Gå til innhold

Hverdagsliv

Gjest Epona

Fremhevede innlegg

Skrevet

Imponert over hvilket tempo dere har hver gang dere er i Bergen, men sånn blir det vel kanskje når man endelig kommer "hjem".

Høres ut som alt gikk bra med dåpen, men veldig skummelt med den bilen da! Tenker litt på sånt når jeg er ute og kjører med lillegutt i bilen. Det er ikke bare jeg som må vite hva jeg driver med bak rattet, men alle de andre også og de har jeg ingen kontroll på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff hørtes uhyggelig ut...

Skrevet

Høres ut som dere hadde en hektisk helg i Bergen! Så bra at dåpen gikk fint, og at dere kom dere hjem uten alt for mye problemer denne gangen.

Enkelte skulle absolutt ikke ha lov til å kjøre bil....

Skrevet

Grøss og gru... Godt at bilturen gikk bra.... :roll:

Skrevet

:vinke:

Litt av noen dager dere har hatt, med daap, begravelse og nesten-krasj med bilen - haaper dere faar hentet dere inn igjen alle tre i dagene som kommer!

:klem:

Gjest Epona
Skrevet (endret)

Mrs.P: Ja, dåpen ble som planlagt, og enda bedre egentlig :) Og det gikk heldigvis bra ja - var veldig oppskaket da jeg skrev her på tirsdga, naturlig nok. Men det skjedde jo ikke noe, heldigvis!

Prada: Ja, det blir intense dager når vi er i Bergen. Bor langt unna, så når vi først er der skal alle ha en bit av oss, og alle må få se Gullet. Og vi må farte rundt.. :roll: Men denne gangen var det "bare" dåp, og ingen farting utenom. :)

Felicity: Ja, det var uhyggelig. Men heldigvis så IDIOT-mannen oss i siste sekund..

Fjellrypa: Var veldig hektisk, men også veldig kjekt! Og turen gikk mye bedre nå. Vi bestilte bevisst flybiletter på litt mer behagelige tider nå enn sist..

Cr@sh: Ja, heldigvis gikk det bra!

Holly H: Stor kontrast med dåp og begravelse i løpet av tre dager, men sånn er livet..

Nå er det vår! Og dete r så deilig! Selv om noen skremmer meg med at vinteren aldri er over før etter påske. Men plussgradene har fest på termometeret - vært over 9 grader i dag, og den ¤%#"/&%¤%#?¤ snøen smelter bort! :sjarmor: Var stor forskjell på veiene her fra i går til idag - igår trillet jeg i slaps, idag var det bart! :klappe:

Nå har vi forresten kjøpt oss ny bil (ekstrabil)! En diger kombibil med 6 seter og kjempestort lasterom. Jeg digger store biler og storkoste meg da jeg kjørte testtur da vi skulle på handletur et stykke unna herfra. Så nå har vi endelig to igjen! ;)

Jeg har fått lest litt idag. Eksamen er skremende nærmt.. Og jeg som nesten ikke har tid å lese :overrasket: Har lest nå i kveld, men så fant jeg fram en bok GUllet fikk til dåpen som heter Baby Krøniken, og ble sittende å fylle ut det jeg kunne. Kjempekoselig! Alt i fra mål og verdier på svangerskapskontrollene og til fødselsfakta og fotogallerier og alt mulig. :)

Men nå er jeg sliten og skal ta kvelden. Gullet la seg halv åtte, og sovnet veldig fort. Han er fortsatt litt sliten etter helgen, men mye mer i rute nå enn i går og i forgårs. Stakkars liten, det tar jammen på.

Ikke tid (eller krefter) til noen runde i kveld (heller), så dere som måtte titte innom får ta hver sin klem! *klem til alle* ----> :klem:

Plutselig tilbake! :vinke:

Endret av Epona
Gjest Madden
Skrevet

:overrasket: Hjelpe meg for en opplevelse!! Jeg hadde blir så høy på adrenalin i sånne situasjoner at jeg hadde kommet til å kjøre etter ham og lekset opp for ham hva han egentlig hadde risikert ved å ikke være oppmerksom nok i trafikken!! :sjenert: Blir hissig bare jeg tenker på det altså! Det er så skummelt med eldre mennesker som ikke klarer å oppfatte alt som skjer rundt dem, men allikevel mener at de er trafikkdyktige...det er virkelig LIVSFARLIG!!!

Skjønner godt at dere var både skjelvne og skremte...!

Heldigvis så gikk det godt!!! :klem:

Koselig å lese om dåpshelga, skjønner at det måtte ha vært utrolig travelt for den lille mannen deres..men samtidig veldig spesielt! :legrine:

Håper dere får en fin-fin helg skjønne snuppa!! :kyss:

Gjest Epona
Skrevet

Iss, Mrs.P og Madden, herlige trofaste KGgjengen :klem: TAkk for helgehilsener!

Sitter her og er akutt verpesyk.. Blir det av å lese hos Madden som er nygravid, og hos Pi@ som kjenner liv for første gang!

Arg - skivene svir seg!!!! Uæææ!

Gjest Epona
Skrevet

Sånn, da var frokosten spist, skivene ble reddet i siste sekund! :ler: Har en brødrister som tar litt av innimellom :ler:

Gullet ligger på leketeppet og skal straks få pupp. Våknet i natt kl 4 av at han gråt, og det er ganske uvanlig. Han var skikkelig skrubbsulten stakkar. Vanligvis våkner jeg lenge før han trenger å gråte, men i natt må jeg ha sovet som en stein. Har vært veldig trøtt i det siste, og i går sovnet jeg på sofaen i nitiden mens vi så en film vi hadde lånt, og våknet kl ellve. Da la vi oss begge to, og jeg sovnet på et blunk.. Gullet vekket meg fire som sagt, men fikk pupp og sov videre begge to. Vekket meg igjen litt før halv syv, fikk pupp og så stod vi opp.

