Gjest Epona Skrevet 5. desember 2006 #41 Skrevet 5. desember 2006 Holly Hobbie: Du kommer til å takle det helt fint når den tid kommer! Når jeg klarer det, så klarer alle det! Prøver å hvile litt om dagen når Gullet sover, men dt er fryktelig vanskelig i praksis.. Alltid noe som skal gjøres, og ikek alltid man klarer å sovne uansett hvor trøtt man er. Men energien har steget disse ukene heldigvis. Så det kommer seg! Bare gled deg! Skal sende deg navne-PM etetrpå forresten. Pi@: Vi reiser hjem 22.des - 2. jan, så da er vel jeg bortreist når du er her.. Men det kommer vel flere anledninger? Blir sånn en-gang-i-året-treff på oss da! Idag er Gullet fire uker! For fire uker siden lå vi hele familien oppi en smal sykehusseng på et tomannsrom på barselavdelingen og slappet av, mens en annen fersk familie på tre lå i sengen på samme måte tre meter unna. Lå og slappet av og nøt vår lille sønn! Og sendte meldinger land og strand rundt, og sambo gikk ut og ringte familie og venner. Det var en fantastisk dag - fikk såvidt med meg at solen skinte den dagen, strålende sol og blå himmel, og gnistrende flott vintervær med fin hvit snø. Og i dag er han fire uker, jeg kan ikke fatte at tiden har gått så fort. Hvor ble november av..? Gullet har vokst og utviklet seg så mye på disse fire ukene! Han har lagt godt på seg, og vokst ut av en del klær alt. Han har hele veien vært sterk i nakken sin, men nå holder han hodet og ryggen oppe veldig lenge av gangen når vi har ham på armen og han ser seg omkring. Han er veldig konsentert om det han gjør, kan ligge over ti minutter under babygymen og kikke på dinge-dangle-tingene og dulte borti dem med hendene. Han har blikkonmtakt med oss lenge, og lytetr veldig når vi prater med ham, han kommer med godlyder og han smiler, og han rekker tunge til oss når vi gjør det. I dag klarte han det skikkelig, med hele tungen ut, tidligere har han bare forsøkt. Han klarer å ligge litt i vognen og være våken før han begynner å hyle, men når han føler seg ensom så begynner han å grine, og setter turboen inn hvis det tar for lang tid. Han grynter og slafser når han spiser, og har litt humor virker det sånn, for han tulle-spiser når han begynner å bli mett, og bare koser seg med puppen. Og så har han egen sulten-grining, den har han hatt hele veien, skikelig bjeffete utålmodig grining. Han er så skjønn, og det er så spennende å se personligheten hans komme mer og mer fram! I natt hadde vi en deilig natt! La oss alle tre i tolvtiden. Gullet fikk pupp og sovnet litt etter hav ett, men våknet igjen etter et karter. Prøvde med pupp igjen, og kvart over ett sov han søtt i sengen sin. Og sambo snorket ved siden av meg, og jeg fikk ENDELIG sove jeg og.. Og jeg sov og sov, og har tydeligvis stengt ute hvert eneste knirk og snøft fra begge guttene mine, for jeg våknet av at Gullet gråt. Så på klokken - den var kvart på syv!! Da fikk han pupp, og bleieskift. La ham i sengen, men han ville ikke sovne så jeg tok ham opp igjen og lot ham sove i vår seng, inntil meg. Og der sov vi til halv tolv, bare avbrutt av en puppings. Deilig å bare sooove!!! Håper på en ny sånn natt Vanligvis er det puppings ved leggetid/ca midnatt og kl 3, 6 og 9 og så står vi opp sånn ved halv ti-tiden. Noen netter er mareritt netter, natt til i går var det sånn. Gutten var lys våken og jeg var møkkatrøtt, og bysset på ham fra ca halv tre til halv fem. Satt i sengen og bysse ham, og sovnet innimellom med ham i armene.. Har forresten laget avatar med Gullet på! Vi tok bilder med nissepysj på, for å bruke til julekort. Så nå har jeg nisseavatar med GUllet på! Nå får jeg avslutte her og se om jeg får tatt en liten hilse-på-runde her på KG!
Gjest Epona Skrevet 5. desember 2006 #42 Skrevet 5. desember 2006 Hmm.. Den nye avataren vises ikke..? :klø: Må den godkjennes kanskje?
~Capricorn~ Skrevet 5. desember 2006 #43 Skrevet 5. desember 2006 Jeg ser den nye avataren din Og den er helt nydelig Kjempesøt liten nisse gutt
Gjest Epona Skrevet 5. desember 2006 #44 Skrevet 5. desember 2006 Hvorfor ser jeg selv bare den dumme løvetannen da??? Får logge ut og inn igjen kanskje..
Bustetroll Skrevet 5. desember 2006 #46 Skrevet 5. desember 2006 Ah, så nydelig den lille gutten din er. Jeg er veldig nyskjerrig på navn da...
Susan Sto Helit Skrevet 5. desember 2006 #47 Skrevet 5. desember 2006 Nydelig liten nissegutt du har!
shatika Skrevet 5. desember 2006 #48 Skrevet 5. desember 2006 Nyyyyydelig avatar, Epona Gratulerer med 4 uker i dag.. Helt utrolig at det har gått fire uker allerede siden lille gutten kom til verden Tida går fort ja
Siam Skrevet 5. desember 2006 #49 Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer med den nydelige gutten! Morsomt å lese hvordan den første tiden deres er, og jeg kan trøste deg med at det er begynnelsen som er verst. Håper dere får sove godt i natt.
Skytte Skrevet 5. desember 2006 #50 Skrevet 5. desember 2006 SÅ nydelig han er! Og så herlig å lese det du skriver om han
Gjest Mayamor Skrevet 6. desember 2006 #51 Skrevet 6. desember 2006 Så koselig å lese om hverdagen deres.
Prada Skrevet 6. desember 2006 #52 Skrevet 6. desember 2006 Søt liten nissegutt! Fint å lese om hvordan dere har det, så vet jeg litt mer om hva jeg har i vente, selvom alle sikkert har det litt forskjellig. Må være deilig å endelig å ha han hos deg, og ikke inne i magen...
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #53 Skrevet 6. desember 2006 Skjønne nissegutten! 4 uker allerede! Å du er heldig som har gutten din hos deg. Jeg venter & venter.....
pondusa Skrevet 6. desember 2006 #54 Skrevet 6. desember 2006 For en nydelig liten nissepjokk! Og så deilig at ting begynner å falle på plass for dere.
Linn3c Skrevet 7. desember 2006 #55 Skrevet 7. desember 2006 Så fantastisk å lesa om kvardagen din! Eg rekk liksom ikkje å få skrive noko sånn særleg her eg føler eg.. Tida går liksom så fort at det ikkje blir til. Men det kjem seg nok etterkvart. No har eg i grunnen nok med å rydde og halde det fint her heime når skjønningen søv..
Charmina Skrevet 7. desember 2006 #56 Skrevet 7. desember 2006 Hei vennen! Tusen takk for det nydelige bildet du sendte på sms, for en liten hjerteknuser du har! Og nå ser jeg jo at du har fått vidunderet som avatar også Håper vi får til et lite møte når du kommer til regnbyen igjen (og fytti katta som det regner for tiden ) Vidunderlig å lese om hverdagen din. Kos deg videre denne torsdagen. Diger klem fra Charmisen
Susan Sto Helit Skrevet 8. desember 2006 #60 Skrevet 8. desember 2006 Ønsker deg og lille gullet en riktig god helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå