Jerry Lee Skrevet 1. januar 2021 #200921 Del Skrevet 1. januar 2021 Catalina Culès skrev (9 timer siden): Nattmat? " ja-ah. ...tassaha " - Ordet. Takk. Ser nydelig ut. 😀 Fleskesteik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. januar 2021 #200922 Del Skrevet 1. januar 2021 Jerry Lee skrev (1 minutt siden): " ja-ah. ...tassaha " - Ordet. Takk. Ser nydelig ut. 😀 Fleskesteik? Kalkun, med bacon rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. januar 2021 #200923 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) Catalina Culès skrev (9 timer siden): Kalkun, med bacon rundt Er ikke så god på å gjenkjenne finere "mater". Men burde jo skjønt at en steik ikke har noe inni seg. Pen mat. " slutt å preik'a jærri. Spis! " - Ordet. Ja. 😀 Endret 1. januar 2021 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. januar 2021 #200924 Del Skrevet 1. januar 2021 " jeg har bygga meg hus. Et virkelig vedhus. Flinken jeg ja for nemlig " - Ordet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. januar 2021 #200925 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) Jaha, du...og hva mener du vi skal fyre med nå, da? " møbler. Du har så mye gammal dritt 😛 " - Ordet. 😨 Endret 1. januar 2021 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. januar 2021 #200926 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) Nå tenker jeg at Ordet kan gå å legge seg i vedhuset sitt. Blir nok fint uten dør og uten varme. Ut med deg, Ordet. Gå. NÅ!!! 👉 " dummen! Natta. " - Ordet. Endret 1. januar 2021 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. januar 2021 #200927 Del Skrevet 1. januar 2021 " å fytteFabiansen så kaldt det er her 😡 " - Ordet. Det var jo leit.... " kan'ke jeg få komma inn'a jærri? Hæ? " - Ordet. Nei! 😂 " lite ikke drita schlemmen du da 😢 " - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 1. januar 2021 #200928 Del Skrevet 1. januar 2021 Godt nytt år, fine folk. Jeg ser fram til mye godt fjas også i 2021. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. januar 2021 #200929 Del Skrevet 1. januar 2021 Kruset skrev (9 timer siden): Godt nytt år, fine folk. Jeg ser fram til mye godt fjas også i 2021. Sniker seg inn gjør'a når hu trur vi har sovna... 😜 Det aller beste for det nye året ønskes Jerrys Vesla. Godt nytt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. januar 2021 #200930 Del Skrevet 1. januar 2021 Nuh, vel... 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. januar 2021 #200931 Del Skrevet 1. januar 2021 " nå går jeg til jærri foratte min venn Ordet sa det er godmater å få der. " Mvh, Ape-Per. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. januar 2021 #200932 Del Skrevet 1. januar 2021 Oi...! 🙈🙉🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2021 #200933 Del Skrevet 1. januar 2021 Ape-Per faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2021 #200934 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) Akkurat som å se Jerri når han skal vasse ut over, for det er så fryktelig kaldt på...der dere vet. Godt nytt år fra meg. Jeg var i seng rundt halv ti og må ha sovnet på to strakser. Hørte ingen midnattssmell. Syns faktisk at i år/fjor var det lite fyrverkeri og i små perioder var det helt stille. Da jeg la meg f. sempel; ingen smell, jeg sto og lyttet, sjekket ut av vinduet. Ingenting. Har faktisk ikke sett en rakett på himmelen denne gangen. Rart, men jeg sov godt og måtte det fortsette mest slik inn i det nye året. Jeg trenger god søvn. Endret 1. januar 2021 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 1. januar 2021 #200935 Del Skrevet 1. januar 2021 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Akkurat som å se Jerri når han skal vasse ut over, for det er så fryktelig kaldt på...der dere vet. Godt nytt år fra meg. Jeg var i seng rundt halv ti og må ha sovnet på to strakser. Hørte ingen midnattssmell. Syns faktisk at i år/fjor var det lite fyrverkeri og i små perioder var det helt stille. Da jeg la meg f. sempel; ingen smell, jeg sto og lyttet, sjekket ut av vinduet. Ingenting. Har faktisk ikke sett en rakett på himmelen denne gangen. Rart, men jeg sov godt og måtte det fortsette mest slik inn i det nye året. Jeg trenger god søvn. Noen ganger trenger man 12 timer søvn. Sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2021 #200936 Del Skrevet 1. januar 2021 Jeg er sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2021 #200937 Del Skrevet 1. januar 2021 Mia...jeg har spist frokost da jeg sto grytidlig opp, men kan i hyggelighetens navn bli med på fellesfrokost med deg. Man strekker seg litt for venner. Nettopp, T-Rex. Jeg har mange års lite søvn bak meg og kjenner at i år skal jeg ta meg og bine behov på alvor. Oftere skal jeg slå av tv, pc og legge bort alt "nytt" med skjerm. Jeg skal gjøre det jeg trenger heller. Old style. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2021 #200938 Del Skrevet 1. januar 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Mia...jeg har spist frokost da jeg sto grytidlig opp, men kan i hyggelighetens navn bli med på fellesfrokost med deg. Man strekker seg litt for venner. Nettopp, T-Rex. Jeg har mange års lite søvn bak meg og kjenner at i år skal jeg ta meg og bine behov på alvor. Oftere skal jeg slå av tv, pc og legge bort alt "nytt" med skjerm. Jeg skal gjøre det jeg trenger heller. Old style. Så hyggelig! Det takker jeg ja til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2021 #200939 Del Skrevet 1. januar 2021 Her: stor skive med italiensk salat, kyllingkjøtt, krydder og sur agurk som sammen får meg til å bli blid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2021 #200940 Del Skrevet 1. januar 2021 Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Her: stor skive med italiensk salat, kyllingkjøtt, krydder og sur agurk som sammen får meg til å bli blid. Høres godt ut! Bortsett fra sur agurk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå