Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan ikke få fasiten nå da skjønner du. Må vente til du er der. :laugh: #sinnataggenlight

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"  atte du jærri?   Ford'n lurer på når den får igjen dørene og vinduene sine. Ja åsså frontramma.

Æfforno sånn frontramme'a? Hæ?   "     -   Ordet.

Litt utpå nyåret sa guttemekanikergeniet.  Og frontramme sitter altså i fronten og kan slås opp mot grillen og slås ned vannrett.  Ment for å legge noe tungt på. Gamle traktorer steiler lett.  Det vanlige var en sementblokk eller en stor stein som passet i den ramma. Og ramma og blokka har vi i garasjen.   Men ramma må pusses opp, også.

---->

Frontramme til Ford'n.jpeg

Endret av Jerry Lee
  • Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Du kan ikke få fasiten nå da skjønner du. Må vente til du er der. :laugh: #sinnataggenlight

😛   😡

Skrevet

:klem: :dagens-rose:

• Liker 1
Skrevet
Jerry Lee skrev (18 minutter siden):

"  atte du jærri?   Ford'n lurer på når den får igjen dørene og vinduene sine. Ja åsså frontramma.

Æfforno sånn frontramme'a? Hæ?   "     -   Ordet.

Litt utpå nyåret sa guttemekanikergeniet.  Og frontramme sitter altså i fronten og kan slås opp mot grillen og slås ned vannrett.  Ment for å legge noe tungt på. Gamle traktorer steiler lett.  Det vanlige var en sementblokk eller en stor stein som passet i den ramma. Og ramma og blokka har vi i garasjen.   Men ramma må pusses opp, også.

---->

Frontramme til Ford'n.jpeg

"  å ja. Det er lurt.   :jepp:   menatte Ford'n sa den kan gape høyt bak. Betyr det'a?  Hæ?  "   -   Ordet.

Ja, hele det store bakvinduet kan slås ut i vannrett stilling om det ikke er en påhektet maskin som hindrer.. Sidevinduene er faste og dørene kan tas av.

"   Å, det er smarten menatte har vi kjettinger'a?   "   -   Ordet.

Nei...VI har ikke det. Men Forden har det. Slutt med gnålet nå!

"  jammen atte....  "  -   Ordet.

NEI!!!

"  dummen!    😢  "    -   Ordet.

• Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

:klem: :dagens-rose:

😀   Takk.

• Liker 1
Skrevet

Værsågod. :)  Det begynner snart å bli lange skuespill i hodet mitt av å lese deres lille disputter, Ordet og deg. :lur: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Værsågod. :)  Det begynner snart å bli lange skuespill i hodet mitt av å lese deres lille disputter, Ordet og deg. :lur: 

"   å...unnsyll'a Tante Hoppis.  Vi er dummen vi...meg åsså jærri'n min.    😢  "   -   Ordet.

Skrevet (endret)

Neida, lille snusken min. Det er bare underholdende det. Så lenge dere ikke ryker uklar på alvor og blir venner igjen etter alle brettene med egg som fyker i alle retninger, så gjør det jo ikke noe med litt frisk verbal vind i trådene. Det må vi ha mye av i året som kommer!   :tommelopp:  #nyttårsforsetterviklareråholde

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

"  de oørd dåssnt fyk eggser...  for think!    :jolie:  "     -   de Oørd.

• Liker 2
Skrevet

Haha...den forsto jeg! :mynona:Værri fønni! 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Haha...den forsto jeg! :mynona:Værri fønni! 

Joey doesn't share food!   😉

((And Jerry doesn't share his Ladies.....))

• Liker 1
Skrevet

*hehe...det er det han kaller hønsene til naboen der borte..."his leidis" - Ordet det humrende for tenk :Knegg: *

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden):

*hehe...det er det han kaller hønsene til naboen der borte..."his leidis" - Ordet det humrende for tenk :Knegg: *

Ja. Og Hoppis er naboens sjefshøne.  Så sjefshøne at hu er for en hane å regne....

....eeh...vent litt. Stryk det siste. 😜

Skrevet (endret)

"  blir'e no'n kveldemater'a jærri? Hæ?  "   -   Ordet.

Nå kan du ordne degsjøl.  Vet du kan om du gidder.      Jeg er ikke kokken din!!    :opplyser:

"  hmm...åkejen. Kan jeg spikke litt av spikkeskinka åsså ha oppå flattebrød?  "    -   Ordet.

Jada.  Og lager du eggerøre skal jeg spise med deg.

"  oj...egger.  løper å henter fort.   ((*må ikke...må IKKE...miste dem*))   "     -   Ordet.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 2
Skrevet

😂    ....men du, Cata? Ikke lat som om det var Ordet mitt.   Vi vet alle det der var DEG.   😛

• Liker 1
Skrevet

:ninja: Det va`kke meg væffal og jeg skal legge meg. Godnatt alle. Ha en hyggelig kveld. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det var meg altså-ordet :sukk:

Men har funnet nye nå og de mista jeg ikke, åsså fant jeg flere størrelser-ordet

Fugleegg – Wikipedia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...