Gå til innhold

Hverdagsliv

Gjest Epona

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madden
Skrevet

Trasig at du er så sliten for tiden vennen...du må ta vare på deg selv, og ikke presse deg for hardt! Husk at livet ditt akkurat har blitt snudd helt på hodet!!! Det er jo under et halvt år siden fødselen enda!! Ta vare på deg selv snuppa...lov meg det! :klem:

Ellers så er det utrolig koselig å lese om knøttets utvikling....han er bare så skjønn!! :hjerter: En skikkelig godgutt! og så takker jeg for klemmen! Den var det kjekt at du la igjen!!! Avogtil kan man trenge en klem man ikke må be om!! ;)

Håper dagen har vært fin, og at dere har kost dere sammen alle tre!

:kyss: på kinnet fra meg!

Gjest **Evergood**
Skrevet

Jeg kom innom for å dra dagboka over på side 1 igjen.

Håper det går bedre med deg nå vennen. Tenker på deg.

Hvor lenge skal dere bo i Fillebyen?

:klem: til deg vennen.

Skrevet

Fearchara: Takk for koselig hilsen! :klem: Lettelse å få barnehageplass ja, det falt en stor bør fra skuldrene våre, og det ble litt lettere å planlegge livet fremover etter sommeren. Veldig bra!

Shatika: Ja, han er herlig! :legrine: Takk for trøst vennen, jeg vet at du er der og det er godt å vite! Og tusen takk for det fine tilbudet jeg fikk, jeg ble kjempeglad og gleder meg til nye klær! :sjarmor: Du er skjønn altså! :blomst: Glad i deg!

Pi@: Ja, det vil jeg tro du gjør!!! Nyyyt graviditeten og Trollet som sparker i magen, for vips så er Trollet født og graviditeten over. Men the best is yet to come! Du har all grunn til å glede deg, det er kjempegøy med en liten tass, og dte blir bare gøyere og gøyere synes jeg! :) Men jeg savner litt akkurat det å være gravid, skal jeg innrømme! :ler:

Mrs.P: Så koselig å "se" deg her! :klem:

Madden: Du er skjønn! Takk for fin hilsen! :blomst: Er ikke alltid så flink å begrense meg, jeg tenker liksom at "klarer jeg det, så klarer jeg det, og det og det" og så baller det på seg og det blir for mye. Er så redd for å være dårligere enn andre, og noe av det verste noen kan beskylde meg for å være, er å være for treg eller for dårlig.. Så jeg kjører meg litt hardt noen ganger, selv om ingen merker det ekstra jeg gjør liksom... Har prøvd å ta det litt rolig de siste dagene. Det er slitsomt med en liten tass som trenger meg døgnet rundt, og i tillegg prøver jeg å lese litt. Har jo snart eksamen! :overrasket: Men skal trekke meg fra den ene, for jeg får ikke lest.. :sjenert:

Evergood: Takk for at du hentet meg fram! :smilorange: Vi skal bo her et drøyt år til. Juni neste år er sambos studieilværelse over, og vi flytter hjem igjen, det gleder jeg meg til! Men det blir rart og trist også, for vi har jo fått så mange gode venner her etter hvert! :grine: Men den tid, den sorg. Vi er her nå, og har det bra! :)

Nå er det middag, så plutselig var det ikke tid å skrive mer! :ler: Jaja, sånn kan det gå. Plutselig tilbake! :vinke:

PS: I kveld skal Gullet få smake grøt for første gang!!

Gjest Madden
Skrevet

:kyss: Skjønner godt hva du mener vennen!! Har det også slik...men så er det ikke alltid at de forventningene vi innbiller oss at andre har, stemmer helt med realitetene...som regel presser vi oss altfor hardt fånyttes...for det eneste du oppnår ved å presse deg selv for hardt nå er at du faller sammen!!..og det er jo ingen tjent med vet du!! La deg selv få rom til å ta ting i ditt eget tempo, og prøv å tenk mindre på hva andre kanskje måtte trenge...ikke enkelt, men må man så må man!! ;) Sikkert lurt å droppe den ene examen..du kan jo ta den senere, når du har hatt bedre tid på å forberede deg! :)

Blir spennende med grøtmat til knerten i kveld!!! Får håpe han liker det da! :)

God :klem: fra Madden som endelig er kvitt snøen! :sjarmor::ler:

Gjest Madden
Skrevet
Må bare si det at hver gang jeg ser tittelen på dagboka di så får jeg sånn god, varm, nostalgisk følelse...tenker på den serien som gikk på tv2 for hundre år siden..eneste såpe-serie som både mormor, mamma og jeg fulgte med på.. :sjenert::ler: Jeg skal glatt innrømme at jeg så alle hundre tusen episodene...og det uten å rødme engang! :ler:
Skrevet

:klem: til alle som har vært innom, takk for koselige hilsener. Ingen nevt og ingen glemt, men et lite PS: Jeg så også Hverdagsliv, og ble nesten lei meg når det sluttet. Var så koselig den serien!

