Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da må jeg spørre om noe som kanskje er innlysende, men som jeg aldri har tenkt på, for jeg har aldri brukt det: 
bruker en peanøttsmør på skive...eller er det noe man har i kake, middag, eller hva? :ninja: *gjemmeseg* 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Da må jeg spørre om noe som kanskje er innlysende, men som jeg aldri har tenkt på, for jeg har aldri brukt det: 
bruker en peanøttsmør på skive...eller er det noe man har i kake, middag, eller hva? :ninja: *gjemmeseg* 

Kom frem da, Hoppe :ler:

Jeg bruker peanøttsmør på brødskive. Hender jeg også har en drøy teskje eller to i asiatisk grytemat.

Var det ikke selveste Elvis som brukte peanøttsmør & banan på sandwich, utsiden stekt i panne på begge sider i raust med smør?

Oooops! Mitt ord :Nikke:

Endret av Zenobia
Glemte å ta ordet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg. :goodbye: CC-bildet ser nammis ut. / Kanskje jeg må forsøke en sånn ferdig knust og blandet peanøttsmørje.
Kan ikke helt se det for meg på ei skive, men ei teskje rett i kroppen av og til, det lar seg fantaseres. :rodmer: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, Hoppetaujenta said:

Veldig godt på skive, eller en vaffel. Kan også brukes i diverse matlaging og baking. Eller bare en skje rett i munnen. :sikle:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hun ble født med en sølvskje (med peanøttsmør) i munnen. :jepp: 
                                 Eller var det et helt annet kroppslig sted man ble født med noe? :klo: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

I lige måde, mia. Jeg starter med å laike dere. :jepp:  Just because. 

Så koselig! Jeg laiker litt jeg også! :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ikke lage blomster, men kan lage traner og esker 👍

Endret av Lykke Li
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...