Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Jerry Lee skrev (11 minutter siden):

"  nederste er åffer jeg ikke vil ha....ser ut som noe somatte jeg ikke vil ha i min munn........   :jolie:  "

-   Ordet.

Okei :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Catalina Culès skrev (15 minutter siden):

Okei :klo:

:fnise:     

Skrevet

Hørt på makan. Det ser ut som en finfin lussepus, så da er det ikke noe galt med det. :opplyser: 

Skrevet

Jeg har akkurat kommet inn igjen etter å ha vært ute på skogstur. Fint og stille og litt snø var det også i skogen.

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden):

Hørt på makan. Det ser ut som en finfin lussepus, så da er det ikke noe galt med det. :opplyser: 

"  si det du'a jærri foratte jeg tør ikke...   :rodme:  "     -   Ordet.

Greit.  Ordet mitt ber meg fortelle dere at det syns de noen ganger ligner på pikker....som den nederste på bildet over her.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det sier aller mest om hva som står i hodet på enkelte... og jeg tror ikke det er ordet som er den skyldige her. :fnise:

• Liker 3
Skrevet
Kruset skrev (3 minutter siden):

Jeg tror det sier aller mest om hva som står i hodet på enkelte... og jeg tror ikke det er ordet som er den skyldige her. :fnise:

Nu må De se til å holde Deres smelle. Nevnte tingest STÅR slettes ikke i mitt hode......     ((:fnise:))

• Liker 1
Skrevet
Just now, Jerry Lee said:

Nu må De se til å holde Deres smelle. Nevnte tingest STÅR slettes ikke i mitt hode......     ((:fnise:))

Det er jeg neimen ikke sikker på. :ler:

• Liker 2
Skrevet

Det er jeg neimen ikke sikker på. :ler:

Si meg...har ikke du en aller hæwletes mengde husarbeid du bør holde på med...?  Hæ? HÆ??

:jolie:

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, Jerry Lee said:

Si meg...har ikke du en aller hæwletes mengde husarbeid du bør holde på med...?  Hæ? HÆ??

:jolie:

På en søndag? Det er da aldeles uhørt. :jolie:

Men altså, jeg må kanskje få litt gang på middagen straks. 

• Liker 1
Skrevet
Kruset skrev (2 minutter siden):

På en søndag? Det er da aldeles uhørt. :jolie:

Men altså, jeg må kanskje få litt gang på middagen straks. 

Husarbeid stopper aldri.   Spesielt ikke for unge damer som er frekke i munnen.   😜

Gjør det. Lag noe godt...   (teit av meg å si    :fnise:)    Kos dere.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Jerry Lee said:

Husarbeid stopper aldri.   Spesielt ikke for unge damer som er frekke i munnen.   😜

Gjør det. Lag noe godt...   (teit av meg å si    :fnise:)    Kos dere.

Det trenger du ikke fortelle meg. Haugen med klesvask er endeløs, og jeg blir stadig overrasker over hvor mye en på 6 år klarer å søle... :fnise:  Men frekk i munnen er jeg altså aldri. ;)

• Liker 2
Skrevet
Kruset skrev (5 minutter siden):

Det trenger du ikke fortelle meg. Haugen med klesvask er endeløs, og jeg blir stadig overrasker over hvor mye en på 6 år klarer å søle... :fnise: 

Men frekk i munnen er jeg altså aldri. ;)

Det kan jeg egentlig tenke meg.   Men detta er frivillig, vøtt...   😉 Du marsjerte vitende inn i det.

Du frekk-kjefta meg litt i stad...    😜   Men pell deg på kjøkkenet du nå.   Mann og barn er sultne.   :fnise:

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Jerry Lee said:

Det kan jeg egentlig tenke meg.   Men detta er frivillig, vøtt...   😉 Du marsjerte vitende inn i det.

Du frekk-kjefta meg litt i stad...    😜   Men pell deg på kjøkkenet du nå.   Mann og barn er sultne.   :fnise:

Barnet kom akkurat hjem, i grunn. Jeg sporet av et eller annet sted på veien, men nå er middagen klar. Og fryseren er ryddet. Og alle er sultne.

Skrevet

Barnet kom akkurat hjem, i grunn. Jeg sporet av et eller annet sted på veien, men nå er middagen klar. Og fryseren er ryddet. Og alle er sultne.

Spis godt og kos dere.   😁

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Alvilda skrev (7 minutter siden):

Hei alle sammen

Hei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...