Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må jeg spørre om noe som kanskje er innlysende, men som jeg aldri har tenkt på, for jeg har aldri brukt det: 
bruker en peanøttsmør på skive...eller er det noe man har i kake, middag, eller hva? :ninja: *gjemmeseg* 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Da må jeg spørre om noe som kanskje er innlysende, men som jeg aldri har tenkt på, for jeg har aldri brukt det: 
bruker en peanøttsmør på skive...eller er det noe man har i kake, middag, eller hva? :ninja: *gjemmeseg* 

Kom frem da, Hoppe :ler:

Jeg bruker peanøttsmør på brødskive. Hender jeg også har en drøy teskje eller to i asiatisk grytemat.

Var det ikke selveste Elvis som brukte peanøttsmør & banan på sandwich, utsiden stekt i panne på begge sider i raust med smør?

Oooops! Mitt ord :Nikke:

Endret av Zenobia
Glemte å ta ordet
  • Liker 2
Skrevet

Her er jeg. :goodbye: CC-bildet ser nammis ut. / Kanskje jeg må forsøke en sånn ferdig knust og blandet peanøttsmørje.
Kan ikke helt se det for meg på ei skive, men ei teskje rett i kroppen av og til, det lar seg fantaseres. :rodmer: 

• Liker 2
Skrevet

Peanøttsmør vil jeg helst slippe, men ei skive med syltetøy tar jeg når som helst :fnise:

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, Hoppetaujenta said:

Veldig godt på skive, eller en vaffel. Kan også brukes i diverse matlaging og baking. Eller bare en skje rett i munnen. :sikle:

• Liker 3
Skrevet

...hun ble født med en sølvskje (med peanøttsmør) i munnen. :jepp: 
                                 Eller var det et helt annet kroppslig sted man ble født med noe? :klo: 

• Liker 1
Skrevet
Catalina Culès skrev (13 minutter siden):

Nattens ord er mitt. 

Eller mitt.

• Liker 2
Skrevet

Havregrøt med banan og peanøttsmør

• Liker 1
Skrevet

I lige måde, mia. Jeg starter med å laike dere. :jepp:  Just because. 

• Liker 3
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

I lige måde, mia. Jeg starter med å laike dere. :jepp:  Just because. 

Så koselig! Jeg laiker litt jeg også! :jepp:

• Liker 2
Skrevet

:hoppe:  Det kan vi like. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg kan ikke lage blomster, men kan lage traner og esker 👍

Endret av Lykke Li
  • Liker 1
Skrevet

...... :ninja:

sssssnapp .......

:ninja: ........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...