Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #230841 Skrevet 6. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdag.👨🦰👩🦰
Stacy__ Skrevet 6. januar #230842 Skrevet 6. januar Ciaran og Ciara skrev (59 minutter siden): Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdag.👨🦰👩🦰 Takk det samme til dere to ☺️
Cid Skrevet 6. januar #230843 Skrevet 6. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg skalker lukene i min bolig. Ingen kommer inn. Jeg åpner den opp for noen av frierne. 🧔🏻🕺🕺🕺🕺🚪🔑🏡
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar #230844 Skrevet 6. januar Vakter er satt ut og den sorte gryte varmet opp... Jeg sier ikke mer.
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #230846 Skrevet 6. januar Stacy__ skrev (4 timer siden): Takk det samme til dere to ☺️ Tusen Takk, vi håper at du og Ordet og alle sammen har en fintirsdagskveld. 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #230847 Skrevet 7. januar Ordet mitt og meg liker ikke den kulda som sniker seg inn over alt. Til og med innerst i kroppen og sinnet er det kaldt i dag. ...brrrrrr...
Cid Skrevet 7. januar #230848 Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Ordet mitt og meg liker ikke den kulda som sniker seg inn over alt. Til og med innerst i kroppen og sinnet er det kaldt i dag. ...brrrrrr... 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #230849 Skrevet 7. januar Ååå...du er den snilleste Cid`en jeg kjenner! Takk!
Cid Skrevet 7. januar #230850 Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ååå...du er den snilleste Cid`en jeg kjenner! Takk!
Cid Skrevet 7. januar #230851 Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ååå...du er den snilleste Cid`en jeg kjenner! Takk! Og noe godt til frokost.
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #230852 Skrevet 7. januar Ferske rundstykker sier jeg tusen takk til. *prøvesmaker i tilfelle muggost er gjemt inni*
Cid Skrevet 7. januar #230853 Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Ferske rundstykker sier jeg tusen takk til. *prøvesmaker i tilfelle muggost er gjemt inni* Saften da?
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #230854 Skrevet 7. januar Ser god ut. Passe blandet og kanskje husholdningssaft? Uten tull og tøys i.
Cid Skrevet 7. januar #230855 Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ser god ut. Passe blandet og kanskje husholdningssaft? Uten tull og tøys i. Som hva?
Beneath the Moon Skrevet 7. januar #230856 Skrevet 7. januar Ordet lurer på hvorfor det ikke blir popcorn når lynet slår ned i mais-åkeren...
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar #230857 Skrevet 7. januar Cid skrev (6 minutter siden): Som hva? Lakserolje forsempel. Phoenix Heart skrev (2 minutter siden): Ordet lurer på hvorfor det ikke blir popcorn når lynet slår ned i mais-åkeren... Faktisk et godt spørsmål det og jeg får legge ut noen poser neste gang det dundrer og lyner, så får vi gå ut og "lete" etterpå.
Cid Skrevet 7. januar #230858 Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Lakserolje forsempel. Faktisk et godt spørsmål det og jeg får legge ut noen poser neste gang det dundrer og lyner, så får vi gå ut og "lete" etterpå. Tøyse hoppe. 1
Cid Skrevet 7. januar #230860 Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Japp; Tøyse-Hoppe-Loppe! Kona til Anton Lønneberget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå