Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I år fikk jeg noe som heter elektriske ski til jul. Jeg vet ikke helt hvordan noe slikt fungerer, men man står visst bare på dem, så går dem av seg selv, akkurat som sparkesyklene :ler: - Ordet

Fikk deilig ribbe med sprøstekt svor til middag også :spise: - Ordet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :) 
Jeg er litt sosialiseringskaputt og trett fordi det ble senere enn sent i natt, men ny dag kommer og det er bra. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, mia. :)  Vel overstått i hus og hytte der ute? Så er det romjul og så er det massive smell og halloy og så er det et herlig nytt og ubrukt år som står der og venter på oss. Jeg kjenner at jeg tror det vil bli et bra år. - Hoppeloppen

Kanskje blir det braere og veldig fullt av eggser og beiken og masse gode mater som alle mine venner har veldig lyst til å lage til meg...og spesielt gleder jeg meg til å få min egen hønsegård som jeg skal ha bak bua til min favoritthøneonkel Jerri og han skal bygge den til meg sa han og jeg kan få ha så mange fine høner jeg vil og de skal ha mange gøysomme farger og kammer og børster på hodene sine og jeg skal lære dem å kakle Pål sine haner flerstemt og jeg tror det kommer til å bli valdig gøy ja, for Jerri sa det...syns jeg jaffal at jeg hørte en gang. :sjenert: - Ordet med speiderhilsen og helt sant altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (7 timer siden):

Håper du også hadde en fin kveld i går Hoppe 

Det hadde jeg. Uvant mye folk, aktivitet og skravling, men jeg kom meg igjennom det. :)  
Godt at en går tilbake til normalen etter hvert. 

Ordet er mitt. Det er normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Det hadde jeg. Uvant mye folk, aktivitet og skravling, men jeg kom meg igjennom det. :)  
Godt at en går tilbake til normalen etter hvert. 

Ordet er mitt. Det er normalt. 

Ja det er hyggelig, men godt å komme tilbake til normalen igjen ja. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stor kakao, takk. :)  Tenke seg til...har hun blitt til Ful Føniks?  

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen flere enn min snille Hoppetautante her som er veldig mette? :fnise:   - Ordet det litt småsultne hilser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet ble med meg på julebesøk og fikk deilig pinnekjøtt. Ordet trillet nesten da det skulle hjem igjen.

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...