Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Drømmer om en stor 200 grams avkjølt Troika som jeg holder i hendene her og nå: JAFS! :rodmer: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Drømmer om en stor 200 grams avkjølt Troika som jeg holder i hendene her og nå: JAFS! :rodmer: 

Ja, det hadde vært noe. 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feilberegnet innkjøpet/inntaket/forbruket mitt i påsken, så jeg er tom for alt jeg har LYST på
i alle skuffer og skap; jeg må gjøre påfyll i morgen når det åpner. Jeg er så peckish på diger rosinbolle! :kaffekopp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (3 timer siden):

Nei, den er ikke så verst den :) Kjøpte faktisk to stykk av den til påske. 

Jeg kjøpte 5. Var 5 for 100 på Obs. Har ikke spist alle da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
mia83 skrev (Akkurat nå):

Jeg kjøpte 5. Var 5 for 100 på Obs. Har ikke spist alle da :ler:

Var på OBS jeg også kjøpte, men hadde ikke lyst på 5 like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (2 timer siden):

Var på OBS jeg også kjøpte, men hadde ikke lyst på 5 like :)

Jeg liker den absolutt best. Men tar gjerne med en plate med Kvikklunsj og en vanlig melkesjokolade også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
mia83 skrev (12 minutter siden):

Jeg liker den absolutt best. Men tar gjerne med en plate med Kvikklunsj og en vanlig melkesjokolade også :jepp:

Jeg kjøpte smil, walters mandler og vanlig melkesjokolade utenom, kvikklunsjen var tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt riktig prismessig syns jeg å selge store plater sjokolade for en lavere pris enn de små. 
Det samme med iskrem. Vil bare ha en kjeksis eller noe, men det er billigere å kjøpe to liter liksom? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, mia83 said:

Ja den Jappen var en av mine favoritter. Den oppfinner-sjokoladen er ikke så verst da. Med fudge, brownies og havsalt

Den ble jeg positivt overrasket over. Altså, åpenbart ville den være god, men samtidig litt "tamt" innhold - men den kan fort bli en favoritt, og smakte faktisk bare bedre for hver bit jeg spiste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruset skrev (2 minutter siden):

Den ble jeg positivt overrasket over. Altså, åpenbart ville den være god, men samtidig litt "tamt" innhold - men den kan fort bli en favoritt, og smakte faktisk bare bedre for hver bit jeg spiste.

Enig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humm...da skal jeg kjøpe den siste nyheten dere snakker om neste gang jeg handler. Jeg vil også smake. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahahaha....se på Fame...hu ble sånn skrekkelig i ansiktet da jeg hoppet frem og skreik BØ!!!!
                                                                                     :mynona:- Ore

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. Jeg pleier bare å være sulten før frokost. :spise:  - Hilsen Ordet det sultne, selv om det har spist en liten
førfrokost som Hoppetante satte frem...voffår må all mat komme i så små posjoner hos alle andre
enn hos favorittonkelen min som har dratt på turne med hyldningsbandet til Jerry Lee...og jeg vet at
han koooser seg der ute i verden på de store scenene....MIN onkel!!! :jepp: Han er nemlig ansatt som privat kokk!
MIN kokk som de får låne. :lur:  Jæ`vi ha`n telbake etterpå, asså. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...