Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg hadde ein liten "klump" ein gong inni øyret,snakka med legen og den forsvann etter ei veke eller to,men hugsa ikkje kva ho kalla det :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være en frekk "flygeting" som har lagt igjen en vakker larve, som ligger der og gror og gror og gror...

Sikkert fine oppvekstforhold i ører generelt... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg går ikke til lege med mindre jeg har noe som går utover søvnen i flere dager eller går ut over spisingen, altså at jeg ikke kan spise pga sår hals eller noe :nigo:

Neida, ser den, men skulle du våkne i morgen og dette skjedde

m_oYVAWTMlDUkMy8S2w2xGQ.jpg

Hadde jeg oppsøkt legen jeg

• Liker 2
Skrevet

Blitt surrogat mamma jeg da

Det kan jeg være enig i. En surrete mamma ja. :P

• Liker 2
Skrevet

Neida, ser den, men skulle du våkne i morgen og dette skjedde

m_oYVAWTMlDUkMy8S2w2xGQ.jpg

Hadde jeg oppsøkt legen jeg

Hehehe!! :fnise: Tror ikke det skjer. Nei skal nok en tur til legen, har byttet lege (gjorde det i går) som kanskje tar ørebetennelsen min som jeg har slitt med i noen år, seriøst :nigo:

Oj.

Må en tur til legen jeg.

Hallo bilde! :skratte:

Skrevet

Det kan jeg være enig i. En surrete mamma ja. :P

Jeg velger å tro jeg hadde vært en god mamma med stabilitet, regler, trøst, kos og kjærlighet :opplyser::fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hehehe!! :fnise: Tror ikke det skjer. Nei skal nok en tur til legen, har byttet lege (gjorde det i går) som kanskje tar ørebetennelsen min som jeg har slitt med i noen år, seriøst :nigo:

Hallo bilde! :skratte:

Hihi, God Bedring iallefall, kommer til å gå bra serru...

Skrevet

Hihi, God Bedring iallefall, kommer til å gå bra serru...

Ordner seg alltid. Men har vel kanskje fått kronisk ørebetennelse, om det er noe :fnise: Har liksom hatt det i 2 år sammenhengende snart :rolleyes: Liksom det har gått vekk den uken jeg har gått på penicillin kur, også kommet tilbake 1 uke etter at kuren var ferdig :rolleyes:

Skrevet

Ordner seg alltid. Men har vel kanskje fått kronisk ørebetennelse, om det er noe :fnise: Har liksom hatt det i 2 år sammenhengende snart :rolleyes: Liksom det har gått vekk den uken jeg har gått på penicillin kur, også kommet tilbake 1 uke etter at kuren var ferdig :rolleyes:

Høres fryktelig slitsomt ut :( Håpe den nye legen tar det mer seriøst da

Skrevet

Høres fryktelig slitsomt ut :( Håpe den nye legen tar det mer seriøst da

Ja det har vært å er fryktelig slitsomt :P Det jeg også håper :)

Skrevet

Min erfaring er at unge leger tar ting litt mere seriøst enn de som har vært leger i hundre år.

• Liker 2
Skrevet

Han jeg skiftet til er bare 28 :fnise: Så han er jo så og si nett ferdig utdanna :skratte: får håpe han ikke er fin :rolleyes:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...