Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...200 er rundt og 650 er litt rundt...man tager hvad man kan faa at glædes over i disse dager, sant? :laugh: 

    Stakkars deg. :klem: Håper du finner noen som taler til deg en vakker dag. Jeg unner deg å gå på to myke skyer. 

:laugh:

Det var nydelig vintervær her i dag. Jeg stakk snuten ut og gledet meg over det. Små gleder gjør livet lysere :sol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så absolutt. Sol her i dag og jeg var inne og så ut på den og jeg kjente svake varmestråler på mitt ansikt. Ble litt
glad av det ja. Får nyte den i vinter, før det igjen blir fryktelig varmt og jeg går i hi når alt snur igjen. :ninja: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

God kveld, Ordet har vært med meg på besøk i dag, vi har storkost oss med pinnekjøtt :)

Pinnekjøtt?? :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

:jepp:

Saftig pinnekjøtt med buljongtriks fra Sunnmøre | EXTRA

Åååh tusen hjertelig :spise:

Håper det smakte med årets første pinnekjøtt for dere, om det var årets første? Hva pleier du å ha på julaften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, Dr. Ops skrev:

Åååh tusen hjertelig :spise:

Håper det smakte med årets første pinnekjøtt for dere, om det var årets første? Hva pleier du å ha på julaften?

Smakte nydelig med årets første ja, vi pleier å ha ribbe på julaften, men noen ganger kan det bli pinnekjøtt eller kalkun. Hva pleier dere å ha ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Catalina Culès skrev:

Smakte nydelig med årets første ja, vi pleier å ha ribbe på julaften, men noen ganger kan det bli pinnekjøtt eller kalkun. Hva pleier dere å ha ?

Herlig!

Pinnekjøtt med tradisjonelt tilbehør, uten pølsene da. :spise: pleier vi å ha.

Kalkun med typisk juletilbehør kan være utrolig godt det også! Litt lettere alternativ. Det er typisk nyttårsmiddag her faktisk.

1 time siden, mia83 skrev:

Mat! :sikle:

Lever for det! - ordet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...