Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal sjekke det etterpå frøken. Må lage mat og ta med ut i sola. Tror jeg får litt c-vitaminer der i dag om jeg er heldig.

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Nå er gardinene rene og pene, strøket og hengt opp igjen. :) God følelse å se på de nå. :)

Skrevet

Kan dere svare meg på noe? Jeg har nemlig nylig fattet interesse for å ha rødbete på leverposteiskiva mi og jeg lurer på om det er like sunt både på glass og som rå? Jeg er helt fascinert av den fargen og er helt bombesikker på at den gjør meg godt! :spise:

• Liker 1
Skrevet

Kan dere svare meg på noe? Jeg har nemlig nylig fattet interesse for å ha rødbete på leverposteiskiva mi og jeg lurer på om det er like sunt både på glass og som rå? Jeg er helt fascinert av den fargen og er helt bombesikker på at den gjør meg godt! :spise:

Vel.. skal ikke uttale meg så veldig høyt her altså.. :fnise:

Men kom over dette:

Næringsinnhold i 100 g spiselig vare

Vann,g Energi,kcal, Protein, g Fett, g Karbohydrat g, Kostfiber g

Rødbeter, syltede 82 60 1,1 0,1 13,6 2,6

Så det er jo ikke så ille da!

• Liker 1
Skrevet

Rått er alltid best :P De på glass får vel tilsetninger så de varer en smule lengre vil jeg tro :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk for rask respons, gode næringsvenner. Jeg velger å tro at rødbeter er akkurat hva jeg behøver i livet mitt. Merkelig at jeg aldri har spist det før... Liker dere sånne og sure agurker og...ting på glass til å ha på skive eller til middag el.?

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Oijjda.... :sjokkert: ...jeg sier ikke noe mere jeg.

• Liker 1
Skrevet

Kremt... Er vel litt kresen og sær når det kommer til enkelte ting :sjenert:

Skrevet

Hva liker du å ha på skiva da?

• Liker 1
Skrevet

Spiser ikke rødbeter eller sylteagurk selv :fnise:

Men jeg spiser leverpostei da! Ingenting er som leverpostei på et rykende ferskt brød med ett glass melk eller fem :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Nå spiser jeg ikke brødskiv heller da :ninja: Men det er pga allergier :fnise:
Så her går det i knekkebrød..
Men er enormt glad i brun geitost, hvitost, roastbiff, egg og røkelaks :sikle: (Ikke alt på samtidig da :skratte: )

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bra at dere har utviklet næringsvett jaffal. Så lenge en får i seg det en trenger, får det være som det vil med den saken. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...