Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Airman
Hoppetaujenta skrev (15 timer siden):

Det er en ting å tenke på i disse tider, alle som syns det er veldig trist at man ikke kan klemme og treffe
alle man vil; det finnes mange som aldri får besøk, klem eller har noen å snakke med...uansett hvor mye
de ønsker det. De har det sånn hele tiden. Koronaen vil en gang gå over - ensomheten er der til man dør.
Jeg sender en bukett til alle sammen, selv om det ikke hjelper på situasjonen. :dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose: :sukk: 

Fint skrevet :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen. Ordet mitt og meg ser på dere alle som våre venner. :jepp:  Ordentlig hyggelige folk er dere.  🌹

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke Li skrev (9 timer siden):

Kan jeg spørre hva du jobber med?🙈

Helsevesenet :jepp: vi som ikke får "coronabonus" når veldig mange andre yrker får det. Vi som faktisk skal hjelpe de coronasyke... :rolleyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (1 time siden):

Helsevesenet :jepp: vi som ikke får "coronabonus" når veldig mange andre yrker får det. Vi som faktisk skal hjelpe de coronasyke... :rolleyes:

Er det noen som fortjener coronabonus er det jo de i helsevesenet 🙄 Helt tragisk at andre yrker får... bhg og skole får heller ikke - der jobber jeg 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (1 minutt siden):

Er det noen som fortjener coronabonus er det jo de i helsevesenet 🙄 Helt tragisk at andre yrker får... bhg og skole får heller ikke - der jobber jeg 🙈

Ikke sant.  Helt enig! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle dager tilhører visst noe, så:"30. mars er Verdensdagen for bipolare lidelser. Dagen markeres for å øke kunnskap om hva bipolar lidelse er, for å fjerne stigma og sette fokus på mestring av livet for personer som har diagnosen og for deres pårørende. :dagens-rose:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna
Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden):

Alle dager tilhører visst noe, så:"30. mars er Verdensdagen for bipolare lidelser. Dagen markeres for å øke kunnskap om hva bipolar lidelse er, for å fjerne stigma og sette fokus på mestring av livet for personer som har diagnosen og for deres pårørende. :dagens-rose:

Jeg kjente ei med bipolare hun tok livet sitt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Kjenner flere som lever midt oppi alt sammen, men også ei som tok sitt liv. :sukk: Veldig trivelig dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airman
mia83 skrev (3 timer siden):

💐🍧:takke: bonus fra en liten karantene 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airman
Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Hmm... Kjenner flere som lever midt oppi alt sammen, men også ei som tok sitt liv. :sukk: Veldig trivelig dame. 

:lillesky:psukk.. De fikk jo også medisiner som hjalp dem godt på ei.. Antidepr som toppet oppturen og likedan nedturen, som igjen utløste selvmørd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...