Hoppetaujenta Skrevet 28. september 2014 #74702 Skrevet 28. september 2014 Det er helt sant. Jeg juger ikke. Dessuten skal jeg legge meg nå. Det er også helt sant. 1
Gjest EspenAskeladd Skrevet 28. september 2014 #74704 Skrevet 28. september 2014 Askelusken mener ikke at det mobbes her inne i tråden? Kanskje ellers på forumet hvor de slemme holder til, men ikke her. --- Du er jo den slemmeste av alle. Ja, Espen...... her inne er det ille. Vi burde skaffe oss en sånn derre Fagforening eller noe sånt Ja.Jeg har slikt å gjøre, jeg har slikt å føre, jeg fører vel en liten fagforening og. Så blir det forbudt å slenge ord som "askelusken" i trynet til uskyldige. 1
Gjest PTR Skrevet 28. september 2014 #74705 Skrevet 28. september 2014 Jeg ser da ikke på sånt noe. Jeg har sett alt før og har ingen spesiell interesse av det. Ikke hvis du får et bilde av meg en gang? Det er helt sant. Jeg juger ikke. Dessuten skal jeg legge meg nå. Det er også helt sant. Jasså du. Det der tror jeg bare halvveis på... Du er jo den slemmeste av alle. Ja.Jeg har slikt å gjøre, jeg har slikt å føre, jeg fører vel en liten fagforening og. Så blir det forbudt å slenge ord som "askelusken" i trynet til uskyldige. Huff, jeg føler med deg. Selv må jeg stå ut med bemerkninger som Petra, Petruska og andre ting som femininifiserer meg, og undertrykker mandigheten min. 1
Frk.K Skrevet 28. september 2014 #74706 Skrevet 28. september 2014 Ikke hvis du får et bilde av meg en gang? Hey! 1
Gjest PTR Skrevet 28. september 2014 #74707 Skrevet 28. september 2014 Hey! Jo, men jeg må jo få vite om det er sant. 1
Frk.K Skrevet 28. september 2014 #74711 Skrevet 28. september 2014 Ææææh! Har 3 hull i ørene, sant de to normale på flippen og 1 ekstra. Siste nevnte har jeg ikke hatt noe øredobb i på x antall år, men har det grodd? Nope. De to andre derimot har vært uten øredobb i 2-3 mnd siden jeg mast den ene å derfor tok ut den andre.. Å visst faen hadde de grodd Klar over hvor vondt det er å stabbe inn øredobber? Veldig Mangler masse øredobb-par ser jeg, å en hel del med låser.. På tide å kjøpe inn nye 1
Gjest PTR Skrevet 28. september 2014 #74712 Skrevet 28. september 2014 Jeg er helt fri for hull jeg, annet enn de jeg har blitt født med selvfølgelig. 1
Frk.K Skrevet 28. september 2014 #74713 Skrevet 28. september 2014 Tok hull i ørene når jeg var 10.. skulle tro det skulle ta litt lengre enn 2-3 mnd for det å gro, i forhold til det ene jeg tok når jeg var 13 å tok ut igjen når jeg var 15-16.
Gjest PTR Skrevet 28. september 2014 #74714 Skrevet 28. september 2014 Hva synes du om menn med bart?
Frk.K Skrevet 28. september 2014 #74715 Skrevet 28. september 2014 Kommer an på barten. Og mannen. Noen kler det, andre ikke.
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2014 #74720 Skrevet 29. september 2014 Du er jo den slemmeste av alle. *gråte liten skvett i morgenstillheten* Utakk er verdens lønn. Ikke hvis du får et bilde av meg en gang? --- (Huff, jeg føler med deg. Selv må jeg stå ut med bemerkninger som Petra, Petruska og andre ting som femininifiserer meg, og undertrykker mandigheten min.) Nope. Jeg vil ikke ha snapper av snupper, eller noe annet tilsendt noe sted. --- (...å jasså nå...*snufseinnslag* ...er det sånn det har blitt mellom oss... ) Hva synes du om menn med bart? Hva syns jeg med menn uten bart? Det kommer an på mannen. Liker jeg mannen, så liker jeg han...og da er han som han er. Sære innfall inkludert. Skjørt helt ok. Kunstnerisk frihet til å uttrykke seg som menneske og mann, er et must. ----- Bortsett fra det: GODMORGEN GODE VENNER - OPP OG HOPPE! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå