Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal jobbe en del denne påsken :jepp:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trives du med jobben da? Hvis du trives gjør det jo ingenting å jobbe 🙌

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg trives godt i jobben min og har gode kolleger. Kan ikke klage :)

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg spørre hva du jobber med?🙈

• Liker 1
Gjest Airman
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (15 timer siden):

Det er en ting å tenke på i disse tider, alle som syns det er veldig trist at man ikke kan klemme og treffe
alle man vil; det finnes mange som aldri får besøk, klem eller har noen å snakke med...uansett hvor mye
de ønsker det. De har det sånn hele tiden. Koronaen vil en gang gå over - ensomheten er der til man dør.
Jeg sender en bukett til alle sammen, selv om det ikke hjelper på situasjonen. :dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose: :sukk: 

Fint skrevet :daane:

Skrevet

Godmorgen. Ordet mitt og meg ser på dere alle som våre venner. :jepp:  Ordentlig hyggelige folk er dere.  🌹

• Liker 1
Skrevet

Tenkte å prøve å stikke innom oftere :Nikke:

• Liker 3
Skrevet
Lykke Li skrev (9 timer siden):

Kan jeg spørre hva du jobber med?🙈

Helsevesenet :jepp: vi som ikke får "coronabonus" når veldig mange andre yrker får det. Vi som faktisk skal hjelpe de coronasyke... :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet
Dr. A. Kula skrev (1 time siden):

Tenkte å prøve å stikke innom oftere :Nikke:

:klappe:

Skrevet
mia83 skrev (1 time siden):

Helsevesenet :jepp: vi som ikke får "coronabonus" når veldig mange andre yrker får det. Vi som faktisk skal hjelpe de coronasyke... :rolleyes:

Er det noen som fortjener coronabonus er det jo de i helsevesenet 🙄 Helt tragisk at andre yrker får... bhg og skole får heller ikke - der jobber jeg 🙈

• Liker 2
Skrevet
Lykke Li skrev (1 minutt siden):

Er det noen som fortjener coronabonus er det jo de i helsevesenet 🙄 Helt tragisk at andre yrker får... bhg og skole får heller ikke - der jobber jeg 🙈

Ikke sant.  Helt enig! 

• Liker 1
Skrevet

Jaja...da tar jeg ordet da. :) 

• Liker 1
Skrevet

Det er så bra at vi er enige, mia. :perebrus: :) 

• Liker 2
Skrevet

Alle dager tilhører visst noe, så:"30. mars er Verdensdagen for bipolare lidelser. Dagen markeres for å øke kunnskap om hva bipolar lidelse er, for å fjerne stigma og sette fokus på mestring av livet for personer som har diagnosen og for deres pårørende. :dagens-rose:

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden):

Alle dager tilhører visst noe, så:"30. mars er Verdensdagen for bipolare lidelser. Dagen markeres for å øke kunnskap om hva bipolar lidelse er, for å fjerne stigma og sette fokus på mestring av livet for personer som har diagnosen og for deres pårørende. :dagens-rose:

Jeg kjente ei med bipolare hun tok livet sitt :tristbla:

Skrevet

Hmm... Kjenner flere som lever midt oppi alt sammen, men også ei som tok sitt liv. :sukk: Veldig trivelig dame. 

Gjest Airman
Skrevet
mia83 skrev (3 timer siden):

💐🍧:takke: bonus fra en liten karantene 🙂

Gjest Airman
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Hmm... Kjenner flere som lever midt oppi alt sammen, men også ei som tok sitt liv. :sukk: Veldig trivelig dame. 

:lillesky:psukk.. De fikk jo også medisiner som hjalp dem godt på ei.. Antidepr som toppet oppturen og likedan nedturen, som igjen utløste selvmørd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...