I går kom det snø her, nå når det var blitt så vårlig og fint! Hva er vitsen med snø når veiene endelig var blitt bare! :frustrert: I dag er allt frosset igjen, med frosne hjulspor og skikkelig humprføre som resultat, så trilletur ut døren frister ikke. Tar oss nok helelr en tur til sentrum og triller og tusler litt der, når vi har bil og alt :sjarmor: Igår kjørte vi "nyebilen" ned i sentrum alle tre og trillet søndagstur i solskinnet. Kunne sette vognen rett inn i bilen, uten å ta den fra hverandre, det var digg! Liker store biler jeg :ler:

Men nå skal Gulelt slippe å vente mer, klager fælt nå. :babygutt:

Skrevet

Ja det er så rart og høre om andre som er gravide eller Burpen, eller Xania eller Matephia som har akkurat født... Tiden går så fort, selvom det ikke er så lenge siden....

Må nyte hvert sekund....

Ha en fin mandag...

Klem

Gjest Epona
Skrevet (endret)

Ja, ikke sant Felicity? Er ikke helt klar for en baby til akkurat nå, men har fryktelig lyst å være gravid igjen! :ler:

Fine dager i det siste, på alle måter. Sol, gjort mye gøy, ganske bra form, vært mye ute, bra humør, koser meg med min lille familie. :hjerter: Til og med en del :humpe: i det siste! :Hehe: Men er veldig sliten og trøtt, og får en del anfall av svimmelhet innimellom. Og selv om jeg har som mål å lese fra 20-21 hver kveld, så får jeg det ikke alltid til.. Hvordan skal dette gå.. :sur: Prøver å åpne bøkene når Gullet sover på dagtid, men nå har han begynt å sove kortere på dagtid, så det er ikke så mye tid til rådighet.. Får ikke gjort mye på ti minutter liksom..

Idag har jeg trillet tur med GUllet i 1 t og 50 min, altså nesten to timer. Herlig det i solskinnet! :) Så årets første sommerfugl og årets første mann på motorsykkel, så nå er det vår! :ler:

Men nå er det også kveld, og jeg skal snart legge meg. Men først skal jeg farge håret! :sjarmor: Eller tone det, rettere sagt. :)

Edit: Uklar formulering..

Endret av Epona
Skrevet
Men er veldig sliten og trøtt, og får en del anfall av svimmelhet innimellom.

Sånn er jeg også om dagen......det er så ekkelt!

:klø:

ha en fin natt.

klem

Gjest Epona
Skrevet (endret)

Felicity: Sendt deg en PM :klem:

Mrs.P: :klem: Massevis av klemmer tilbake!!! :klem:

Var innom snikk-snakk-forumet i sted, der er jeg aldri, kan ikke huske sist. Og fikk et slag i magen da jeg så en tråd som var laget av KalloRilla. Er så rart å tenke på at hun ikke er mer, mens den tråden jeg så på og som hun startet lever videre, med ørtenhundre sider. Og mange av de som skriver i den vet sikkert ikke hvem hun var en gang.. Huff, livet er av og til så ufattelig urettferdig, det tar så plutselig slutt for noen.. :(

Så nå ble jeg sitende å tenke på henen, og på andre triste ting. På tanten min som jeg mistet i januar, og som jeg ikke enda klarer å fatte og begripe at er borte. Venter liksom hver dag på siste nytt fra mamma om hvordan det går med henne, men hun er jo borte. For ikke lenge siden var mamma og pappa på graven hennes - og da slo det meg at hun faktisk er borte. Hun har en grav. Det er så uvirkelig..

:tristbla:

Uff, ble litt tungt dette innlegget...

Edit: Skriveleifer..

Endret av Epona
Gjest Mrs. Potter
Skrevet (endret)

:troest:

Jeg tenker av og til på KalloRilla jeg også,og synes det er så ufattelig trist å tenke på det som skjedde med henne.Og det er veldig rart å se tråder hun har startet..

Kjente henne ikke her inne på kg,men jeg husker når hun døde.Ble sittende å lese gjennom hele dagboken hennes og det var så utrolig trist å lese alt samtidig som jeg visste at hun ikke fantes mere :tristbla:

Masse :klem::klem::klem: til deg Epona.

Endret av Mrs. Potter
Gjest Madden
Skrevet

:klem: Har faktisk tenkt masse på KalloRilla i det siste jeg også..merkelig egentlig!! Tok en stund før jeg orket å slette navnet hennes fra MSN...hadde så mange koselige samtaler med henne i sene nattetimer! Helt utrolig rart at hun ikke er her mere!! så utrolig trist at hennes liv skulle bli så kort! Hun hadde så mange planer... :tristbla: Samtidig litt godt å tenke på at hun er husket...av veldig mange her inne! Og at vi fortsatt savner henne betyr jo at hun har satt dype spor etter seg, og betydd noe for oss!

Huffameg..var ikke meningen å kuppe dagboka di helt altså!!!

Var egentlig bare tenkt meg innom med et stort smell- :kyss: på kinnet til deg! :) Håper du er bedre av svimmelheten! Ikke no moro å være svimmel akkurat! Ser at du ellers har gode dager....og til og med er verpesyk!! :sjarmor::ler: DET er veldig smittsomt!! :ler: men duverden for en koselig sykdom å bli smittet av!! Tenker det ikke er lenge før knotten din har en liten søster eller bror! ;)

Ha en kjempefin torsdagskveld vennen!! :kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...