Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tante Sola har vist meg crocssamlingen sin. Fikk prøve et par slike sko. Jeg skøytet rundt på isen med dem. De skal kun brukes inne sa hun, men var så gøøøøy!- Ordet

Hvilke farger har dere på crocsene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker crocks veldig godt og har sorte, mørkeblå, mellomblå, turkis, knallgrønn og mosegrønn. :jepp:  
Har fått beskjed av fotmenneske om at det ikke skal brukes som hovedsko, for det er ikke bra for føttene i lengden. 
                                                                           Så herlige sko da gitt! :rodmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg liker crocks veldig godt og har sorte, mørkeblå, mellomblå, turkis, knallgrønn og mosegrønn. :jepp:  
Har fått beskjed av fotmenneske om at det ikke skal brukes som hovedsko, for det er ikke bra for føttene i lengden. 
                                                                           Så herlige sko da gitt! :rodmer: 

De er ikke bra for beina i lengden nei, men jeg finner ikke noe bedre alternativ. De er myke, støtdempende osv. Bruker dem kun på jobb og på balkongen da.

Har nå svarte, marineblå, rosa, oransje. Hadde før limegrønne, men de gikk i oppløsning nesten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Sola de skrev:

 Bruker dem kun på jobb og på balkongen da.

     Hihi...akkurat slik som hele kongefamilien også har når de står gjemt med sine føtter på 17-mai. :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

     Hihi...akkurat slik som hele kongefamilien også har når de står gjemt med sine føtter på 17-mai. :fnise: 

Jeg tviler ikke! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går man ut i verden og sjekker crocks-utgaver, så har de mange fine som vi ikke kan bestille her. :rodmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Går man ut i verden og sjekker crocks-utgaver, så har de mange fine som vi ikke kan bestille her. :rodmer: 

Zalando har mange farger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen krokodillesko :bigfoot:

Jeg har to par treskolignende greier, kjøpt på Jula, med sort skinn overlær. Det ene meget godt brukt, det andre sparer jeg på, og brukes foreløpig kun til 'finere' innedager. Kjøpte par nr 2 da jeg innså hvor godt jeg likte dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

#200650     Fine sko og fint innleggstall fikk du. 

 

Takk, men er det noe spesielt med 200650? Det er vel et helt sånn midt-på-treet-tall, eller er det noe jeg har gått glipp av her? :lillesky2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, Zenobia skrev:

Takk, men er det noe spesielt med 200650? Det er vel et helt sånn midt-på-treet-tall,
eller er det noe jeg har gått glipp av her? :lillesky2:

Ehh...200 er rundt og 650 er litt rundt...man tager hvad man kan faa at glædes over i disse dager, sant? :laugh: 

18 timer siden, mia83 skrev:

Jeg har ikke crocs :opplyser:

    Stakkars deg. :klem: Håper du finner noen som taler til deg en vakker dag. Jeg unner deg å gå på to myke skyer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filler`n: det jeg skulle spørre om var jo om hvilken dato han kanskje dukker opp igjen her? :klo: Vi venter nemlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...