Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har spist opp en liten pose non stop og de var egentlig som forventet. :) 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Phoenix Heart skrev (14 minutter siden):

Ordet har mekket pepperkakehus

Sånn baker du pepperkakehus - Coop

:strix::strix:

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Jeg har spist opp en liten pose non stop og de var egentlig som forventet. :) 

:klem3::klem3:

Skrevet

Jeg sitter forna mitt tastatur og nikker med hodet og med øynene igjen...kunne ha sovet nå jeg. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg sitter forna mitt tastatur og nikker med hodet og med øynene igjen...kunne ha sovet nå jeg. 

Vi håper at du får en fin og god dag videre Hoppe.:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet

Takker. :)  Jeg har nok gått i dvale og er sånn 50/50 tilstede i hverdagen. Det er helt greit. 💤

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Takker. :)  Jeg har nok gått i dvale og er sånn 50/50 tilstede i hverdagen. Det er helt greit. 💤

Vi synes at det høres litt godt ut vi å gå i dvale på denne tiden av året.:nikke::nikke:

• Liker 1
Skrevet

Mhm...bedre nå enn til knallvarme sommeren hvor jeg ikke har muligheten til å dvale meg. Huff, jeg må ikke tenke på det. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Mhm...bedre nå enn til knallvarme sommeren hvor jeg ikke har muligheten til å dvale meg. Huff, jeg må ikke tenke på det. 

Vi er helt enige med deg.:nikke::nikke: Vi trenger ingen reprise av den varmen neste sommer.:risterpåhodet::risterpåhodet:

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden):

Vi er helt enige med deg.:nikke::nikke: Vi trenger ingen reprise av den varmen neste sommer.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Jeg har begynt å forberede meg og har kjøpt noen litt tette gardiner som jeg skal forsøke å få opp til våren.
Orker ikke alt lyset OG varmen i rommene mine over alt. Jeg blir i dårlig form av det. :( 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden):

Jeg har begynt å forberede meg og har kjøpt noen litt tette gardiner som jeg skal forsøke å få opp til våren.
Orker ikke alt lyset OG varmen i rommene mine over alt. Jeg blir i dårlig form av det. :( 

Det kan vi forstå.:nikke::nikke: for det er ikke noe behagelig å ha det varmt og lummert inne i alle rom om sommeren.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Skrevet

Ordet er mitt og det sover ennå. :) 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Ordet er mitt og det sover ennå. :) 

Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en finlillejulaften.👨‍🦰👩‍🦰

• Liker 1
Skrevet

Takker for det, og returnerer de gode ønskene til dere også. :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Takker for det, og returnerer de gode ønskene til dere også. :hjerter_rundt:  :hjerter_rundt:

Tusen Takk, vi håper at du Ordet og alle sammen her får en fin og god jul.:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet

Det blir det sikkert. Har kjøpt en fjordland juletallerken og den holder for meg. :spise: 

Skrevet

Lille Ordet mitt står og ser forventningsfull på ribba, som tiner. Det synes at svor er veldig godt, så det gleder seg til julemiddag. Så blir det mange pakkesanger på meg, sier det. Klart det :nikke: I år står sykkel på lista over hva det ønsker seg. I tillegg, står det at det ønsker fred på jord. Er lov å håpe på at de blir mindre ufred i verden. God jul alle sammen :klem:

Skrevet
Sola de skrev (2 timer siden):

Lille Ordet mitt står og ser forventningsfull på ribba, som tiner. Det synes at svor er veldig godt, så det gleder seg til julemiddag. Så blir det mange pakkesanger på meg, sier det. Klart det :nikke: I år står sykkel på lista over hva det ønsker seg. I tillegg, står det at det ønsker fred på jord. Er lov å håpe på at de blir mindre ufred i verden. God jul alle sammen :klem:

Feirer du jul i dag?

God jul!

Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Feirer du jul i dag?

God jul!

Nei, men gjør ribben klar til steking i morgen. God jul :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...