Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

Hmm... Kjenner flere som lever midt oppi alt sammen, men også ei som tok sitt liv. :sukk: Veldig trivelig dame. 

Kjenner også noen som lever med diagnosen, trivelige folk, men får litt vondt av dem siden de må leve med den diagnosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bipolar lidelse (type 2), og lever helt fint med det. Uten medisiner 😊 man vet og hører oftest om de som sliter mest og har det værst, men inntill 200 000 i Norge har diagnosen, og mange kjente, oppegående mennesker har bipolar lidelse 😉 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

800px-God_pa%CC%8Aske_ca_1947.jpg
                                                                                           ...fra meg også. :goodbye: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tidlig på våren legger hønene mange egg. Kyllingene er et slags symbol på våren og det nye livet.

I påsken er også kyllingen et symbol på Jesu oppstandelse. Kyllingen bryter ut av skallet slik som Jesus brøt ut fra graven." 

det er det som står hos NRK om påskekyllingene hvertfall 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist frokost, tatt en dusj, på med nytt tøy, luftet rommene og redd opp sengen. Nå er det tid for et glass gul brus med bobler i, håndarbeid, netflix og fullstendig avslapping...fordi jeg fortjener det. I ettermiddag kan det hende at jeg skal noe helt annet, men den avgjørelsen tar jeg ikke ennå. :Gjesp: :) #avslappet fordi ordet er mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Jeg har spist frokost, tatt en dusj, på med nytt tøy, luftet rommene og redd opp sengen. Nå er det tid for et glass gul brus med bobler i, håndarbeid, netflix og fullstendig avslapping...fordi jeg fortjener det. I ettermiddag kan det hende at jeg skal noe helt annet, men den avgjørelsen tar jeg ikke ennå. :Gjesp: :) #avslappet fordi ordet er mitt

Effektiv morgen da! Jeg har stått opp...og så langt har jeg kommet. Dagens plan er å gå en tur i sola med ei venninne, spise god lunsj på balkongen med mannen og etter det får vi se :) 

Kanskje jeg også skulle tatt meg en dusj?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg befinner meg fortsatt i senga, jeg. Inntar dagens første kopp kaffe. Jeg og småen skal på tur i dag. 🌭🥚🍫

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta opp påskekrimmene på tv2 og nrk... Liker sånne serier. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Jeg skal ta opp påskekrimmene på tv2 og nrk... Liker sånne serier. :jepp: 

Hvilke påskekrimmer ser du på? Er de bra? Jeg har ikke kommet igang ennå 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (21 timer siden):

"Tidlig på våren legger hønene mange egg. Kyllingene er et slags symbol på våren og det nye livet.

I påsken er også kyllingen et symbol på Jesu oppstandelse. Kyllingen bryter ut av skallet slik som Jesus brøt ut fra graven." 

det er det som står hos NRK om påskekyllingene hvertfall 😅

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...