Sitter med Gullet på fanget og skriver med en hånd, det går ikke så fort akkurat.. Igår smakte han grøt!!! Han skulle på tirsdag, og jeg håndmelket melk og vi blandet til grøt og greier, og så sovnet han fra det hele uten å få smakt! :ler: Men da fulgte vi en anbealing i en matbok om pupp først og grøt etterpå, det var jo helt koko.. Og vi burde kanskje skjønt det selv men! :ler: Igår fikk han derimot smakt grøt, maisgrøt med morsmelk. Laget den tynn, siden han aldri har smakt sånn før. Det var suksess! Fikk et par teskjeer av "suppegrøten" - han ville ha mer!! :klappe: Så i kveld blir det litt mer grøtete konsistens tenker jeg!

Nå må jeg gjøre en del ting, bla betale regninger... Stikker innom senere!

Gjest Madden
Skrevet

Så artig at flere tør å vedkjenne seg å ha sett & likt den serien!!! :ler:

Jeg var skikkelig lei meg når de bestemte seg for ikke å sende den i reprise... :sjenert: Ikke en serie du kjøper for å ha i bokhylla liksom...den var laaaaang!! :ler:

Skrevet

Var det den serien på tv2?? Da fulgte jeg også med på den!Hehe!

Ellers fint å høre at alt er bra med lillesnuppen! Håper det blir litt tid til bare deg også innimellom..viktig det vettu!

Mange gode :klem::klem::klem:

Skrevet

Hadde helt glemt hele serien jeg, før den ble nevnt her nå.

Husker godt at jeg tok opp episoder hvis jeg var borte, for jeg måtte ikke gå glipp av noe. (Selv om det ikke skjedde fryktelig mye fra gang til gang...)

Skrevet

Mange som står frem som Hverdagsliv-tittere! :ler: Jeg brukte litt tid på å like den serien jeg, men da jeg var kveldselev året etter jeg var russ, stod jeg opp litt sent og spiste frokost til formiddagssendingen av Hverdagsliv. Og da ble jeg hektet, og så serien helt til siste episode.

Sliiiten i kveld.. :grine: Og så hadde jeg mareritt i natt, og den vemmelige følelsen har hengt i meg i hele dag.. Og så er jeg i generelt dårlig form om dagen, føler meg så sliten. Har vært sånn sidn harryturen i forrige uke, men det er jo over en uke siden. En dagstur kan vel ikke henge så veldig i? Verker i kroppen, er lyssky for tiden og har synsforstyrrelser, er svimmel uklar i toppen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det.. Trenger en pause, men det fulgte ingen pauseknapp med til Gullet ;) Nå skjønner jeg hva folk mener når de sier at det "sikkert ikke bare er lett å ha familien langt unna". Skulle gjerne hatt en barnevakt et par timer, eller noen til å trille en tur med ham. To timer fri kunne sikkert gitt meg energi nok til to år..

Grøten gikk ned på høykant i kveld! Fikk innviet en Brann-smekke (som bare kunne håndvaskes i kaldt vann, hallo?!!?) og han var så søt der han satt på fanget til pappaen sin og fikk grøt, og blåste bobler i grøten på skjeen :legrine: Fikk uventet besøk rett etterpå, og det tok derfor litt tid før han fikk kveldsstellet sitt, og han ble supertrøtt og sovnet ved puppen.

Idag har vi gått trilletur nedi byen i vårsolen, herlig å traske litt blant folk, og ikke bare blant rådyrene i skogen her oppe.. Traff på mange kjente fra babysangen, det er litt kos. Kjekt med kjente ansikter!

Har trukket meg fra den ene eksamenen idag, nå har jeg bare en å forholde meg til, det var en lettelse...

Men nå må jeg rett og slett gå og legge meg, skal jeg klare morgendagen også...

Gjest Mayamor
Skrevet

Her er også en som så Hverdagsliv - innimellom. Nå holder jeg på med Home & Away på samme måten. Det som er fint med de seriene er at om en ikke ser noe på 2-3-12 uker og ser et par episoder - er en helt inne igjen... :ler:

Gjest **Evergood**
Skrevet (endret)

Innom for å ønske deg ei herlig helg. :klem:

Endret av **Evergood**
Skrevet

Høres ut som du trenger at noen tar gullet bittelitt av og til, ja.

Jeg VET hvor mye det hjelper! :Nikke:

Men jeg er jo i den heldige situasjon at jeg har svigermor i nærheten, som til og med er hjemme på dagtid. (Og som elsker å få komme og kose med Julegaven.)

Du har ikke venninner eller noe da, som kunne tatt seg en bitteliten tur og trillet han så lenge det gikk? Vet jeg har lyst til å gjøre det for ei venninne av meg, men jeg har litt problemer med å håndtere to barnevogner på en gang... ;)

Skrevet

Tror ikke jeg klarer to vogner, men du kan gjerne "dumpe" gullet hos meg et par timer. Er tilbake fra mandag...

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...