Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da kan jo du få blid agurk vet du. :)    Jeg begynte å se på videoer og blir lett inspirert. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fins mange inspirerende videoer der ute ja :)

God morgen Catalina :)

Skrevet (endret)

God formiddag/midt på dagen ja. :fnise: 

Jeg hadde visst ikke lukket frysedøren over kjøleskapet, så nå har jeg uten at jeg ville det, fått avfryst
og fjernet isen som hadde begynt å danne seg der....man må se det positive i det; fint å få det gjort
førstedagen av det nye året. ;) 

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

God formiddag/midt på dagen ja. :fnise: 

Jeg hadde visst ikke lukket frysedøren over kjøleskapet, så nå har jeg uten at jeg ville det, fått avfryst
og fjernet isen som hadde begynt å danne seg der....man må se det positive i det; fint å få det gjort
førstedagen av det nye året. ;) 

Gikk mye mat tapt?

Skrevet

Nei, bare det som hadde ligget ytterst. Jeg tar sjansen på at resten fryser seg inn igjen. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ordet har hjulpet til med å rydde vekk julepynten også har vi spist taco

Skrevet

...og det er visst fryktelig fornøyd for det danser på gulvet og skråler..."nå æææære Taco for to!".... :laugh: 

• Liker 1
Skrevet

Spis og vær glad! :goodbye: 3712256.jpg?imageId=3712256&width=480&he Varmt nå!

• Liker 1
Skrevet

Her har vi nå spist fisk og jeg er stappmett og trøtt og sovner kanskje snart på sofaen.

Skrevet
Kruset skrev (10 timer siden):

Her har vi nå spist fisk og jeg er stappmett og trøtt og sovner kanskje snart på sofaen.

Ordets Tante Koppis   ---->    :veslejenta:

• Liker 2
Skrevet

"  foratte jeg snoka på jærris fryser'n å det ligger ribber der. Tru når vi skal spise det?  Gleder meg veldig til det alt jeg    :spise:  "

-   Ordet.

• Liker 1
Skrevet

"   :hoppendeglad:     :spise:  "     -   Ordet.

Skrevet

Jeg ønsket meg ingenting til jul i fjor, så kanskje jeg bare kan få min egen kokk en gang i uka ut dette året, takk? :jepp: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

Jeg ønsket meg ingenting til jul i fjor, så kanskje jeg bare kan få min egen kokk en gang i uka ut dette året, takk? :jepp: 

Tilbudet står.  Men du kommer aldri...

:jolie:

Skrevet

Jeg mangler visst adressen....igjen... :ninja:  ...men ordet er mitt og jeg får glede meg stort over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...