Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #200421 Del Skrevet 11. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Å, det var da så lite. Ja, det var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #200422 Del Skrevet 11. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): I denne glædens stund er Ordet mitt! Godmorgen alle sammen. God morgen på deg, også. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2020 #200423 Del Skrevet 11. desember 2020 Åhh...jeg har varmet opp alt tilbehøret og litt varm ferdigstekt Meny-ribbekjøtt. Det var godt og nå er jeg mett og trøtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 11. desember 2020 #200424 Del Skrevet 11. desember 2020 Mmm, ribbe. Jeg gleder meg til all den deilige julematen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #200425 Del Skrevet 11. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): Åhh...jeg har varmet opp alt tilbehøret og litt varm ferdigstekt Meny-ribbekjøtt. Det var godt og nå er jeg mett og trøtt. Kruset skrev (5 minutter siden): Mmm, ribbe. Jeg gleder meg til all den deilige julematen. Den har vi alt prøvd ut...bare for å sikre oss at det var spiselig. 😊 " ja-ah åsså vistet det seg atte det VAR'n...for nemlig. ...menatte akkebitt fikk jeg ikke. Å det var dummen! " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #200426 Del Skrevet 11. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden): Åhh...jeg har varmet opp alt tilbehøret og litt varm ferdigstekt Meny-ribbekjøtt. Det var godt og nå er jeg mett og trøtt. " Atte åfferno' var tiblehøren din'a? Hæ? 😊 " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 11. desember 2020 #200427 Del Skrevet 11. desember 2020 Jeg er spent på om det blir ribbe å få på julaften i år, og hva som ellers står på bordet. Men noe godt blir det, i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #200428 Del Skrevet 11. desember 2020 Kruset skrev (10 minutter siden): Jeg er spent på om det blir ribbe å få på julaften i år, og hva som ellers står på bordet. Men noe godt blir det, i alle fall. Ønsker du ribbe får du vel en bit uansett hvor du er.....håper vi. " ja-ah foratte det syns vi Tante Koppis må ha... for tenk å sånn! For nemlig! " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 11. desember 2020 #200429 Del Skrevet 11. desember 2020 1 hour ago, Jerry Lee said: Ønsker du ribbe får du vel en bit uansett hvor du er.....håper vi. " ja-ah foratte det syns vi Tante Koppis må ha... for tenk å sånn! For nemlig! " - Ordet. Noe god mat blir det uansett. Vi skal være hos svigermor, og dama kan virkelig å lage mat. Blir det ikke ribbe lager jeg selv en annen dag i jula. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #200430 Del Skrevet 11. desember 2020 Kruset skrev (10 minutter siden): Noe god mat blir det uansett. Vi skal være hos svigermor, og dama kan virkelig å lage mat. Blir det ikke ribbe lager jeg selv en annen dag i jula. Godt å høre....begge deler. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2020 #200431 Del Skrevet 11. desember 2020 Jerry Lee skrev (1 time siden): " Atte åfferno' var tiblehøren din'a? Hæ? " - Ordet. Bare sånn vanlig saus og surkål og grønnsaker og sånn, men siden jeg aldri har det så var det skjeldent godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #200432 Del Skrevet 11. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Bare sånn vanlig saus og surkål og grønnsaker og sånn, men siden jeg aldri har det så var det skjeldent godt. Nettopp slik det skal være. Og selvom du kjøper ferdigstekt ribbe kan du i tillegg steke/varme et par medisterkaker og - pølser. Rosenkål og brokkoli er nydelig til. Og tyttebærsyltetøy og/eller ripsgelé. Men...detta veit du, jo. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #200433 Del Skrevet 11. desember 2020 " ja-ah...foratte det er go'e mater det. Hele ti'a...for nemlig! 😃 " - OrdetSomLikerAlleGo'Mater. For nemlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2020 #200434 Del Skrevet 11. desember 2020 Ja. Jeg gjør jo det. Dette blir min sunneste desember ever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #200435 Del Skrevet 11. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ja. Jeg gjør jo det. Dette blir min sunneste desember ever. Mer ribbe! Meeereee riiibbeee!!! 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 11. desember 2020 #200436 Del Skrevet 11. desember 2020 Nå er det pizza som står på menyen. Husfruen og minsten er sultne, så Ordet må forte seg om det skal få en bit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #200437 Del Skrevet 11. desember 2020 Kruset skrev (20 minutter siden): Nå er det pizza som står på menyen. Husfruen og minsten er sultne, så Ordet må forte seg om det skal få en bit. " * glefse i seg * Sorry atte dere fikk ikke no'....præhæhæhæ... " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 11. desember 2020 #200438 Del Skrevet 11. desember 2020 16 minutter siden, Jerry Lee said: " * glefse i seg * Sorry atte dere fikk ikke no'....præhæhæhæ... " - Minsten til Ordet og Jerry og Catalina og Hoppe og resten av tråden Jepp. Omtrent sånn var det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. desember 2020 #200439 Del Skrevet 11. desember 2020 Ordet skal være Lucia på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 11. desember 2020 #200440 Del Skrevet 11. desember 2020 Og spise alle lussekattene selv. Kan ikke dele ut til andre, tenk om man blir smittet av Kåråååna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå