Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sola de skrev (2 timer siden):

Å, onkel jerry :klem: Jeg drømte at jeg hadde drømt at du endelig var kommet hjem til meg igjen, så ble så lei meg, og så våknet jeg og skjønte det bare var en fæl drøm- Ordet

:fnise:   ...jaha? Ja da, så.    😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  menatte hysch på dere foratte nå er vi på går'n for å handle go'este saker. Ikke forstyrre på oss  "

-   Ordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (1 time siden):

"  menatte hysch på dere foratte nå er vi på går'n for å handle go'este saker. Ikke forstyrre på oss  "

-   Ordet.

:daane: :spise:

Hvilke godbiter fant du der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (13 minutter siden):

:daane: :spise:

Hvilke godbiter fant du der?

ALT jeg nevnte i andre tråden.   Mye i større mengder enn tenkt.   Mer saltlakesylte, mer ymse ruller, mer syltelabber i lake...

Hundre egg...:rodme:   Ti grovbrød, en schwær stabel flatbrød og vørterkaker. Og julekaker med sukat og rosin (den runde gammeldagse).

Mye mer rakørret enn tenkt.   Fant dessuten spekekjøtt av rådyr og elg.  To fenalår...et til meg, et til gave. En diger spekeskinke fra i sommer.    Hmm, ja...og noe jeg ikke husker i farta.   Hehe. Ble så mye.

Ja...og grønnsaker : poteter, gulrøtter, kål og kålrabi, løk og sukkererter i mengder.

Og...er fortsatt og  kikker etter mer.    Fantastisk gårdsbutikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jerry Lee skrev (3 minutter siden):

ALT jeg nevnte i andre tråden.   Mye i større mengder enn tenkt.   Mer saltlakesylte, mer ymse ruller, mer syltelabber i lake...

Hundre egg...:rodme:   Ti grovbrød, en schwær stabel flatbrød og vørterkaker. Og julekaker med sukat og rosin (den runde gammeldagse).

Mye mer rakørret enn tenkt.   Fant dessuten spekekjøtt av rådyr og elg.  To fenalår...et til meg, et til gave. En diger spekeskinke fra i sommer.    Hmm, ja...og noe jeg ikke husker i farta.   Hehe. Ble så mye.

Ja...og grønnsaker : poteter, gulrøtter, kål og kålrabi, løk og sukkererter i mengder.

Og...er fortsatt og  kikker etter mer.    Fantastisk gårdsbutikk.

Oh my :daane: Hadde nok shoppet til jeg droppet der jeg og :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gårdsbedriften er liten og tradisjonell. Men samtidig uhyre profesjonell og effektiv med et sykt varesortiment.  Her er bare produkter av ypperste kvalitet.

Så proffe er de at de har en strekkfilmmaskin, også.  Så to paller innpakkede godsaker blir pent stablet på pall og "strekkfilmet"...og lastet på bilen min med traktorgafler.

 

"  Har mater i mange år vi nå jærri. Hæ?   :spise:  "     -   Ordet.

Njaa...men lenge. Det meste har lang holdbarhet lagret riktig.

"  ska'kke spise a' lasset.  Venter til vi kommer hjem...   "   -   Ordet.

Fint, det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (58 minutter siden):

Og julekaker med surikater og rosin..... 

Hihi...det ble det et veldig nusselig bilde av i mitt hode om enn ikke brukandes,
for man spiser jo ikke sånne selv om de sikkert er søte nok. :fnise: 

                                               Derimot kan man lage troikagodterier selv. DET spiser man. :rodmer: 
zFu3stSJsC2yUloFFOjyGwvMUeod91oJ-kVzNjqR

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Hihi...det ble det et veldig nusselig bilde av i mitt hode om enn ikke brukandes,
for man spiser jo ikke sånne selv om de sikkert er søte nok. :fnise: 

                                               Derimot kan man lage troikagodterier selv. DET spiser man. :rodmer: 
zFu3stSJsC2yUloFFOjyGwvMUeod91oJ-kVzNjqR

Det så godt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  atte du jærri?  Kan vi spise de surrekattene Hoppis prater om? Hæ?  "    -   Ordet.

Nei!!

"  å...unnsyll'a...   😔  "     -  Ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

😠   ...nå kan du gå og legge deg, Ordet.   😠

"  nei for tenk!!   trællælælælælæææ....   😛  "     -   Ordet

Nuh, vel....ikke ett gram av to tonn nyinnkjøpte godsaker tilfaller deg.   *STRAFF*   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jerry Lee skrev (9 minutter siden):

😠   ...nå kan du gå og legge deg, Ordet.   😠

"  nei for tenk!!   trællælælælælæææ....   😛  "     -   Ordet

Nuh, vel....ikke ett gram av to tonn nyinnkjøpte godsaker tilfaller deg.   *STRAFF*   

"  øh...løper i fulleste farta til senga mi.   Sover jeg nå jæærri...   :jepp:  natta.  "    -  Ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (18 minutter siden):

Jeg har tatt et par glass jordbær-Baileys jeg :skaal:

Så du er dritings nå, da? Hæ?     :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...