Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..og jeg kommer til å legge meg tidlig...så er det sagt. ;)

• Liker 1
Skrevet

Trur eg og ikkje skal døye det altfor lenge :)

Skrevet

"Ikke altfor lenge" er en morsom tidsbetegnelse som ofte ikke virker slik man hadde tenkt. :lur:

• Liker 1
Skrevet

Jeg makter ikke å se på di derre derre der altså....

• Liker 1
Skrevet

Forståelig! Synd de har filmet showet sitt i Norge nå.. For fy fader så kleint!

Skrevet

Er helt sikker på at det ikke er noe i at de "gjør seg til foran kamera" for at det skal bli sebart program.

Jeg tror faktisk de er sånn som de fremstilles. Jeg gremmer meg så utrolig bare jeg ser en snutt på reklame.

• Liker 1
Skrevet

"Ikke altfor lenge" er en morsom tidsbetegnelse som ofte ikke virker slik man hadde tenkt. :lur:

Kan ikkje skjøne kva du skal fram til :skratte: *host* :lur:

• Liker 1
Skrevet

Skal du ha et sterkt sukkertøy for halsen din eller? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Er helt sikker på at det ikke er noe i at de "gjør seg til foran kamera" for at det skal bli sebart program.

Jeg tror faktisk de er sånn som de fremstilles. Jeg gremmer meg så utrolig bare jeg ser en snutt på reklame.

De er nok bare sånn ja... Det ser man også når man ser de på Ullared.. Er vel egentlig litt små-mobbing å lage et program av de mtp at de er så.. lite intelligente.. alt for underholdningen vett..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det var bare juksehosting altså...for å skjule sporene...som forteller oss at DB kommer til å være oppe ennå en stund. :lur:

----

Enig med frøken jeg. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Tja jo ja nei eg veit faktisk ikkje :P Om det held fram med og tordne så trur eg legg meg så eg ikkje vert setandes i mørkne og kulde :(

Skrevet

Merkelig nok tror jeg Morgan er mest "normal" av de to.. Ola-Conny babler og tolker og oversetter ting nett som det passer han å har ingen peiling på hva han babler om selv engang tror jeg..

• Liker 1
Skrevet

Fort inn, fort ut. Må ut igjen, fort. Fort det ene og fort det andre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...