Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Håper mine 4 kommer ofte på vafler uansett alder når de blir voksne. 

4 ord altså.

Vaffel, vaffeljern, vaffelrøre, tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man er aldri for gammel for å komme til mamma på vafler. Jeg håper vi snart får lov igjen...

Endret av Kruset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruset skrev (2 timer siden):

Man er aldri for gammel for å komme til mamma på vafler. Jeg håper vi snart får lov igjen...

Det er trist med alle som ikke har fått møte familiene sine på lenge! Jeg er heldig, mamma er aleneboer og vi er hennes besøksfamilie, så heldigvis har vi kunnet møtes hele veien. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting å tenke på i disse tider, alle som syns det er veldig trist at man ikke kan klemme og treffe
alle man vil; det finnes mange som aldri får besøk, klem eller har noen å snakke med...uansett hvor mye
de ønsker det. De har det sånn hele tiden. Koronaen vil en gang gå over - ensomheten er der til man dør.
Jeg sender en bukett til alle sammen, selv om det ikke hjelper på situasjonen. :dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose: :sukk: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk...og jeg bidrar gjerne med gule godsaker jeg også! :biggrin: *koser seg med sånn is akkurat nå*
7041015151113.jpg
X-Goilljb%C3%A5sti.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jaaaa....og så med masse smeltet smør på! :spise:  Hilsen sulten-Hoppe  Fiskegrateng er nyydelig! 
Det eneste negative med det er at...det skulle vært tilgang på god skorpe rundt hele tingen. :rodmer: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smartingen! :klappe:   Jeg har tenkt akkurat det sammme faktisk...men det er jo klin umulig å få ut bare èn,
det må ha skjedd noe med oppskriften deres, for zaloen renner...og drypper ikke dråpe for dråpe! :jolie: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, Lykke Li said:

Det er trist med alle som ikke har fått møte familiene sine på lenge! Jeg er heldig, mamma er aleneboer og vi er hennes besøksfamilie, så heldigvis har vi kunnet møtes hele veien. :hug:

Vi er heldige, vi har dem i nærheten, og vi kan møtes utendørs. Men det er klart, jeg savner de store familiemiddagene. Vi er heldige da, som har våre å savne, og som savner oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Vi har et eldre nabopar som ikke har sett barn og barnebarn siden jula 2019. De bor i sør Afrika, så der har det bare vært over nett. Heldigvis har vi god kontakt, og de er litt "ekstra" besteforeldre for mitt barn, men det er jo ikke det samme 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mia83 skrev (1 time siden):

Håper å få dratt og besøkt noen i mai.. Men det spørs om det lar seg gjøre.

Det er fortsatt en liten stund til mai, mye kan skje 😊 krysser fingerene for deg🤞

Nå har jeg satt meg ned i sofaen for å gjøre ingenting resten av kvelden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (1 time siden):

Det er fortsatt en liten stund til mai, mye kan skje 😊 krysser fingerene for deg🤞

Nå har jeg satt meg ned i sofaen for å gjøre ingenting resten av kvelden.

Takk :)

godt å gjøre ingenting innimellom :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Kruset skrev (2 minutter siden):

Jeg har tenkt å gjøre mye ingenting denne påsken. :jepp:

Samme har jeg tenkt:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...