengjøring :ler: Da strekker ikke tiden alltid til nei!!!!!

Men det er kjempekoselig å komme inn i boka di og lese om hverdagen med lille gullet!Han er jo bare sååååå søt da. Har alle hilsner fra dere lagret på tlf og titter på han innimellom. Liten baby sier Martine da :ler:

Ha en fin dag da, kos deg med gullet og våren som er utenfor.

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer til å gå kjempefint med eksamen vennen!

Stor klem fra meg!

Takk for det nyyyyydelige bilde i dag - han er bare så skjønn den gutten din altså :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn3c, Evergood og Charmis: Takk for hilsener! Håper dere har rett angående eksamen. Fikk skikkelig panikk igår, er omtrent bare halvveis i pensum, og eksamen er 7.mai. :overrasket: Under tre uker til!

Sovet leeenge i dag, utrolig! Stod opp kvart over åtte! :sjarmor: Det er lenge det, etter ny målestokk! ;) Gullet sovnet ca 20.00 i går, våknet og fikk pupp igjen i 23-tiden, og sovnet igjen. Våken gutt og pupp halv fem og halv syv, og så sov han til 8.15! Han var våken i sekstiden også, og pludret for seg selv, men sa ingenting om mat, så jeg sovnet igjen. Nå er det frokostritualet vårt på gang, holder egentlig på å lage.

Sliten i dag, trøtt. Intense dager i det siste, og mange bekymringer. I natt har det snødd (!), og vi har ingen planer i dag. Trilletur skal det bli, elelrs mest mulig avslapping og kos.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[color=royalblueIgår var Gullet med i stallen og så hest for første gang! Skal tidlig krøkes!  :sjarmor:

Jeg hadde min Mini med i stallen da han var tre uker gammel. Må si jeg følte meg nokså nervøs og beskyttende. :Nikke:

Lykke til med eksamen, det går nok bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Måtte :ler: litt av rare Epona som spiser kokte smokker til frokost! :ler: Jaja..hver sin smak! ;)

Eksamensnerver i full blomst er ikke moro...men tenk så godt det blir når det er over!! Skal krysse fingre og tær og alt annet tilgjengelig for deg jeg vennen!! Det skal nok gå som smurt!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:frustrert::frustrert::frustrert:

Skrev et laaaaangt innlegg her, og Gullet prøvde å slå på tastaturet og så klarte han det og vips lukket han hele nettleseren og alt forsvant! Arg.... :sur::sur:

jaja, får skrive igjen senere da, for nå må vi bort herfra, for dette var IKKE gøy i følge Gullet..

Får jo nesten bare le! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:legrine: Skjønne knotten altså!! Kort prosess, sånt kan vi like...er det ikke gøy så er det ikke det..ingen vits i la deg tro at det går an da vel!! :ler:

Har dere hatt vårsol i helga? Jeg begynner å få følelsen av at det snart er sommer..men temperaturene lar jaggu vente på seg gitt!! Lettere blåfrossen på leggene..men jeg SKAL ha capribukse på ja! :ler: Er det vår, så ER det vår! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...