Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
2 minutter siden, Zenobia skrev:

Å, spiller du uskyldig, nå? :lillesky:  Du ville jo dra på by'n for mindre enn et døgn siden :fnise:  (Se toppen av siden) Sviresøster er søstra til svirebror :skaal:

Var så vidt jeg fikk deg fra det.

:ninja: åhhh

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...det sier`em alle sammen!"                                             :nei: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var det da jeg sto opp. :Gjesp:  Jeg lå i senga og tenkte meg grunner til at jeg kunne ligge en eller to timer lengre,
men fornuften vant. Det er best for ei Hoppe å leve jevnt hele uka, hele året...ellers snur døgnet seg veldig fort og
søvnen blir rar igjen, slik den har blitt så mange ganger. Holdes litt i ørene må søvnen og rutinene mine. :jepp: Våken nå! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stort sett sove når som helst egentlig, så er heldig sånn. Men i dag våknet jeg veldig tidlig :jepp:

Fordelen er at man får mye ut av dagen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det stemmer. Får nesten en halv dag ekstra ut av slik regime. :jepp: 

:jepp: har gått dagens trimtur så da blir det å sitte LITT nedpå før jobb tenker jeg hehe 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mia83 skrev:

Og nå snurrer jeg i seng igjen 

:sjokkert:   Du Hoppetautante? Vettu atte hva tante mia sa? Hun har sånn snurre/risteseng som jeg har sett i filmene til onkel Jerrri når han var ute og skulle kjøpe flytende B-vitaminer, eller hva det nå var han kalte det.... Må bli veldig svimmel av sånn seng tenker jeg...eller kanskje det er nesten som en slags karousell på tivoli for voksne? - Ordet  

Krmt....ehh...nå skal vel ikke du stå opp riktig enda, så sov tre timer til du, så er det sikkert noen snille, omsorgsfulle som mekker en god frokost til deg her skal du se. :klem: Sov nå. - Hilsen Hoppetante

*som dessuten avslutter KG-seansen for noen timer, for hun skal ut av huset om en halvtime. Hadebraalle. :goodbye: *

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:sjokkert:   Du Hoppetautante? Vettu atte hva tante mia sa? Hun har sånn snurre/risteseng som jeg har sett i filmene til onkel Jerrri når han var ute og skulle kjøpe flytende B-vitaminer, eller hva det nå var han kalte det.... Må bli veldig svimmel av sånn seng tenker jeg...eller kanskje det er nesten som en slags karousell på tivoli for voksne? - Ordet  

Krmt....ehh...nå skal vel ikke du stå opp riktig enda, så sov tre timer til du, så er det sikkert noen snille, omsorgsfulle som mekker en god frokost til deg her skal du se. :klem: Sov nå. - Hilsen Hoppetante

*som dessuten avslutter KG-seansen for noen timer, for hun skal ut av huset om en halvtime. Hadebraalle. :goodbye: *

:fnise: Ordet da. 

Lister meg stille inn i dusjen ettersom Ordet fortsatt sover :dusje:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ingen gidde meg mat her! :angry: Jeg døør av sult. Tante Hoppe? Kom og redd meg nå med en gang!!! 

:sjokkert: Jammen lille slunkne venn nesten uten krefter; her skal du få godsaker og håper det faller i smak.
Brun lapskaus! 
ZWS-5wc17lswssY8mzZhYgwbG9Jhm32_QH5xIHVh
Saftig gulrotkake: 8jiw4ccD-E62SEqw2GG69A1qdQEEz7caD29JdHK1
Iskake med marengsbunn. :rodmer: 
NSbdwBHgyrDK3yP8pkXgMQJdcGkglzftKTaRmCkA
...og til sist en liten søt avslutning: Fylt sjokolade med fudge! 

a6H6hccrYezjFBj0k5Ad1wz7BTXLgGMQVkflVLCh
Det skulle vare en times tid om vi er heldige. :klo: Håper jeg.      1 - 2 - 3 - SPIS!!! :klem: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaha...mat igjen her jo, så da var det nok for i kveld. Nå skal jeg legge meg og andre får ta nattevakta for lille klumpen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sover jevnt og trygt nå, så da er det mitt så lenge jeg sitter her og passer på det.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...