Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det var veldig godt for atte nå er jeg uthvilt og har blitt veldig, veldig sulten, for det var ingen nattmatmåltid som jeg alltid pleier å ha hos Jerri og..........hvor er @Jerry Lee`en min? Er han på ånkli juletur enda? Kommer du snart hjem igjen? Jeg liker beste at du er her så jeg vet hvor jeg skal finne deg. - Ordet :) (som venter ved tøflene ved sin herres stol)
 

Hei, lille venn. Da er du heldig, for det har begynt en hjelpekokk i kjøkkenet og hun er dansk. Jeg forklarte din prekære situasjon og hun har disket opp til deg og dine venner (altså oss); vi kan bare ta for oss og er hjertelig varmt velkomne til dansk morgenmad. :mynona:Hilsen Hoppe, som er minst like utsultet som sin lille runde venn.   >>> Ordet :fnise: 
julefrokost1.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg smaket på alle sammen unntatt den sildefisken....og alt var godt - Ordet det trøtt...e... :sove: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på askeladden på tv i går. Der var den mann som var så sulten på kjøtt at han spiste gråstein. Sånn er jeg også. Jeg er alltid sulten jeg. Lille ordet aldri mett det er meg det- Ordet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 25.12.2020 den 10.34):

 

Kanskje blir det braere og veldig fullt av eggser og beiken og masse gode mater som alle mine venner har veldig lyst til å lage til meg...og spesielt gleder jeg meg til å få min egen hønsegård som jeg skal ha bak bua til min favoritthøneonkel Jerri og han skal bygge den til meg sa han og jeg kan få ha så mange fine høner jeg vil og de skal ha mange gøysomme farger og kammer og børster på hodene sine og jeg skal lære dem å kakle Pål sine haner flerstemt og jeg tror det kommer til å bli valdig gøy ja, for Jerri sa det...syns jeg jaffal at jeg hørte en gang. :sjenert: - Ordet med speiderhilsen og helt sant altså

Ordet skal så absolutt og på det mest bestemte IKKE ha hønsegård...hverken bak bua eller andre steder!    :opplyser:

"  dummenschlemmen du da!   :sukk:  "     -   Ordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da trist å høre lille Ord. - H                  (schhh...lille venn, vi skal nok trikse det til når han sover :fnise: )       

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jerry Lee skrev (14 minutter siden):

Tør aldri sove mer jeg nå.    :kjefte:

Haha...stereoangst er litt stilig egentlig! Mye energi slippes løs her. :fnise: :lur: 

Jerry Lee skrev (14 minutter siden):

Tør aldri sove mer jeg nå.    :kjefte:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Haha...stereoangst er litt stilig egentlig! Mye energi slippes løs her. :fnise: :lur: 

 

Hehe.  Veit ikke hva som skjedde der.   😜

 

Men altså... Ordet kan ikke ha høner.  Det vil ikke klare å spise hverken "kjæledyra" eller avkommet deres  ("egger").

"  trur det er litt santen på detsommatte jærri sier ja    😯  "    -   Ordet.

Selvsagt er det det.   

 

((:fnise:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...