Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ahh...hvilken dag! :jepp: Nå som mine fryseskuffer er rene, kalde og helt tomme, vil jeg i gang med å bake så mye brød som jeg får plass til der. Jeg dropper alle de fornuftige fiskeproduktene som er "kjekke å ha til en regnværsdag"; jeg får ikke spist dem opp alikevel. Nå er det forskjellige varianter av brød som skal mekkes. Akkurat nå er deigen til to uprøvde klibrød til heving.

Jeg har kommet så langt at jeg ikke bruker oppskrift lengre, men slumper diverse melblandinger oppi til konsistensen ser passe ut. Dette blir morsomt tror jeg. Har til nå bare brukt vann, men skal eksperimentere litt med annet også. Livet er herlig dere. :tommelopp: Ordet er enig.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du er :jepp:

Matlaging er diverre ikkje mi sterke side :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Men brødbaking er enklere enn "matlaging"...som faktisk ikke jeg er en kløpper på heller.

• Liker 1
Skrevet

Genrelt sett så likar eg det ikkje heller :laugh:

Har andre sterke sider som veg opp :jepp:

Skrevet

Ok. Ok, jeg skal ikke forsøke å friste deg ut i elendigheten. Hold deg hos ungene og hestene dine du. ;)

• Liker 2
Skrevet

Ja,er mykje betre det :jepp:

For alle sin del :hoho:

Skrevet

Ordet er mitt, så det så. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da har vi planlagt ukens middager... Nå gjenstår bare en tur på butikken :shoppe:

Endret av Leanne
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har nu renset min dusj med avløpsåpner-ting. Ikke Plumbo! :opplyser:

• Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg og ordet har vasket 2/3 av sofatrekkene i dag, og nå er to av gardinene i maskinen. :)

Skrevet (endret)

Klibrødene ble faktisk store. Mye gode munnfuller å tygge på etter hvert i dag det. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...